Gå til innhold

Noen som har prøvd 30 days


cindy87

Anbefalte innlegg

Gjest Bolledeig

Det tror jeg selvsagt ikke. Jeg tror nok at en del som driver med disse behandlingene oppriktig tror at de virker selv, men de blir ikke noe mer nyttige av den grunn. Det eneste du vil få ut av et sånt fotbad er å sitte med beina i en dam av rust og døde hudceller.

Norsk link

Engelsk link (original)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Ida_*
Meg over.

De har prøvd det gratis hos ei de kjenner som driver med dette. Regner ikke med at hun bevisst lurer vennene sine? Eller?

Vanskelig for oss å vite, vi kjenner jo ikke henne....... :) Og hvis hun driver med dette så er hun vel interessert i nye kunder så å gi venner gratis behandling ser jeg ikke på som noen sikkerhet for at dette har noe for seg.

Uansett - lure noen er det slett ikke sikkert hun gjør - kanskje hun tror på det selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg trodde virkelig på dette og tok det samtidig som jeg begynte å trene. Jeg gikk ikke ned verken kg eller cm, så det var bortkastede penger for min del hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_suss_*

Hahaha, har du ikke sett at hun jobber til 30 day´s reklame????

Selvfølgelig at hun skal si at det virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Iselin_*

Hei

Jeg har de siste dagene endret min livsstil.

Jeg har aldri trent, og aldri tenkt på hva jeg spiser.

Jeg er 164 høy o gveier ca 67 kg.

Men min far fortalte meg at jeg hadde lagt på meg så mye , så da tenkte jeg at det var nok.

Jeg har begynt å spise sunnere, trener litt hjemme, tar trappene istedenfor heis, og går tur ihvertfall 2-3 ganger i uka.

Og nå har jeg også begynt på 30 days, og håper på resultat siden jeg har endret livsstil såpass mye. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_ella_*

Hei. jeg lurer bare på om det er noen aldersgrense på dette her,

og om det er noen bivirkninger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Nina

Jeg har veldig lyst til å prøve 30 days. Jeg er overvektig og håper at dette hjelper, men er det noen som har gått opp igjen etter å ha gått ned i vekten ved å bruke dette produkten?

Jeg trener 4 ganger i uken med fotball og dans. Men uansett hvor mye jeg trener går jeg opp. Det er veldig frustrerende. Jeg spiser sunt!

Jeg har tenkt til å prøve dette, men må bare få kjøpt det !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest :)

hei...

jeg bare lurer på om noen av der som har prøvd dette vete om man kan ta 30 days selv om en røyker og bruker p-pille???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donethat
Hei. jeg har hørt mye bra om 30 days kuren. Den skal få bort det farlige fettet på magen. Har nå tenkt til og prøve den. Du får den på helse kosten.

Men mitt spørsmål er: er det noen som har prøvd denne?

Da jeg selv var ganske interessert i å finne ut om denne kuren hadde så god virkning som den sies å ha i reklame, kan jeg informere deg om at jeg prøvde den.

De første to månedene prøvde jeg denne kuren sammen med 1 time spasering hver dag og lett kosthold, da gikk jeg ned akkuratt under 7 kilo, men ikke stort i centimeterene.

De neste to månedene spiste jeg akkuratt det samme, brukte like lang tid når jeg skulle gå den samme runden, uten at jeg brukte 30 days kuren gikk jeg ned 6 kilo, og mer i centimeterene enn med denne kuren.

Kan ikke akkuratt si jeg er spesielt fornøyd med denne kuren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig for oss å vite, vi kjenner jo ikke henne....... :) Og hvis hun driver med dette så er hun vel interessert i nye kunder så å gi venner gratis behandling ser jeg ikke på som noen sikkerhet for at dette har noe for seg.

Uansett - lure noen er det slett ikke sikkert hun gjør - kanskje hun tror på det selv?

Placebo-effekten. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Gjesten_*
hei...

jeg bare lurer på om noen av der som har prøvd dette vete om man kan ta 30 days selv om en røyker og bruker p-pille???

Det var ikke noe problem for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei...

jeg bare lurer på om noen av der som har prøvd dette vete om man kan ta 30 days selv om en røyker og bruker p-pille???

litt off topic men; det å røyke og bruke p-piller er en dårlig kombinasjon..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Helene_*

Eg begynte på mine tabletter torsdagkveld : huden min e forandra(mykere), og gått ned 1,5kg! trener ikke mer en gjennomsnittet, spiser 3 hovedmåltid og så mye frukt og grønt som eg vil til mellom måltid!

Dette e noe eg vill anbefale til andre.. klart d funker forskjellig hos alle, men d e som d e blitt sagt før meg, man må legge om kostholdet,kutte ut mest mulig sukker(godteri)

man kan ikke ta noen slags piller å bare fortsette å spise absolutt alt.. d finnes ingen mirakelpiller! man må jobbe for å gå ned i vekt!

Ha tro på deg sjøl!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vell inne i min første uke på 30 days, og har ikke merket noe spesielt enda :) men regner med at dette kommer mer med tiden, og når jeg får en mer hverdagslig rutine i kostholdet og treningen igjen :) er ved slutten av en ferie nå, men snart er det hjem, og fortsette som før :) håper på resultater, hvis ikke, har jeg blitt en erfaring rikere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Yvonne_*

Hei!

jeg er en jente på 21 år som startet trening igjen nå i vår, etter tre år uten. da jeg er noen kg overvektig, (168 høy, 76 kg) så vil jeg ned til en 65-67 kg, og har for å hjelpe meg selv startet nå med 30 days. Det er også informert om at for å få beste resultater, og å unngå forstoppelse, må/bør OxyTarm i tillegg. Ja, det er dyrt, men min rom venninne er nå snart ferdig med kuren, og det med synlige resultater.

jeg valgte 30 days fordi de ikke lover en mirakelkur, men en hjelp for oss som sliter med å gå ned, på tross av riktig/godt kosthold og regelmessig mosjon. Jeg kan gjerne informere videre, om noen er interessert i det.

Ang. de det ikke har fungert på... Så er nok slike slankepiller som medisin, noen passer til en, og noen til en annen. Jeg har selv slitt noen år med migrene, og slety lenge med å finne medisin som hjalp. Nå har jg sluttet, trener nesten hver dag, og stresser mindre, osm er mer effektivt enn noen pille. Likevel er faktisk den lille midrene medisinen en hjelp når det står på som verst.

Jeg ser på 30 days på litt det samme, jeg vil bli kvitt kg, men har nå,etter 6 mnd trening enda ikke gått ned et kg. Håper at dsise vil hjelpe med, og gi med en kick start:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_blenda_*

jeg har gått på 30 days i ca 10 dager nå. har ikke fulgt noe særlig med på vekt og målebåndet ennå. har også mensen for øyeblikket så drøyer det til neste uke en gang. er en viss placeboeffekt ja! innbiller meg likssom at jeg ser litt smalere ut. skal komme tilbake med oppdatering om et par uker.

forøvrig har jeg ikke fått noen tarmproblemer så noe oxytarm gidder jeg ikke kjøpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest emmeline

Jeg har nå gått på 30 days i snart en uke, og er ofte små-kvalm. Noen andre som har opplevd dette? Idag har jeg vært kvalm hele dagen og mistet helt matlysten. Kan jo ikke være bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helse Arbeider

Eneste grunnen til at 30 days virker er fordi det inneholder dop.

Jeg vet dette fordi jeg før har tatt slankepiller som inneholdt dop uten å vite det.

Jeg har testet ut 30 days og jeg kan garantere på at det virker fordi det inneholder dop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...