Gjest Miso Skrevet 8. juli 2009 #3021 Del Skrevet 8. juli 2009 Hei vennen min veldig spent på om du skal drikkes ut i helga huff, sånne mennesker er slitsomme... de som ikke forstår at man har funnet den ene man vil dele livet sitt med!! hadde også noen sånne, stort sett var det venninner som selv var single! ikke bry deg om det, vet at det er vanskelig.. men de er bare misunnelige for at du har funnet en så flott mann som du skal dele livet ditt med :rødme: det viktigste er den kjærligheten dere har, det er den som betyr noe!! at folk en misunnelig på det er ikke så rart!! men jeg syns det er fantastisk at to mennesker elsker hverandre og vil dele livet sammen :rødme: det er jo det som teller bare nyt å vite at du skal få være sammen med han du elsker alltid det er den utrolig goood, fantastisk, utrolig, lykkerus følelse å være gift, så bare gled deg legger igjen en god bedring til deg jeg søtnos!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #3022 Del Skrevet 8. juli 2009 Sant det, de er jo stort sett single one night stand-folk.. Jeg vet forresten 99% sikkert at det er nå i helga jeg skal drikkes ut. Kjipt at de melder regn, men lite å gjøre med det. Er ikke meldt så mye så.. Takk for god bedrings-ønsker. Håper de hjelper! Men det er tross alt bedre å være forkjøla nå enn om tre uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 8. juli 2009 #3023 Del Skrevet 8. juli 2009 er jo veldig typsik at de som er single kommer med slike kommentarer!! de er misunnelige for at du har noe de gjerne vil ha selv, så da viser de det på den måten. utrolig synd, men noen er bare sånn!! det fine er, at du absolutt har noe de ikke har så de egentlig litt grunn til å være misunnelig Uansett vær så blir utdrikkningslag moro gleder meg til bilder og referat spennende, spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. juli 2009 #3024 Del Skrevet 8. juli 2009 Ååh det er så unødvendig med sånne kommentarer :dåne: Vi har ikke fått så mye av akkurat den, men helle at vi må ikke gifte oss for da er vi fanget med hverandre og kan ikke gjøre noe sprell Ikke akkurat sånn at jeg hadde kommet til å gjort noe sprell hvis vi bare var samboere resten av livet heller da.. Nei vi må ikke bry oss om sånne folk Tenk heller på fremtiden vi får med den vi elsker mest i hele verden :rødme: Håper du blir fort frisk igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 8. juli 2009 #3025 Del Skrevet 8. juli 2009 teit kommentar Iallefall når det kommer fra andre. Har dratt den selv noen ganger da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 9. juli 2009 #3026 Del Skrevet 9. juli 2009 Når man finner en man vil gifte seg med så er man heldig man har funnet den man elsker mest av alt og den man vil dele alt med!! ikke rart at de som ikke har det er misunnelig!! ikke bry deg om det, tenk på han du skal gifte deg med du åh Mazzi nå er det ikke lenge igjen torsdags til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #3027 Del Skrevet 9. juli 2009 Endelig litt tid til å titte innom her igjen. I går bestilte jeg manikyr til fredagen før bryllupet. Nå er det neglforsterker og sparing av negler for alle penga! I stad henta vi kjolen mamma skal gå med. Kjempefin! Ellers har det ikke skjedd stort, bortsett fra at jeg har litt sommerfugler i magen angående utdrikningslaget. Er litt spent på hva de har stelt i stand for meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 10. juli 2009 #3028 Del Skrevet 10. juli 2009 God helg mazzimor Håper du får ett superdupert utdrikningslag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. juli 2009 #3029 Del Skrevet 10. juli 2009 Håper du får et fint lag i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #3030 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Takk for det! Blir spennende å se hva de har stelt i stand for meg..! Forresten så tar folk helt av på Tilbords for tida! Det "forsvinner" ting fra ønskelista hver eneste dag, moro! Endret 10. juli 2009 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #3031 Del Skrevet 10. juli 2009 I dag kjøpte jeg morgengave forresten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 10. juli 2009 #3032 Del Skrevet 10. juli 2009 Ble jo ikke noe nysjerrig nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. juli 2009 #3033 Del Skrevet 10. juli 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #3034 Del Skrevet 10. juli 2009 Det ble klokke Ææææ, jeg skal snart drikkes ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 11. juli 2009 #3035 Del Skrevet 11. juli 2009 Men det er jo en kjempeflott gave da!! Vet ikke helt hva kjære skal få ennå jeg. Men finner vel på noe. Gleder mg til referat fra utdrikningslaget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. juli 2009 #3036 Del Skrevet 11. juli 2009 :dåne: Var da voldsomt å dere skravler i vei! Får ikke fulgt med for alt i verden jeg! Den derre "å nei, sex med et menneske" kommentaren... Slikt provoserer meg. Dessuten tror jeg det er sagt i ren missunelse. Uansett, vil heller ha sex med den ene enn å ja... rett og slett "spre godsakene" Teit uttrykt, men du skjønner... Spent på referat fra uttdrikking. Håper de er snille med deg, og at du koser deg på dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 11. juli 2009 #3037 Del Skrevet 11. juli 2009 hei mazzi håper du koooooooooser deg på utdrikningslag gleder meg til bilder og referat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. juli 2009 #3038 Del Skrevet 11. juli 2009 Koooos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 11. juli 2009 #3039 Del Skrevet 11. juli 2009 Unødvendig med slike kommentarer De er bare misunnelige Håper du storkoser deg med utdrikningslaget i kveld, gleder meg til referat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #3040 Del Skrevet 12. juli 2009 Hadde en fin dag! Referat kommer ved en senere anledning... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå