Gjest Miso Skrevet 7. november 2008 #1081 Del Skrevet 7. november 2008 Syns MuffMuff var søtt jeg høres ut som en deilig helg, greit å gjøre noe fornuftig men også kose seg helga er ganske pakka, kjære skal til salongen imorgen å tilpasse klærne sine! bruker ikke så lang tid med han som med meg er ikke samme stedet da, men uansett.. er enklere å være mann i dette!! mens han er der skal jeg begynne å si bånd pynt til benkene!! ble ikke noe fint når jeg brukte laken, så jeg skal kjøpe en hvit duk jeg så på kid!! å sy om den! hvis jeg får tak i så skal jeg pynte med eføy!! men vet ikke.. kanskje en hvit rose.. hadde jeg hatt tid skulle jeg sydd inn monogrammet vårt med sølvtråd på alle båndene men sååå avansert på sying er jeg ikke!! kanskje jeg prøver å se om jeg får det til, kan hende jeg kan bruke symarskina!! :klø: blir vel mye stress tenker jeg men bedre å gjøre det nå enn neste uke!! har du noe tips til hva jeg kan ha til middag eller kveldskos ikveld, som er sunt og godt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. november 2008 Forfatter #1082 Del Skrevet 7. november 2008 Hei Mismis og Muffmuff! Så koselig å komme hjem til "full" bok! Har vært på biblioteket fra 9 til 14 idag jeg! :dåne: Nå er hodet mitt stappfullt, så resten av dagen blir antakeligvis ganske hjernedød! Fremdeles ingen sko, men dere oppmuntrer meg jo så at det går fint!! Skal trene i morra formiddag, ellers har jeg ingen planer for helga! Må vel jobbe med skoleting, men orker ikke tenke på det akkurat nå! tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. november 2008 Forfatter #1083 Del Skrevet 7. november 2008 Sunn og god fredagskos: Kyllingsalat med masse godt i..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 7. november 2008 #1084 Del Skrevet 7. november 2008 MAZZI!!!!!! Du er her :hoppe: mmm... hørtes deilig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 7. november 2008 #1085 Del Skrevet 7. november 2008 Se der var Mazzi ja! Og ordner opp med en gang. Da slapp jeg å tenke på mat. Er så dårlig på å finne på middager for tiden. Ja, det er greit med alt som er gjort hvertfall. Er du flink til å sy du da, Miso? Det blir sikkert fint. Flink du har vært i dag da, Mazilla! Da kan du fortjent nyte fredagskvelden. MuffMuff høres ut som en liten kosebamse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. november 2008 Forfatter #1086 Del Skrevet 7. november 2008 Hyggelig å kunne være til hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 7. november 2008 #1087 Del Skrevet 7. november 2008 ja, takk for middagstips mismis mazmaz nå går det på kosenavn her så flink du er mazmaz du kan med good samvittighet slappe litt av skoene kommer skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 7. november 2008 #1088 Del Skrevet 7. november 2008 å det er baaare koselig å fylle boka di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 7. november 2008 #1089 Del Skrevet 7. november 2008 Ja, det er greit med alt som er gjort hvertfall. Er du flink til å sy du da, Miso? Neeeei, er igrunn ikke det!! det mest avanserte jeg har sydd er lappeteppe!! så selve båndene skal nok gå bra, men verre er det hvis jeg skal avansere til med monogrammet!! men det hadde vært kult da får se hva jeg rekker i helga!! greit å ha noe å pusle med så jeg ikke blir sprø av sommerfuglene i magen skal ta bildet av det når jeg har sydd, så skal dere få se mesterverket mitt :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 7. november 2008 #1090 Del Skrevet 7. november 2008 Ja, gjør det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 7. november 2008 #1091 Del Skrevet 7. november 2008 skal prøve!! hvis det blir som jeg ser det for meg i hodet mitt (noe som kan være vanskelig, men jeg skal gjøre ett virkelig forsøk) så kan det bli fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 7. november 2008 #1092 Del Skrevet 7. november 2008 Kjenner til det å ha noe helt klart for seg i hodet, men så er det det å få det til i virkeligheten også da. Lykke til vaffal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 7. november 2008 #1093 Del Skrevet 7. november 2008 Det er forresten fest i boka mi nå Miso! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 7. november 2008 #1094 Del Skrevet 7. november 2008 Hei Hei Bare innom med en helgehilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 7. november 2008 #1095 Del Skrevet 7. november 2008 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. november 2008 Forfatter #1096 Del Skrevet 7. november 2008 Takk for koselige helgehilsener! til alle som er innom og har lyst på en klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. november 2008 Forfatter #1097 Del Skrevet 10. november 2008 Om en halvtime skal jeg prøve brudekjoler!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. november 2008 Forfatter #1098 Del Skrevet 10. november 2008 Lurer på om det er noe viktig jeg bør tenke på i den sammenheng... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 10. november 2008 #1099 Del Skrevet 10. november 2008 Har ingen gode råd å komme med i den sammenheng, for har ikke prøvd noe selv, men kos deg masse og lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. november 2008 Forfatter #1100 Del Skrevet 10. november 2008 Skal prøve på det ja! Er litt spent, for den brudesalongen har blitt slakta av noen her på kg, men ho jeg snakka med da jeg bestilte time virka veldig koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå