Jump to content
Sign in to follow this  
cindy87

Noen som har prøvd 30 days

Recommended Posts

Guest Gjest_Ellen_*
Hvordan går det med deg nå da? Begynte selv med 30days i dag, men må kanskje dra å kjøpe Oxytarm i morgen.

Den virker sikkert bedre da :)

Denne tråden har jo gått i et år nå, kunne vært artig å høre fra de som startet da?

Nå har det gått enda en uke, ingen kilo denne gangen men noen cm ble det. Har vært syk i noen dager :tristbla: og derfor har jeg ikke fått trimmet. Men tar det igjen denne uken :ler: Merker godt at magen krymper, det er deilig. Kom i en shorts som var for liten ifjor :skratte: Så det virker for meg, men det er viktig med trim, ellers går det nok treigt. Enig med deg, hadde vært kjekt å høre fra dere som brukte denne kuren for en tid siden. Holder dere vekten? Skriv da vel. Jeg skriver videre om en uke :gjeiper:

Edited by Bolledeig

Fortsetter under...

Guest Gjest_Monica_*
Nå har det gått enda en uke, ingen kilo denne gangen men noen cm ble det. Har vært syk i noen dager :tristbla: og derfor har jeg ikke fått trimmet. Men tar det igjen denne uken :ler: Merker godt at magen krymper, det er deilig. Kom i en shorts som var for liten ifjor :skratte: Så det virker for meg, men det er viktig med trim, ellers går det nok treigt. Enig med deg, hadde vært kjekt å høre fra dere som brukte denne kuren for en tid siden. Holder dere vekten? Skriv da vel. Jeg skriver videre om en uke :gjeiper:

Heisan

Kjøpte meg Oxytarm for å få litt fart på sakene.... men det skjedde ingenting.

Har holdt på ei uke nå, men ingen endringer ennå. Trener 2 ganger i uka, men må kanskje øke på med mer aktivitet.

Har ikke gitt opp håpet ennå :)

Kommer med ny oppdatering om ei uke jeg også

Guest Gjest_Ellen_*

Hei Igjen! :)

En til uke uten noen kilo av... Men 3 cm rundt mage, 3 rundt hofte og 1cm rundt midjen?? Så det går jo rette veien, men kunne tenkt meg minus i kilo og da ;-)

Mannen min sier at det er fordi musklene veier mer enn fett :-) Hehe Men jeg gir ikke opp, fette skal virkelig få bryne seg.. Så får jeg heller trene litt mer :-O

Synd at du ikke merker noe Monica :-( men gi ikke opp, og ja de sier at du bør trene minst 30 min 3 ganger i uken for å gå ned i vekt :-O Lylle til, er veldig spent på dine resutater ;) Back in one week.

Guest Heidi No

En til uke uten noen kilo av... Men 3 cm rundt mage, 3 rundt hofte og 1cm rundt midjen?? Så det går jo rette veien, men kunne tenkt meg minus i kilo og da ;-)

Mannen min sier at det er fordi musklene veier mer enn fett :-) Hehe Men jeg gir ikke opp, fette skal virkelig få bryne seg.. Så får jeg heller trene litt mer :-O

Synd at du ikke merker noe Monica :-( men gi ikke opp, og ja de sier at du bør trene minst 30 min 3 ganger i uken for å gå ned i vekt :-O Lylle til, er veldig spent på dine resutater ;) Back in one week.

så fint at du har tatt av flere cm:-) det er jo kjempebra. Jeg begynte igår så får vi se hvordan dette går. Sikkert bare innbilning, men jeg synes jeg er mindre oppblåst enn i går da men..vi får se:)

nettengel

Jeg gikk på 30 days i hele fjor sommer og gikk ned 8 kg. Jeg la om kostholdet noe men følte at 30 days var med på å gjøre veien til ønsket mål lettere.

Jeg har lagt på meg igjen et par kilo og har derfor vært å kjøpt en ny boks:)

Avlegger rapport etterhvert!

Guest Heidi No
Jeg gikk på 30 days i hele fjor sommer og gikk ned 8 kg. Jeg la om kostholdet noe men følte at 30 days var med på å gjøre veien til ønsket mål lettere.

Jeg har lagt på meg igjen et par kilo og har derfor vært å kjøpt en ny boks:)

Avlegger rapport etterhvert!

gleder meg til å følge med videre :enig:

Annonse

Guest Gjest_Maya_*

Hei

Jeg har nå brukt 30 days i fem dager. 1 dagen merket jeg ingenting, men på dag 2 skjedde det noe. Jeg våknet om morran og følte meg oppblåst og full av luft. Jeg måtte i løpet av formiddagen og litt utover dagen, stadig på toalettet med løs mage. Jeg hadde ikke mageknipe i det hele tatt, hadde bare behov for å tømme meg. På kvelden hadde det roet seg en del, men jeg følte fremdeles behov for å slippe luft utover natten.

Den 3 dagen var alt rolig i magen igjen. Jeg har ikke forandret på noe...trener en del og spiser stort sett sunt, men det har jeg også gjort noen måneder nå.

På denne 5 dagen føler jeg meg MYE mindre oppspilt i magen, synes også at den på en måte har forandret "konsistens". Jeg føler meg ikke mer sulten og kjenner heller ingen behov for noe ekstra remedier for å få tømt meg.

Vel...her har dere min erfaring :)

Guest Gjest
Jeg er på niende dagen min i dag og har minket 9 cm rundt magen.

I motsetning til mange andre her har jeg ikke endret verken aktivitetsnivå eller kosthold, da jeg er syk og ikke kan endre slike ting.

Kanskje du ikke har spist noe særlig...? Mat er vel ikke akkurat det man tenker på når man er syk..

Guest Gjest_Anne_*
Magefettet er det som forsvinner først hos de fleste ved vekttap, uansett hvilken måte det er gjort på.

Er ikke enig i dette. Jeg har gått ned 12 kilo på ca et år. men ikke en cm rundt magen... Spiser sikert for mye karbohydrater, eller så er det noe annet som gjør at dette usunne magefettet klamrer seg fast...

Guest bollefeit
Kanskje du ikke har spist noe særlig...? Mat er vel ikke akkurat det man tenker på når man er syk..

Nei, det er klart, jeg har sikkert ikke spist noe særlig de 24 åra jeg har vært syk... :ler:

Jeg er nå på min andre boks med 30 days og har gått ned tilsammen 9 cm rundt midjen, 12 cm rundt magen og 5 cm rundt hoftene. Har bare gått ned 3 kg i vekt, men figuren min forandrer seg veldig.

Jeg har ikke endret verken kosthold eller aktivitetsmengde på mange år nå; begge deler måles, veies, registreres og overvåkes ekstremt nøye. Det er jeg nødt til på grunn av sykdom. Da er det en merkelig tilfeldighet at mål og vekt helt plutselig endres fra første dag på 30 days uten at noe annet i livet mitt forandrer seg, når jeg ikke har mistet en eneste cm eller kg på over 20 år før dette... For å si det sånn: det kan umulig være en tilfeldighet.

Guest Gjest_anne_*

Heisann, her var det mange meninger om 30days. Har nå begynt på ann igjen med kur nummer to. Den første kuren virket ikke. Reknet med at jeg ikke haldt på lenge nok, siden jeg bare prøvde en eske, så nå skal jeg var litt mer tålmodig. Har en forferdelig mage som bestandig ser gravid ut. Er kjempelei av si at jeg ikke er gravid, dette tiltross for at jeg har en datter på åtte måneder. 30days koster forresten 329 kroner på buyhelse.no. Det er jo litt billigere enn ellers.

Guest Gjest_Monica_*

Guest Gjest_Monica_*

Oisann hva skjedde....?

Så flott da Ellen at du minsker :jepp:

Viktigste er jo formen endres, og kiloene kommer nok etterhvert.

Her har det ikke skjedd noen endringer ennå. Holdt på i 2 uker :( Trodde egentlig at Oxytarm og 30days var en slags rensekur. Og med rensekur må jo ting ut...

Men det har latt vente på seg gitt! Begynte med noen dråper Laxerobal i går, så får vi se om det kan hjelpe ting litt på gli (bokstavlig talt, hihi).

Men for all del er jo en evig optimist, og så stor trua jeg har på dette MÅ det jo bare virke :)

Reiser jo til syden i slutten av mai. Det har vært greit å hatt på seg bikini uten å se gravid ut :sjenert:

Kommer tilbake :)

Annonse

Guest Gjest
Nei, det er klart, jeg har sikkert ikke spist noe særlig de 24 åra jeg har vært syk... :ler:

Jeg er nå på min andre boks med 30 days og har gått ned tilsammen 9 cm rundt midjen, 12 cm rundt magen og 5 cm rundt hoftene. Har bare gått ned 3 kg i vekt, men figuren min forandrer seg veldig.

Jeg har ikke endret verken kosthold eller aktivitetsmengde på mange år nå; begge deler måles, veies, registreres og overvåkes ekstremt nøye. Det er jeg nødt til på grunn av sykdom. Da er det en merkelig tilfeldighet at mål og vekt helt plutselig endres fra første dag på 30 days uten at noe annet i livet mitt forandrer seg, når jeg ikke har mistet en eneste cm eller kg på over 20 år før dette... For å si det sånn: det kan umulig være en tilfeldighet.

beklager, visste ikke at du hadde vært syk i mange år.

Guest skall slanke
Hvilken helsekost butikk (er) har du sett tilbudet i?

i sun kost

Guest Gjest_Ellen_*
i sun kost

Jeg har kjøpt 30 days og Oxytatm gjennom www.naturgarden.no der får du begge deler til 449,- Det billigste jeg har funnet.

Guest Gjest_naya_*
Hei. jeg har hørt mye bra om 30 days kuren. Den skal få bort det farlige fettet på magen. Har nå tenkt til og prøve den. Du får den på helse kosten.

Men mitt spørsmål er: er det noen som har prøvd denne?

Ja, jeg har prøvd og gikk opp 1 størrelse de første 2 ukene.

Produktet passer ikke for alle, fordi avfallsstoffene hoper seg opp hos noen av oss. Jeg anbefaler heller et tarmrensende system (det beste er selvsagt gratis og heter vann). Dersom det var oppfunnet et produkt (utenom narkotiske) som gjorde alle slanke på 30 dager, ville alle vært slanke...

Guest Gjest_Marie_*

Jeg begynte i dag med "30 days". Er veldig spent, men har ikke så veldig høye forventninger. Skjønner jo at det funker for noen, men ikke for alle. Alle er jo forskjellige. Men skader ikke å prøve tenker jeg :). Er ikke overvektig, men har litt fett på magen som jeg gjerne skulle vært foruten :).

Guest Gjest_mina_*

nye oppdateringer ønskes!!!

Guest Gjest

Hvor dum går det an å bli? 30 days skal tas i tillegg til et sunt kosthold med redusert inntak av sukker og nok mosjon.. Wake up!! Det er sistnevne som gjør at dere går ned i vekt, ikke pillene! Pillene er humbug! Kan dere ikke bare spise sunt og trimme?? *oppgitt*