Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En gang mellom halv ti og ti i går morgen kom min forlover busende inn på soverommet mitt med et søtt lite kort og en rosa rose. Jeg fikk beskjed om å ta på meg noe jeg kunne være ute i. Da jeg kom ned i stua satt fire blide jenter og venta. Så fikk vi utdelt en hjemmelagd sekk hver, med diverse utstyr som kunne være kjekt å ha (plaster, antibac, sugerør, notatark, blyant, plastkopp, -skål og -tallerken fra Ikea, en liten presang, rosiner, banan, og Dumlekjærligheter). I tillegg fikk jeg på meg en lækker rosa t-skjorte med påskriften "I'm the one". Etter å ha gjort oss kjent med innholdet i sekkene spiste vi frokost på verandaen, før vi satte oss i bilen. Jeg måtte gå innom en butikk og kjøpe saus til middagen. Følte meg ganske fresh i den rosa t-skjorta.. ;)

Så kjørte vi laaaangt innover en skogvei, før vi parkerte midt i ingenting. Der stod det en traktor klar til å frakte oss et stykke videre, trygt plassert på hengeren. Til slutt måtte vi gå et lite stykke, før vi var fremme ved dagens første aktivitet: Leirdueskyting! :nigo: Det var kjempeartig, selv om instruktøren nok syntes vi var veldig byjenter... :fnise: Traff ingen i lufta, men fikk skutt noen som stod stille + en vannmelon og en appelsin. Fruktsalat ;) Etter at alle hadde fått prøve fikk vi åpne gavene i sekkene. Alle fikk hver sin kjærlighet hvor det istedet for pinne var en trutmunn.

Etter bildetaking og kjeksspising i skogen bar turen tilbake til bilen, og jeg fikk beskjed at neste stopp var strikkhopping. Jeg tenkte meg med en gang at det var snakk om å hoppe strikk, men det skjønte ikke to av de andre, så det var egentlig ganske vittig! Uansett, jeg hoppa firer'n så det stod etter, og kom helt opp til "under armene". Ikke verst.. ;) Neste stopp på programmet var billøp utenfor biltilsynet. Vi fikk hver vår store lekebil, og så var det om å gjøre å komme lengst. Etter dette kjørte vi hjem igjen til huset til mamma. Der hadde hun og han godeste rigga til verandaen med en svær presenning, i tilfelle det skulle regne. Da vi kom dro de, og vi var "alene hjemme". Klokka var da ca 14.30, så de fant ut at det var på tide å begynne å drikke. Min eneste oppgave var å passe telysene på bordet, mens de andre ordna ris, salat, saus og grilling. Tok nesten tre timer å få grilla, for det viste seg at brikettene hadde stått ute i regnet.. :sjenert:

Oi, dette begynner visst å bli langt...

Etter at vi hadde spist hadde vi diverse leker, drikkespill og konkurranser, før plutselig mamma og onkel stod klar med hver sin bil. De kjørte oss til nabobyen, hvor vi var på et sommershow. Kjempeartig! Lenge siden jeg har ledd så mye! :ler: Etter showet kjørte de oss hjem igjen, og så drakk vi litt videre. Etterhvert kom taco på bordet, og da var det godt med mat igjen. I tillegg hadde vi en ballonglek, hvor det lå lapper inni ballonger hvor det stod ting man måtte gjøre. Da klokka nærma seg halv tre reiste to av folka, og vi andre tre gikk og la oss.

Skulle egentlig vært noen til, men de hadde avlyst i siste lita. :roll: Ei venninne hadde veldig gyldig fravær da, for det viste seg at hun var på Rikshospitalet med sin 10 måneder gamle datter. Uff.. :( Går visst greit med henne da, og det er jo det viktigste! :Nikke:

I dag er jeg litt sliten. Ble drukket en del i går, for å si det sånn.. :skaal:

Puh.. Spørs om noen orker å lese alt dette nå da! :fnise: Forresten så ble det tatt masse bilder i går, regner med de havner på facebook etterhvert! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes kjempekoselig ut :jepp:

En fin og morsom dag med gode venninner :hoppe:

Hvilke oppgaver var det inni ballongene? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen av oppgavene var å mime noe på A, nynne på en bestemt sang osv, mens andre var f.eks å beskrive noe sexrelatert uten å bruke visse ord. Varierte oppgaver, for å si det sånn! :fnise: Lappene hadde ei venninne som reiste til Syden i går lagd, så på en måte var hun jo litt hos oss.. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som et knall koselig utdrikningslag, skjønner godt at du koste deg, og det er lov å være sliten i dag :fnise:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat når jeg trodde jeg hadde fått oppleve å være fyllesyk for første gang viste det seg at jeg har blitt syk, så det var ikke fyllesyke likevel... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det like greit da? :fnise:

Fyllesyk er ikke gøy :riste:

Jeg var kjempe plaga for noen år tilbake med å bli skikkelig fyllesyk.. Da satt jeg på do i flere timer med ei bøtte i fanget, sov når jeg ikke satt på do og brukte over en time på å spise èn brødskive... Det var fælt det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da :troest: Kanskje like greit å bli syk nå, sånn at du er ferdig med det til bryllupet :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, det hadde vært kjipt å være syk i bryllupet! :forvirret: Men jeg vil egentlig ikke være syk i det hele tatt.. Kjipt å tilbringe natta på sofaen... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei søte mazzimor :klemmer:

nå har jeg lest om utdrikningslaget ditt :hoppe: det hørtes utrolig moro ut :jepp: så flinke de har vært :jepp: så bra at du var fornøyd med dagen :bolledeig:

Håper formen er bedre, og at du er på beina og klar for siste innspurt til den store dagen!! men det er bedre at du får en kule nå og ikke om noen uker!!

:klemmer: til go`mazzimin!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som et perfekt utdrikingslag!

Har sett alt for mange som må gå rundt på kjøpesenter for å selge klemmer.

Det er bare teit.

Og du:

:bond:

GOOOOOD BEEEEEDRIIIING!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det. Har akkurat tvunget i meg noe mat, blir spennende å se hvor lenge det varer... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...