Gå til innhold

Noen som har prøvd 30 days


cindy87

Anbefalte innlegg

Disse tab. er ikke å anbefale. jeg fikk allergisk reaksjon på disse. Store områder med utslett på legger, lår, mage og armer. ikke så veldig kjekt. måtte til legen for å få medisin...........

Da var du vel allergisk mot noe den inneholder. Det blir som om jeg skulle være allergisk mot nøtter, spise det slik at jeg blir syk, og etterpå si at jeg ikke anbefaler noen å spise nøtter fordi jeg ble syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hvor får man kjøpt dette..? Ser de har det bla på Ansiktspleie.com men det er ganske dyrt.. kr. 349.. er det mulig å få det billigere andre stedere?

Life helsekost reklamerer med tilbud på 299,-. Vet ikke om det fremdeles gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Gjest_lala_*

Har startet med 30 days for 4 dager ,ønsker ikke å gå ned i vekt fordi jeg er ikke overvektig ,men har magefett som er synelig betyr det at 30 days er ikke noe for meg da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Roger
Hvorfor svarer du ikke på det TS spør om? Er du nødt til å benytte en hver anledning du får til å disse ting du ikke tror på.

Her er forklaringen på hvorfor det skal være virksomt mot store mager, om det stemmer vet jeg ikke: Studier indikerer tydelig at de unike ingrediens-ene i 30days™ blant annet stimulerer et protein som øker fettforbrenningen. Proteinet finnes i magefett, og derfor ser 30days™ ut til å være spesielt virksomt mot store mager. Kombinasjonen av 30days™, fysisk aktivitet og et sunt kosthold med et beskjedent inntak av sukker og stivelse hjelper deg med å holde magefettet borte.

Tanken er vel at det skal virke for dem som har mye fett rundt de indre organer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Verden vil bedras sier jeg bare..........Hvorfor driver folk og lurer seg selv og kaster masse penger ut av vinduet hele tiden og ødelegger sin egen kropp? Når skal folk få inn ihodet at det finnes ingen piller som får deg flott og slank og som fikser alt. Du MÅ endre livsstilen din dersom den er dårlig. Du må spise sunt og balansert og NOK og røre på deg.

Kan ikke folk slutte å lure seg selv????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nina S

Det er tull at en fettcelle er en fettcelle.....det er forskjell på de rundt på kroppen. Det legger seg lettere fett rundt magen og det fettet er også det letteste å få bort. Det er en grunn til at ernæringsfysiologer, forskere og leger advarer oss damer med at de som har epleform er i mye større fare for hjerte/kar, kreft og andre livsstilsykdommer. Mens derimot de med pæreform er mye tryggere. Fettet rundt magen er mye mer kapsla sammen i "større klumper" enn fettet andre steder på kroppen.

Jeg har også bestillt 30 days, og gleder meg til resultatet! Lykke til alle dere andre også :-)

PS! Det finnes masse info om produktet på nett, så hver og en får finne ut hva man tror på og om man vil prøve det. OM ikke annet, så har det en psykologisk effekt i form av at når vi tror nok på en ting er det nok til at forandring skjer.....i allle slags settinger.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina S

Forresten så har jeg trena/gått på kurs hos en Friskvernklinikk de siste 4 mnd....3 timer, 3 dager i uka! Har minsket målene på hele kroppen, bortsett fra rundt magen......og jeg spiser sunt..... Så jeg skal ta bort det fettet med 30 days ved siden av videre trening, gåturer og sunn mat :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket faktisk med en venninne om dette i helgen! Hun sa at hun har gått ned 4 kg, og hun har gått på 30 days.

Jeg er selv veldig skeptisk til slankepiller og slikt, men har faktisk hørt veldig masse positivt om akkurat disse pillene.

Er dette de pillene du skal ta to stk før/etter måltid tre ganger om dagen? Sikekrt mange slike kurer, men jeg prøvde den for en studn siden og fikk noen kviseutbrudd uten like. Sluttet med de for ca 1,5 mnd siden men sliter fortsatt med kvisene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze
Forresten så har jeg trena/gått på kurs hos en Friskvernklinikk de siste 4 mnd....3 timer, 3 dager i uka! Har minsket målene på hele kroppen, bortsett fra rundt magen......og jeg spiser sunt..... Så jeg skal ta bort det fettet med 30 days ved siden av videre trening, gåturer og sunn mat :-)

Hehe, unnskyld at jeg ler, men jeg registrerer at de som sier 30 days virker, blir flinkere med mat og trening. Derfor går de ned i vekt. Punktslanking ved hjelp av en pille er umulig.

Utrolig hvor lettlurte folk kan være, mens de som produserer disse humbugproduktene ler hele veien til banken...

Eneste vei til en slankere og fastere kropp, er riktig kosthold og trening. Ingen pille i verden kan få deg til å gå ned i vekt, hvis du ikke legger om livsstilen i tillegg. Og legger man om stilen, går man jo ned i vekt.

Spar pengene deres, sier jeg bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd det men funket ikke, derimot tonalin cla funker, spiste riktig og trente litt og gikk ned 1-2 kg i uka,gikk ned 8 kg en mnd men da levde jeg på sunn mat, ikke brød, poteter,ris osv...memmen 8 kg og på en mnd så var det verdt det;) Var forsiktig etter detså jeg gikk ikke opp igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollefeit

Jeg er på niende dagen min i dag og har minket 9 cm rundt magen.

I motsetning til mange andre her har jeg ikke endret verken aktivitetsnivå eller kosthold, da jeg er syk og ikke kan endre slike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Gjest_student_*

jeg må jeg bare si at fetceller er fetceller er muligens det dummeste jeg har hørt i hele mitt liv! Ikke muligens en gang, men det er uten tvil det dummeste jeg har hørt i mitt liv....

midt i genetikk utdanningen og tro meg er ikke noe jeg leser mer fakta om enn celler.. Jeg går selv på 30 days og er veldig fornøyd! Innholdsmessig er den ikke skadelig og jeg følte innholdet var et godt konsept.

Alle vil selvsagt reagere ulikt på en slik type kur, da vi er ulike genetisk, og for noen vil den faktisk kunne virke bra, for andre ikke :)

Jeg syntes det er kjempe flott for alle den virker på, håper jeg er like hedlige som dere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd 30 days, uten noe som helst resultat. Har også prøvd alt annet, uten nevneverdige resultater: Fibertabletter og Magnesiumtabletter hadde som effekt at du fjertet konstant og løp på do med løs mage i tide og utide, CLA har farlig fett i seg ( enten de kaller det CLA,CLA pluss,Tonalin,Tonalin pluss etc.... -samme farlige fett i seg ), Phase 2 hadde en viss effekt i de tre første ukene, deretter ble kroppen immun mot dem ( man skal ikke bruke kosttilskudd/slanketabletter mer enn 6-8 uker om gangen, da vil effekten gå bort om man ikke tar pause og begynner på an igjen ) - jeg kunne fortsatt i evigheter, men kan kort summere opp at jeg har prøvd det meste de selger på helsekostbutikker og under disk diverse steder ( ikke å anbefale, direkte livsfarlig!! ).

Jeg har gjort det i årevis, og kan i dag erklære at jeg føler meg som verdens dummeste person: jeg kunne ha spart titusenvis av kroner, om jeg bare hadde gjort det jeg gjorde før påske: jeg gikk til legen min og forklarte at jeg,til tross for sunt og variert kosthold,trening 2-3 ganger om dagen, ingen snop/godterier osv.... ikke går ned mer enn ca. 2 kg over lengre tid, og stopper helt opp der - til tross for at jeg glatt bør ta av ca. 15 kg. Jeg ble da målt og veid ( vet ikke rsultatet, lukket øynene ! ),og blodtrykket ble tatt. Etter få minutter satt jeg med en resept på Reductil i hånden!!!!!! Jeg trodde aldri jeg ville få denne resepten - jeg er ikke veldig overvektig,men er slettes ikke så komfortabel med megselv slik jeg ser ut nå heller. Jeg har født 2 barn, og sliter med å komme tilbake til "meg" .

Nå har jeg gått på disse tablettene i en uke. Jeg har gått ned ca. 3,5 kg, kjenner at buksen sitter litt lettere rundt rumpen osv... og kan knapt tro at dette faktisk ser ut til å ha en svært god effekt på meg???!!! Alle de årene jeg har kjøpt og jaktet på "humbug" tabletter - jeg er målløs!!!!!

Jeg hørte det kunne være mange ubehagelige bivirkninger,men har ikke merket annet enn at jeg er litt mer tørst enn vanlig, og da drikker jeg jo bare vann eller te, slik jeg alltid har gjort, likevel??!! =)

30-days??? Jeg vet sannelig ikke hva jeg skal si - det funker uten tvil på noen, men dette er tabletter som er laget som "one size fits all"-prinsippet, og vi vet jo alle at vi ikke er likt laget, og har de samme behovene,og responsen på denslags preparater -og medisiner også for den saks skyld- er jo veldig ulik fra person til person!!? Hadde jeg vært deg, ville jeg heller ha lært av andres feil - i dette tilfellet mine feil - og heller gått til legen og bedt om hjelp til å finne en løsning som kan hjelpe deg. Vi er mange som er redd for å få "nei" av leger, men de er jo bare mennesker de også, eneste forskjellen er at de har kunnskap i massevis om hvordan man kan gjøre ting vedr. helsen vår på en forsvarlig måte som passer hver enkelt best.

Lykke til, uansett!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mina_*
Har prøvd det men funket ikke, derimot tonalin cla funker, spiste riktig og trente litt og gikk ned 1-2 kg i uka,gikk ned 8 kg en mnd men da levde jeg på sunn mat, ikke brød, poteter,ris osv...memmen 8 kg og på en mnd så var det verdt det;) Var forsiktig etter detså jeg gikk ikke opp igjen

herregud, blir så oppgitt. Du levde på sunn mat, og ikke brød, poteter ris osv...... Folk er blitt hjernevasket når de har den oppfatningen at poteter, brød, ris er usunt........det er IKKE ususnt. Brus, potetgull, sjokolade, ostepop, masse kaker ol DET er USUNT.

Jada, riktig at du ikke skal spise BARE brød, potet og ris osv....men det gjelder ALT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er tull at en fettcelle er en fettcelle.....det er forskjell på de rundt på kroppen. Det legger seg lettere fett rundt magen og det fettet er også det letteste å få bort. Det er en grunn til at ernæringsfysiologer, forskere og leger advarer oss damer med at de som har epleform er i mye større fare for hjerte/kar, kreft og andre livsstilsykdommer. Mens derimot de med pæreform er mye tryggere. Fettet rundt magen er mye mer kapsla sammen i "større klumper" enn fettet andre steder på kroppen.

En fettcelle er en fettcelle, men det er en grunn til at ernæringsfysiologer osv. advarer de med mye fett på overkroppen mer enn de som har det på nedre del. Det er fordi fettet på overkroppen legger seg rundt organene; hjerte, lunger, lever osv. Hvor bra er det å få alt dette pakket inn i fett? Har ingenting med å gjøre at fettet er "kapsla sammen i større klumper" :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Ellen_*
Har prøvd 30 days, uten noe som helst resultat. Har også prøvd alt annet, uten nevneverdige resultater: Fibertabletter og Magnesiumtabletter hadde som effekt at du fjertet konstant og løp på do med løs mage i tide og utide, CLA har farlig fett i seg ( enten de kaller det CLA,CLA pluss,Tonalin,Tonalin pluss etc.... -samme farlige fett i seg ), Phase 2 hadde en viss effekt i de tre første ukene, deretter ble kroppen immun mot dem ( man skal ikke bruke kosttilskudd/slanketabletter mer enn 6-8 uker om gangen, da vil effekten gå bort om man ikke tar pause og begynner på an igjen ) - jeg kunne fortsatt i evigheter, men kan kort summere opp at jeg har prøvd det meste de selger på helsekostbutikker og under disk diverse steder ( ikke å anbefale, direkte livsfarlig!! ).

Jeg har gjort det i årevis, og kan i dag erklære at jeg føler meg som verdens dummeste person: jeg kunne ha spart titusenvis av kroner, om jeg bare hadde gjort det jeg gjorde før påske: jeg gikk til legen min og forklarte at jeg,til tross for sunt og variert kosthold,trening 2-3 ganger om dagen, ingen snop/godterier osv.... ikke går ned mer enn ca. 2 kg over lengre tid, og stopper helt opp der - til tross for at jeg glatt bør ta av ca. 15 kg. Jeg ble da målt og veid ( vet ikke rsultatet, lukket øynene ! ),og blodtrykket ble tatt. Etter få minutter satt jeg med en resept på Reductil i hånden!!!!!! Jeg trodde aldri jeg ville få denne resepten - jeg er ikke veldig overvektig,men er slettes ikke så komfortabel med megselv slik jeg ser ut nå heller. Jeg har født 2 barn, og sliter med å komme tilbake til "meg" .

Nå har jeg gått på disse tablettene i en uke. Jeg har gått ned ca. 3,5 kg, kjenner at buksen sitter litt lettere rundt rumpen osv... og kan knapt tro at dette faktisk ser ut til å ha en svært god effekt på meg???!!! Alle de årene jeg har kjøpt og jaktet på "humbug" tabletter - jeg er målløs!!!!!

Jeg hørte det kunne være mange ubehagelige bivirkninger,men har ikke merket annet enn at jeg er litt mer tørst enn vanlig, og da drikker jeg jo bare vann eller te, slik jeg alltid har gjort, likevel??!! =)

30-days??? Jeg vet sannelig ikke hva jeg skal si - det funker uten tvil på noen, men dette er tabletter som er laget som "one size fits all"-prinsippet, og vi vet jo alle at vi ikke er likt laget, og har de samme behovene,og responsen på denslags preparater -og medisiner også for den saks skyld- er jo veldig ulik fra person til person!!? Hadde jeg vært deg, ville jeg heller ha lært av andres feil - i dette tilfellet mine feil - og heller gått til legen og bedt om hjelp til å finne en løsning som kan hjelpe deg. Vi er mange som er redd for å få "nei" av leger, men de er jo bare mennesker de også, eneste forskjellen er at de har kunnskap i massevis om hvordan man kan gjøre ting vedr. helsen vår på en forsvarlig måte som passer hver enkelt best.

Lykke til, uansett!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Ellen_*

Jeg begynte med 30 days og Oxy tarm for ca 3 uker siden. Hadde hørt mye positivt om det og trenger å redusere vekten :gjeiper: Jeg har alltid slitt med at når jeg først går ned i vekt så begynner det med at ansiktet, brystene og armene minker... Ikke de stedene jeg helst vil gå inn. Derfor hørtes 30 days veldig bra ut for min del, jeg ville ha mindre mage, hofter, midje og lår. Vet at ingenting er gratis i denne verden. så en kan ikke forvente å gå ned i vekt og inn i mål uten å jobbe litt for det. Jeg har gått ned 5 kg på disse ukene, målte ikke før denne siste uken, men var gått inn 6 cm rundt magen på en uke! Jeg har begynt å spise rugbrød, spiser vanlig middag men med masse grønnsaker. Går tur i en og en halv time 3-4 dager i uken. Går ofte på toalettet, føler forbrenningen har økt mye. Prøver å spise litt hver 3 time. Er veldig optimist og har allerede kjøpt en ny kur. Har vært ivrig leser av denne siden og synes det er kjekt å høre hvordan det går med folk som bruker dette. Lykke til alle sammen som prøver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Monica_*
Jeg begynte med 30 days og Oxy tarm for ca 3 uker siden. Hadde hørt mye positivt om det og trenger å redusere vekten :gjeiper: Jeg har alltid slitt med at når jeg først går ned i vekt så begynner det med at ansiktet, brystene og armene minker... Ikke de stedene jeg helst vil gå inn. Derfor hørtes 30 days veldig bra ut for min del, jeg ville ha mindre mage, hofter, midje og lår. Vet at ingenting er gratis i denne verden. så en kan ikke forvente å gå ned i vekt og inn i mål uten å jobbe litt for det. Jeg har gått ned 5 kg på disse ukene, målte ikke før denne siste uken, men var gått inn 6 cm rundt magen på en uke! Jeg har begynt å spise rugbrød, spiser vanlig middag men med masse grønnsaker. Går tur i en og en halv time 3-4 dager i uken. Går ofte på toalettet, føler forbrenningen har økt mye. Prøver å spise litt hver 3 time. Er veldig optimist og har allerede kjøpt en ny kur. Har vært ivrig leser av denne siden og synes det er kjekt å høre hvordan det går med folk som bruker dette. Lykke til alle sammen som prøver :)

Hvordan går det med deg nå da? Begynte selv med 30days i dag, men må kanskje dra å kjøpe Oxytarm i morgen.

Den virker sikkert bedre da :)

Denne tråden har jo gått i et år nå, kunne vært artig å høre fra de som startet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...