Jump to content
Sign in to follow this  
cindy87

Noen som har prøvd 30 days

Recommended Posts

Guest Gjest_Camilla_*

Hei, jeg vurdere å begynne på 30days, men er det noen som vet om de kan ha farlige bivirkninger på meg siden jeg går på p-piller? :s

Hpåer noen kan svare :D

Fortsetter under...

Guest Gjest_Lise_*

Vet at det anbefales å ta 30 days sammen med oxytarm, for å hindre det at enkelte kan få ubehag ved oppblåst mage, vil da bare anbefale at om man kjøper 30 days på www.almea.no får man den til 349(samme som på helsekost og apotek) dette er da inkludert oxytarm og frakt!

jeg bestiller min pakke nå, og krysser fingrene for at jeg er en av de heldige som dette funker for!

Lykkelitenen

Har nå tatt to bokser med 30days, og er veldig fornlyd. Tok første boksen før jul, midt i strieste eksamensperioden. Ikke akkurat den beste tiden å starte ett slikt prosjekt på... Endte med at jeg trente kanskje 3-4 ganger mens jeg gikk på boksen, satt på "ræv" og leste hele dagen og poroppet nedpå med pepsi max, sjokolade og ferdigmat. Så at jeg faktisk gikk ned 0,7 kg var for meg en stor overaskelse, ettersom matinntaket og den manglende treningen var ekstrem....

Tok så en ny boks nå i august, og også denne gangen ble jeg overaskende fornøyd. Gikk ned 3,5 kg uten noen endringer i treningsvanene og med små endrninger i kosten. Så jeg er veldig klar for å prøve en boks til :)

Guest Gjest_gjest_*

Bitchy side. haha

Guest Gjest_Camilla_*
Fordi jeg ikke synes hun skal kaste bort pengene på noe som ikke funker...?

For det første; en fettcelle er en fettcelle. Det er ingen forskjeller på fettet rundt magen og fettet andre steder på kroppen, så proteinteorien fungerer ikke.

For det andre inneholder 30 days mange vanndrivende midler. I tillegg bes den som tar tablettene ha et beskjedent inntak av sukker og stivelse, noe som ganske effektivt forhindrer oppblåste mager og gjerne fører til at enkelte krymper noen cm i mageregionen av ren vannvekt. I tillegg skal det kombineres med fysisk aktivitet og et sunt kosthold, og selvfølgelig skal det det, og akkurat disse to elementene har jo, i motsetning til 30 days en bevist effekt mot overvekt. Da vil jeg heller råde trådstarter til å følge alle rådene (mindre sukker, raske karbs, sunn mat og mosjon) og droppe pillene.

Du bør vel virkelig vite forskjell på en fettcelle og et protein?

Guest jan

je gkan garantere at overhode ingen slankemidler som selges lovlig i norge ha rnoen som helst slankene efekt..

det eneste som faktisk fungerer er efedrin som øker forbrenningen men det er jo da ulovlig i norge å fleste andre steder sammens med trening selvøflegeli

Annonse

Guest TorillM
Hei. jeg har hørt mye bra om 30 days kuren. Den skal få bort det farlige fettet på magen. Har nå tenkt til og prøve den. Du får den på helse kosten.

Men mitt spørsmål er: er det noen som har prøvd denne?

Jeg var 97 cm rundt magen da jeg begynte, sammen med trening og 30 days ble jeg etter 30 dager 91 cm rundt magen. Jeg har trent hardt i alle år, men aldri mistet fett så fort!

Guest Gjest_ida_*

er det noen som kan si meg når man må ta pillene? har tenkt sånn at man må ta de etter siste måltid på kvelden og før første måltid på morgenen.. har ikke merket noen effekt etter 11 dager på kuren..f

blondie912000

Jeg har prøvd 30 days, og jeg synes ikke den virker i det hele tatt.. Skikkelig skuffet etter faktisk å ha brukt 400 kr på den boksen... Kan funke på noen da... Men ikke på meg... Anbefales ikke... :snurt:

Guest Gjest_hønemor_*

Har spist 30 Days og Oxy tarm i en uke nå og gått ned 3cm rundt magen, 3cm rundt rumpa og 1cm rundt hvert lår!!! :jepp:

Har ikke endret på matvaner eller mengde mosjon, fordi jeg ville se om pillene i seg selv hadde noen effekt. Nå skal jeg kutte på karbohydrater og sukker en uke og se om effekten øker.

Har lest mange morsomme motargumenter her i forumet, så var veeeldig skeptisk. Men hvis man trener på studio anbefaler de jo også moderat inntak av karbo/sukker. -Det betyr jo ikke at trening ikke virker i seg selv :)

Noen skrev at det er "veldig mange føringer" på hva man skal spise når man tar 30 days, men det står faktisk bare at de anbefaler å redusere sukker og karbo. Det ville legen eller treneren også anbefalt, ser ikke noe lureri der...

Har lenge vært plaget med dårlig fordøyelse, luft i magen osv. Har blitt helt kvitt plagene nå og føler meg som et nytt menneske!

Veldig fornøyd :jepp:

Guest Gjest_Hanne_*
Hei. jeg har hørt mye bra om 30 days kuren. Den skal få bort det farlige fettet på magen. Har nå tenkt til og prøve den. Du får den på helse kosten.

Men mitt spørsmål er: er det noen som har prøvd denne?

Heisann

Jeg prøvde den nå i november. slukte piller med cola 2 ganger om dagen bare for å teste. jammen passer ikke buksene bedre gitt =) men med litt mer innsats vil jeg tro det virker mye bedre ;)

Guest Gjest_Kine_*

Jeg er ganske sur på meg med tanke på hvor mye jeg spiste da jeg var gravid, gikk opp 35kg.

Sønnen min er nå 7 mnd og jeg har bare gått ned 10kg, de forsvant rett etter at han kom ut...

Jeg spise nå normalt slik som jeg gjorde før jeg ble gravid, da jeg bare var 58kg

Har ett stor ønske om å komme meg under 70-65kg.

Jeg har nå etter at sønnen min ble 7 mnd startet på 30 days jeg veide 83 kg og har gått på det enn månde har gått ned 13kg

Men da må jeg få låv å si at jeg har kuttet ut alt som heter brus, sjokolade, potetgull å annet godteri.

Jeg har sluttet å røyke, å bruker snus når røykesuge slår inn

Jeg har i tillegg begynt med faste måltid og gått 2-4km om dagen med vogna.. : )

å vips jeg var 13 kg lettere ! :D

Jeg elsker dette produktet og skal nok bruke det enn mnd til !: )

Guest Gjest_Anna_*
Jeg er ganske sur på meg med tanke på hvor mye jeg spiste da jeg var gravid, gikk opp 35kg.

Sønnen min er nå 7 mnd og jeg har bare gått ned 10kg, de forsvant rett etter at han kom ut...

Jeg spise nå normalt slik som jeg gjorde før jeg ble gravid, da jeg bare var 58kg

Jeg har nå etter at sønnen min ble 7 mnd startet på 30 days jeg veide 83 kg og har gått på det enn månde har gått ned 13kg

Men da må jeg få låv å si at jeg har kuttet ut alt som heter brus, sjokolade, potetgull å annet godteri.

Jeg har i tillegg begynt med faste måltid og gått 2-4km om dagen med vogna.. : )

Jeg skal prøve det samme, har akkurat bestillt pillene nå ! :)

Annonse

Guest yojo

Jeg er veldig fornøyd med disse, gått på de en mnd nå, har gått ned noe, og noen cm. Fordøyelsen min har blitt MYE bedre, det er utrolig deilig!!

Må si at jeg trener og spiser forholdvis bra i uke dagene. Men er overbevist om at det har hjulpet noe ;)

Guest body

Jeg veit faktisk at det fungerer. Ei som ikke trener eller spiser spesielt sunt gikk ned mange kilo på en sånn kur. Kanskje det ikke hjelper for de som kanskje veier 5 kilo for mye, men de som sliter med vekta kan den virkelig hjelpe for. Det veit jeg...

Guest Gjest

Men hva skjer når man slutter? Er et opp igjen da? Må man fortsette på pillene for å vedlikeholde? Er redd for å ødelegge forbrenningen eller noe sånt?

Guest yojo
Men hva skjer når man slutter? Er et opp igjen da? Må man fortsette på pillene for å vedlikeholde? Er redd for å ødelegge forbrenningen eller noe sånt?

Tror ikke det. Jeg har ikke gått opp igjen..

men alt er jo forskjellig ;)

Lykkelitenen

Med mindre du slutter for så å øke kaloriinntaket, så vil du nok ikke gå opp. Ikke hørt om noen som har opplevd det :)

Nå er januar snart her, og da kommer de fleste helsekostbutikker og vita til å ha kampanje på slankemiddler, så jeg satser på å kjøpe inn en av hver,...

Knøttet

Du tror ikke vektnedgangen din har noe med at du kuttet ut brus, sjokolade, potetgull,godteri, har faste måltider og går 2-4km om dagen da? ;)

Guest Gjest_gjest_*

hvorfor ikke legge om til et kosthold som brenner fett, som ikke lagrer fett, som ikke binder vann i kroppen ? ketogen diet.

bedre å spise som vanlig 'å ikke telle kalorier' og hive innpå med 30days/cla/carboblocker etc og prøve å kompenserer for dårlige matvaner og viljestyrke?