Gå til innhold

En magisk kur for å bli tynn


Malibulita

Anbefalte innlegg

Gjest lucy d-.-b
Treningen har jeg såvidt kommet igang med etter sommeren. Har prøvd å gå dit noen ganger, men har ikke trent på full guffe. Jeg har ikke så mye energi akkurat nå (som du vet om, lucy), men jeg syntes det var viktig å gå dit for å iallefall ikke kjenne på hvor lenge det var siden sist!

Du holder ut og er flink, du da?

:klem: til deg Mali!

I dag:

- 20 min med jogging

- Skuldertrening med manualer 5 kg

- Sumomarkløft 27 kg

- Rygg med 15 kg

- Utfall med 20 kg på skuldre

- Benkpress 20 kg

- Romaskin 10 min

:trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg trur eg hiver meg på denne tråden også!! Blir så imponert over framgangen dere har og alt dere har mista på vegen! Flink dere er!! :)

Litt om meg;

- 1.63 cm

- 81 kg (med kraftig benbygning)

- Mål; 65 kg

- Trening; 7 t. rugby, 2 t. volley, 1 t. landhockey, + min.2 t jogging i uka.

er ute etter ein livstilendring og er imot ferdigmat av prinsipp (1-2-3 pakker, findus ferdigblandinger av pytt i panne, pizza etc) så her er det økologiske (basis)varer det går i :P

Var oppe i 88 kg, men mista 7 kg etter jobb på seter og sprang etter geiter i 2 måneder.

Så krysser fingrene på at motivasjonen blir oppretthaldt utover høsten! Lurt med en slik motivasjonstråd!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
Eg trur eg hiver meg på denne tråden også!! Blir så imponert over framgangen dere har og alt dere har mista på vegen! Flink dere er!! :)

Litt om meg;

- 1.63 cm

- 81 kg (med kraftig benbygning)

- Mål; 65 kg

- Trening; 7 t. rugby, 2 t. volley, 1 t. landhockey, + min.2 t jogging i uka.

er ute etter ein livstilendring og er imot ferdigmat av prinsipp (1-2-3 pakker, findus ferdigblandinger av pytt i panne, pizza etc) så her er det økologiske (basis)varer det går i :P

Var oppe i 88 kg, men mista 7 kg etter jobb på seter og sprang etter geiter i 2 måneder.

Så krysser fingrene på at motivasjonen blir oppretthaldt utover høsten! Lurt med en slik motivasjonstråd!! :)

:vinke: Velkommen!

Ser jo ut som du er på god vei allerede! Flotte saker, bare å holde på videre.

Jeg må fokusere litt mer nå, spiser relativt greit og trener passe, men er ikke helt fornøyd med hvordan jeg gjør det. Skal på spinning etterpå, det blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
Tusen takk for det lucy d-.-b :)

Spinning er gøy da! Skulle gjerne ha blitt med deg altså! :)

Ja, hvis du trener på studentidretten i Oslo må du bare henge deg på :)

Timen gikk bra, men var slitsom spesielt fordi jeg var så sinnsykt støl etter superstyrke på mandag. Heldigvis er instruktøren veldig flink til å pushe oss, så kom meg gjennom timen med 80-90% intensitet, det var jo bra da! Problemet mitt nå er at jeg er så sulten, så jeg spiser så mye. Må skjerpe skjerpe skjerpe meg der, men jeg merker at all styrketreningen krever mer energi. Bare redd jeg kommer til å ende opp som en liten plugg :arwen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hiver meg inn på denne tråden igjen jeg, istedenfor å lage en helt egen treningsdagbok :) blir så motivert av dere andre også

Status:

1.63 høy

64 kg

Ønsker:

Hovedsaklig å slanke overkroppen;

Mindre mage/lovehandles

Slankere overarmer

Slankere fjes/hakeparti

Å føle meg vel med meg selv

Mål: (vet ikke om jeg vil sette en dato på dette)

Å kunne gå i olabukse og en vanlig stram singlet og føle meg vel.

Vil tippe 52-53 kg :nigo:

Delmål 31/10:

58 kg

Trening:

10/9: 1 time middels spinning igår + ca 1 time styrketrening med Wii Fit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hvis du trener på studentidretten i Oslo må du bare henge deg på :)

Problemet mitt nå er at jeg er så sulten, så jeg spiser så mye. Må skjerpe skjerpe skjerpe meg der, men jeg merker at all styrketreningen krever mer energi. Bare redd jeg kommer til å ende opp som en liten plugg :arwen:

hehe, kan bli litt langt å reise siden eg er i Steinkjer. Men skal faktisk til Oslo å spille Rugbykamper mot trondheim,bergen og oslo neste helg :D så kanskje eg får stikke innom å sykle sammen med deg :fnise:

Har samme "matproblemet" som deg, men prøver å tenke på det som er mettende og samtidig sunt..Hjelper litt da..men styrketreninga din krever sitt av krefter da! blir i så fall en liten muskel plugg du da!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg meldt meg inn i vektklubb.no!

Har tro på at det kan funke for meg. Føltes motiverende og oppløftende å se målene mine og hvordan jeg ligger an på mail, i tilegg til å se hvor mye kalorier det er i det jeg spiser.. (gir meg lucy, det er ganske nyttig :bukker:)

Har ikke fått trent noe særlig i helgen, bare litt på Wii'en. Jobbet fredag lørdag og søndag, så ble mest bare gåing på jobb og sykling til og fra, det kan ikke akkurat regnes som trening syns jeg :ler:

men planene for denne uken er:

Tirsdag: spinning

Onsdag: spinning

Torsdag: kanskje vektstang, eventuelt en "økt" på Wii

Fredag: aerobic basis

idag skal jeg på menysmaking på jobben, så da gjelder det å holde seg i skinnet. det er ingen tvil om at det at jeg jobber på restaurant har bidratt sterkt til at jeg har gått opp 10 kg det siste året. Det er småspisingen på jobben som er problemet mitt, og når jeg er på jobb er det vanskelig å opprettholde et "godt" kosthold, pga uregelmessig spising, småspising og stadig vekk smake på relativt usunne ting. Så det er området jeg må være bevisst på! :arwen:

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg være med? :)

Alder: 20 år

Høyde: 1.60

Vekt: 54

Vil bare miste et par cm rundt rumpe/lår og mage :) Det er målet! Er det da best med bare fettforbrennende trening? (Som jogging, stepping, ellipsemaskin osv)

Trente i går og skal trene i dag og. Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg være med? :)

Alder: 20 år

Høyde: 1.60

Vekt: 54

Vil bare miste et par cm rundt rumpe/lår og mage :) Det er målet! Er det da best med bare fettforbrennende trening? (Som jogging, stepping, ellipsemaskin osv)

Trente i går og skal trene i dag og. Hurra!

*I envy you* :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger litt motivasjon jeg også da... :sjenert: Har lagt på meg ganske mye siste året, og man ser det alle andre steder enn vektmåleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger litt motivasjon jeg også da... :sjenert: Har lagt på meg ganske mye siste året, og man ser det alle andre steder enn vektmåleren.

:fnise: det var ikke sånn ment! selvfølgelig trenger man motivasjon uansett om det er 2 eller 12 kg man skal ned, men ejg bare misunte deg som hadde 1 kg mindre enn meg du ønsket å gå ned ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: det var ikke sånn ment! selvfølgelig trenger man motivasjon uansett om det er 2 eller 12 kg man skal ned, men ejg bare misunte deg som hadde 1 kg mindre enn meg du ønsket å gå ned ;)

Ok, da så :) Ja vi skal jammen klare det! Være flinke! :) Har trent to dager på rad nå men idag var jeg så trøtt at jeg trenger virkelig litt hvile..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe:

jeg er så glad!! og fornøyd!! JEG ER I GANG!!

dere som har fulgt med, spes du lucy, vet hvor mye jeg har slitt med å komme i gang.. og hvor lyst jeg har hatt, men hvor stor terskel det har vært for meg. Men i dag var altså dagen!! Jeg har vært på spinning, min første time på over halvannet år. og det føles sååå deilig! Jeg følte omtrent kiloene raste av mens jeg satt der :fnise:

Har jo også meldt meg inn i vektklubb.no, og ser der at jeg spiser ganske så riktig, og ligger stort sett under kcal-antallet på 1650 de har "sagt" at jeg skal spise hver dag! Går utifra at det ikke er en dum ting?

Så stå på jenter!! :trene: jeg kan ikke vente med å se resultater!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
:hoppe:

jeg er så glad!! og fornøyd!! JEG ER I GANG!!

dere som har fulgt med, spes du lucy, vet hvor mye jeg har slitt med å komme i gang.. og hvor lyst jeg har hatt, men hvor stor terskel det har vært for meg. Men i dag var altså dagen!! Jeg har vært på spinning, min første time på over halvannet år. og det føles sååå deilig! Jeg følte omtrent kiloene raste av mens jeg satt der :fnise:

Har jo også meldt meg inn i vektklubb.no, og ser der at jeg spiser ganske så riktig, og ligger stort sett under kcal-antallet på 1650 de har "sagt" at jeg skal spise hver dag! Går utifra at det ikke er en dum ting?

Så stå på jenter!! :trene: jeg kan ikke vente med å se resultater!

Min elskede, du er så FLINK!!!!!!!! :bolledeig:

Virkelig virkelig bra! Stolt av deg altså.

Jeg er så klart syk, så kan ikke trene nå, det er litt dumt. Vanskelig å si hvordan det går med vekta da, jeg er ikke så for å ligge i underskudd når kroppen ikke har det bra.

Gleder meg til helga, da håper jeg å være frisk nok til å løpe rundt og løfte vekter igjen :trene:

Velkommen alle nye til tråden vår! Den fikk meg ned nesten alt jeg ville, så jeg vet at den funker ;)

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hvordan måler du fettprosent?

Denne uken har jeg da vært på en spinning økt, en aerobic og utenom det har jeg gått ca 1 times tur hver dag. Denne uken skal jeg jo reise til USA, så planen er å få trent to ganger før jeg drar hjem på torsdag, og så gå en tur på fredag hjemme, og når vi skal til USA, skal vi jo ri flere timer hver dag. Det må da være noe trening i det? Ordentlig ridning altså, vi er erfarne ryttere så det blir galopp osv osv.. I tillegg er det basseng på ranchen, og treningsrom så jeg har som mål få til tre treningsøkter i løpet av uken der også. Noe svømming, og noe tredemølle ogsånn.

Har skeiet ut litt i helgen og spist noen boller + sjokoladepudding, men det er ingen krise. Et av mine mål er jo faktisk å klare å gå ned, uten å bli mathysteriker. Men det er selvfølgelig lurt å være bevisst, det har jeg tenkt å være i USA ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b

Kjempegod trening å ri :) Lurer på om iform.nu har en kalkulator for hvor mye du må ri for å forbrenne en lion eller noe :ler:

Jeg måler fettprosenten på en supervekt som ei venninne har kjøpt. Perfektus for meg, bortsett fra at jeg måtte avsløre alle mine skumle fett-hemligheter og vekt, da jeg ikke forstod den vekten uten hjelp. Måtte jo være rene Einstein jo.. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ble ikke mye update på det sist du prøvde, lucy..

Livet mitt er herlig igjen, så nå har jeg ingen unnskyldning lenger! Har kommet igang med et kontrollert kosthold denne uka, og med mye naturlig aktivitet skal jeg prøve å holde det gående. Kanskje komme meg på trening igjen også, hvis jeg ser at jeg har overskudd til det. Resultater er alt for tidlig å si noe om enda!

Enn dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...