Gå til innhold

Noen som har prøvd 30 days


cindy87

Anbefalte innlegg

Jeg veier 1 1/2 kg mer enn før jeg dro på ferie :tristbla: Jeg tror ikke 30 Days vil virke positivt på meg. Nei her må det mer trim til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Raptuza

Har kjøpt produktet og brukt det i 3-4 dagar no, men merkar ingen særleg forskjell. Einast er at urinen er litt mørkare enn vanleg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hei!

Jeg har funnet 2 sider med mer informasjon om 30 days og har nå selv bestilt produktet. Gleder meg til å prøve det ut...

http://kvinneverden.no/forside/vis/artikke...inneverden.html

http://www.healthiereurope.info/30_days_Med_Eq.html

Ser ellers at mange i ulike forum sier de er godt fornøy og har gått ned i både vekt og størrelse, mens andre igjen sier de ikke har merket noe. Jeg krysser fingrene;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har nå gått på 30 days i 14 dager samtidi som jeg spiser sunt. Jeg har gått ned 3 kg. uten å slite særlig for det.

Men om vekttapet kommer pga. av sunnere mat eller tablettene er vanskelig å si!

Jeg føler iallefall at de virker og skal fortsette med 30 days :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for svar. jeg trener mye og spiser sundt og skal ta disse pillene i tilegg. jeg prøver. bedre og angre på noe man har gjort enn og angre på at man ikke gjorde det.

Ja, det er badre å prøve enn å angre på å ikke ha gjort det. Jeg har begynt med dem for et par dager siden og har merket at jeg går mer på do og at magen regulerer seg etter hva jeg spiser. Jeg skal ikke gå på vekten før om to uker for å se om det har skjedd noen forandringer der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raptuza

Syns magen bular mindre. Har brukt det i 14 dagar no. Et sunt og trimmar. Men er ikkje flink å unngå karbohydrater. Men det har no virka likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Har akkurat bestilt 30 days og gleder meg til å prøve..

Holder dere oppdatert :)

Vi venter og venter!!!! Virker det????? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter og venter!!!! Virker det????? :)

Jeg har avbrutt min 30 Days "kur" pga sykdom. Har gjennomgått en større operasjon og har nå vært sengeliggende i 1 uke. Spiser ganske usunt om dagen (fordi kjeder meg og syns synd på meg selv :fnise:)

Tenkte jeg skulle begynne på nytt, når jeg er tilbake på beina...

Endret av wkimsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå ferdig med boksen. Ingen vektnedgang. Ikke noen stor skuffelse heller, var i utgangspunktet litt skeptisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest 30 days- tester

Jeg begynte på 30 days tirsdag for 5 dager siden. Har i tillegg begynt å spise litt sunnere. Spise frukt og drikker vann til lunsj, og går to lange fjellturer per uke. Jeg har slitt med oppblåst mage tidligere.

Jeg har byttet ut den lille skålen med chips om kvelden med noen grove kjeks og evt frukt eller oppskårne grønnsaker.

Jeg føler absolutt at magen er mindre oppblåst. Jeg har ikke veid med eller målt cm, tenkte jeg skulle la det gå to uker først.

Jeg hadde allikevel tenkt å legge om kosten litt og det er litt lettere å være disiplinert når man har brukt 400 kr på disse pillene! Håper på at de hjelper til litt på veien!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raptuza

Eg har vel brukt det snart i fire veker og har saman med sunn kost og trim gått ned 2 cm rundt livet(over navelen). Har gått ned tre kilo. Har kjøpt min andre boks i dag. Men eg er ikkje på noko lavkarbo-kjør, et brød og ris og pasta og frukt, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_unni_*

Lure rpå hvordan det går emd de som prøver/prøvde ut kuren 30days...?

Har akkurat bestilt 30 days og gleder meg til å prøve..

Holder dere oppdatert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har hørt om flere som har tatt kuren og har gått ned flere kilo og cm... Og etter det jeg har lest her nå, så lurer jeg på om jeg ikke bra skal prøve den jeg også :) Det er jo bedre enn å la være :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har prøvd 30 days. Fikk masse kviser, så jeg måtte slutte med å bruke dem. Da forsvant kvisene. Har en venninne med samme erfaring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lure rpå hvordan det går emd de som prøver/prøvde ut kuren 30days...?

Jeg har avbrutt min 30 Days "kur" pga sykdom. Har gjennomgått en større operasjon og har nå vært sengeliggende i 3 uker. Spiser ganske usunt om dagen (fordi kjeder meg og syns synd på meg selv )

Tenkte jeg skulle begynne på nytt, når jeg er tilbake på beina...

Endret av wkimsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trimjenta

Etter å ha hørt om dette og lest om dette flere steder så kjøpte jeg en boks i går og begynte i dag.

Har ikke troen på noe hokkuspokus, men kanskje det gir en liten dytt bak :) Og at man føler seg mindre oppblåst. Jeg skal holde dere oppdattert om mitt inntrykk av "kuren" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...