Jump to content
Sign in to follow this  
cindy87

Noen som har prøvd 30 days

Recommended Posts

Guest Gjest_gjest_*

Det funker på MEG. Og jeg har prøvd ALT, har til og med gått på reseptbelagte Zenical uten effekt tidligere. Har brukt det rundt en uke og jeg er merkbart mindre rundt midjen og har gått ned 2 kilo. Og jeg har aldeles ikke levd noe annerledes enn før, men er kanskje ikke så søtsugen som før? Vet ikke og overalyserer ikke dette så veldig, konstaterer bare at det endelig kom en pille jeg definitivt kan tilskrive vekttapet mitt siste uka. Skal ikke råde andre og kanskje har det ikke effekt på alle heller, men jeg er ihvertfall godt fornøyd med produktet.

Fortsetter under...

Guest Gjest_nephilia_*
Ja jeg har prøvd 30 days. Fikk masse kviser, så jeg måtte slutte med å bruke dem. Da forsvant kvisene. Har en venninne med samme erfaring

siden det er et rensende produkt, så får noen kviser pga det virker rensende på huden. samme skjer når en bruker BioDrain.kvisene bruker å gi seg etterhvert.

Guest Gjest

Blir man veldig oppblåst i magen? Jeg startet med dette i går, og allerede en halvtime etter tbl var jeg litt oppblåst og følte at jeg måtte på do hele tiden. Er litt bedre i dag, men kjenner det fortsatt.

Guest Gjest
Blir man veldig oppblåst i magen? Jeg startet med dette i går, og allerede en halvtime etter tbl var jeg litt oppblåst og følte at jeg måtte på do hele tiden. Er litt bedre i dag, men kjenner det fortsatt.

Samme gjest:

Og nå så jeg at en tidligere gjest har skrevet at man blir oppblåst.... Beklager.

PoisonIvy

Nå er jeg klar til å prøve 30 Days igjen, forhåpentligvis klarer jeg å fullføre denne gangen. Har også bestilt OxyTarm som anbefales sammen med 30 Days.. Har ikke fått pillene enda, men skal holde dere oppdatert når jeg er i gang :)

Guest Gjest_gjest_*

jeg har gått på 30 days i to uker.. går mye mer på do.. føler faktisk også at jeg allerede har blitt litt fastere rundt magen.. men de gir meg også et problem.. fordi jeg har fått noe innmari til økt appetitt? jeg er konstant sulten etter jeg startet på de.. jeg har egentlig alltid hatt veldig stor kontroll på hva jeg spiser og alltid greid å styre unna søtsaker.. gjerne i flere måneder.. men nå har jeg ikke kjangs.. så utrolig sulten hele tiden..

noen andre som har opplevd dette?

leste litt om de forskjellige urtene.. og det stod faktisk noe om økt appetitt under løvertann som 30 days inneholder.. hvor lurt er det at et slankeprodukt inneholder noe som øker appetitten?

både jeg og min mor opplever det samme.. men samtidlig opplever jeg positiv effekt..så jeg skal gå kuren ut.. selv om jeg konstant er sulten og sprekker støtt og stadig på søtsaker når jeg går på de..

Annonse

Guest Emilia på besøk (igjen)

Mamma har prøvd disse.

Tror hun har tatt de i to mnd og du ser helt tydelig at hun er blitt fastere, ikke bare over magen, men også rompa. Hun har fått en vesentlig slankere kropp, og hun var veldig "slapp i fisken".

Så jeg er nesten fristet til å prøve de selv, selv om jeg har lovet meg selv og kun bruke sunn fornuft, og ikke ty til "slanke piller" noen sinne igjen. :vekt:

flysnuse

har brukt den litt over en uke nå å har gått ned 2 kg ..ikke målt rundt magen da ...litt merkelig visst dette skal være tilfeldig,ikke forandret noe på kosthold utenom at jeg drikker litt mer vann!

Guest Gjest

Hei !

Har lest hva dere skriver om 30 DAYS , men lurer på en sak, hvis en slutter går en da tilbake til sitt "gamle" At det er vanndrivende har vel en årsak til at en får mindre mage, og det minsker vel ellers på kroppen og det vil jeg tro. Har prøvd dette i 2 mnd. må bare innrømme det, men minska, tja kanskje litt, men hun derre kjendisen som står frem, tror ikke så mye på hva hun sier, kan være andre ting hun har gjort som har virka til vekttap, eller? Det får vi ikke vite, hvorfor er det aldri vanlige mennesker som kommer i media med sånnt, tør de ikke? >eller selger ikke produktet så godt da? Bare spør jeg. Men uannsett så skal jeg da prøve 1-2 mnd. til. Tror forresten jeg kjøper de i Sverige, blir nokk billigere da. HA DET ALLE SAMMEN fra en "gammel" dame

Guest Fjøsnisse42

Jeg selger også noen piller. De heter fatlooser 3000 og er kjempeeffektive. Husk bare å spis sunt og jogg 2 mil hver dag, mens du er på kuren :)

Grønt blad
Hei !

Har lest hva dere skriver om 30 DAYS , men lurer på en sak, hvis en slutter går en da tilbake til sitt "gamle" At det er vanndrivende har vel en årsak til at en får mindre mage, og det minsker vel ellers på kroppen og det vil jeg tro. Har prøvd dette i 2 mnd. må bare innrømme det, men minska, tja kanskje litt, men hun derre kjendisen som står frem, tror ikke så mye på hva hun sier, kan være andre ting hun har gjort som har virka til vekttap, eller? Det får vi ikke vite, hvorfor er det aldri vanlige mennesker som kommer i media med sånnt, tør de ikke? >eller selger ikke produktet så godt da? Bare spør jeg. Men uannsett så skal jeg da prøve 1-2 mnd. til. Tror forresten jeg kjøper de i Sverige, blir nokk billigere da. HA DET ALLE SAMMEN fra en "gammel" dame

Jeg leste en liten "artikkel" der hun reklamerte for vidunderpillene. Hun hadde tatt pillene, og hadde i tillegg gjort noen bittesmå endringer i kosten som å kutte ut nesten alt av melkeprodukter og hun kuttet ned på bruk produkter som hovedsaklig består av karbohydrater (brød, poteter, ris, pasta). Hun spiste også mindre søtsaker, is o.l. I tillegg tror jeg hun spiste mer egg.

Likevel var det visst pillene, og ikke de "mikroskopiske" endringene i kosten som gjorde at hun gikk ned i vekt.

At pillene gjør at noen klarer å ta seg sammen og endre kostholdet, og dermed går ned i vekt, er vel en annen sak...

Guest Gjest_mimmi_*

synes det var litt store å svelge jeg? noen som har lest noe om det er dumt å dele de? :)

Guest Gjest_Lisbeth_*
Du får nok desverre ikke noe kosttilskudd som går direkte på magefett nei.

Det eneste kosttilskuddet som kan påvirke gjenstridige fettreserver mer enn annet fett er yohimbine hcl, ett tilskudd som går som legemiddel i norge.

Annonse

Guest Gjest

Eg har testet 30 days i 2 måneder!!! Søren kor lettlurt eg var/er! Eg spiste vanlig (ikkje overspising) trimma litt, men var veldig opptatt av å spise normalt for å være sikker på at det var tabelettene og ikkje trimmen som hjalp.

MEN nei IKKJE 1 gram har eg gått ned. Berre fått mykje luftplager og trasig mage....Dette var ikkje noko for meg. Må visst trimme likevel...

Guest joppe

slenger meg i gruppa av lettlurte..... har gått en måned på disse tabelettene og det medførte oppblåst mage, mangen ekstra do besøk som førte til hemorider og et stort økt søthungerbehov...................blæææærk.... gikk helt ut pga jeg var sta men aldri mer tabeletter her nei......

Guest Gjest_kjersti_*

hei jeg og min familie prøvde dette produktet i 30 dager alle sammen. Det var ikke utslag på noe mindre midje eller vekt på noen av oss. Jeg skrev til produsenten og spurte hvorfor og fikk til svar at kosten måtte legges om, du må ikke spise potet,hvetemel eller osv. da svarte jeg at med andre ord så virker ikke 30 days, så ble han litt forbannet og mente vi spiste medisiner eller hadde plager med tarmen alle sammen og tilbydde meg oxytarm som erstatning. nei ikke kjøp dette produktet. Bare lureri, det som hjelper er mosjon mosjon og msdjon.

Guest Rosajenta
hei jeg og min familie prøvde dette produktet i 30 dager alle sammen. Det var ikke utslag på noe mindre midje eller vekt på noen av oss. Jeg skrev til produsenten og spurte hvorfor og fikk til svar at kosten måtte legges om, du må ikke spise potet,hvetemel eller osv. da svarte jeg at med andre ord så virker ikke 30 days, så ble han litt forbannet og mente vi spiste medisiner eller hadde plager med tarmen alle sammen og tilbydde meg oxytarm som erstatning. nei ikke kjøp dette produktet. Bare lureri, det som hjelper er mosjon mosjon og msdjon.

Tester selv ut disse tablettene nå. Lever ellers som normalt. Vil ikke si at jeg så langt ser noen resultater, men skal ikke måle meg eller veie meg før jeg er ferdig. Så skal jeg sammenlikne med mål og vekt fra den dagen jeg starta på kuren. Spent på om det skjer noe...

Guest Gjest_alexandra_*

jeg har vært med på et livstilsendringsprogram og kvittet meg med 30 kg på dette :) veldig fornøyd i grunn men helt fornøyd blir jeg lissom ikke uansett hva som skjer..... så nå har jg kjøpt disse 30 days pillene og håper på det beste :) hadde vært veldig positivt om jg kunne bli kvitt et par cm til rundt magen :)

Guest Ida-Kristine

Det gjør vel ingenting om man går på p-piller og f.eks 30 Days??

trulta_

Hvor lang tid gikk det før dere merket en forandring?

Jeg har bare brukt tablettene siden forrige mandag, ikke merket noen ting enda.