Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Fremhevede innlegg

Skrevet

:fnise:

Det var godt å høre! :Nikke:

Sånn går det, han godeste er borte én dag, og så går jeg hen og blir forelska i en annen! :dåne:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, fullt mulig å være forelsket i en kjole :jepp:

jeg er stormforelsket i min :strix:

Skrevet

Jeg er høvelig forelska i min også :rødme: Enda har jeg ikke prøvd den siden januar :dåne:

Men jeg skal avvente bestillingen av den litt... For jeg går nemlig ned i vekt nå :danser::hoppe::danser: Medisinen og kostholdet gjør jobben sin :strix:

Folk har faktisk kommentert før jeg ble syk også at jeg hadde gått ned i vekt :Nikke: Det er vist ett av symptomene..

Nå har jeg måtte låne noen bukser av SiriPiri :hoppe: Jeg er gått ned ihvertfall en størrelse nå :strix:

Skrevet

oi!!! da er det kanskje best å vente med å bestille kjolen riktig enda!!

Skrevet

Wow, det var kjapt! Håper det stabiliserer seg til slutt da, så ikke du forsvinner helt for oss! Jeg har også gått ned siden jeg begynte på min diett i juni, hurra! :hoppe:

Har forresten tenkt litt på akkurat det.. Jeg kan jo ikke vite at kroppen kommer til å se lik ut i kjolen i august som nå! Hvordan gjør folk det med det egentlig..? :vetikke: Har jo lyst til å gå ned litt til før den store dagen, men har jo ingen garanti for at jeg klarer det! :sukk:

Skrevet

det der er ett dilemma!! jeg har gått mye ned i vekt siden jeg prøvde kjolen første gangen, så man vet aldri!! det er derfor de fleste salonger har sydamer :jepp: de vet at bruder gjerne setter inn ett skikkelig trenings/slanke støt mot den store dagen!! så de hjelper nok garantert til med å sy inn kjolen :jepp:

men dere må ikke forsvinner da!!

Skrevet

Jeg har mye å ta av da jeg var ca str 44-46 i only/vero moda klær :ler: Nå er jeg kommet meg inn i 42 i only-bukser (er det bare jeg som syns de er trange? :klø: ) selv om de fortsatt er litt i trangeste laget klarer jeg både å sitte, gå og stå i de :strix:

Mens cubus sine bukser syns jeg er større på str enn only sine.. Der må jeg ned i 38-40 nå og var før i 42...

Skrevet

Godt å høre! Har litt å gå på da, for kjolen var bittelitt trang, eller for å si det sånn; tror ikke jeg hadde klart å spise så fryktelig mye hvis jeg skulle gått med den nå.. :ler: De har sydame der, men hvis jeg tar med meg kjolen sørover i juni kan det jo skje mye innen 1.august! :sukk: Ikke bare greit å bo et annet sted i landet altså! :fnise:

Uff, mye kjoletanker i det stakkars lille hodet mitt som allerede er overfylt av andre tanker altså!

Skrevet

Lenge siden jeg har hatt only-bukser, men er enig i at cubus sine er ganske store i størrelsene!

Skrevet

Tullejente, det var ikke det jeg mente! :ler:

Skrevet

Dina: du er så nydelig så!! så det så!! jeg hater å kjøpe bukser, eller.. jeg hater å prøve dem.. blir såå deprimert av det! :sukk:

Men det kan vel hende at det finnes en brudesalong som har sydame der du skal gifte deg?? hvor er det igjen?? :sjenert: husker ikke jeg.. sorry!!

Skrevet

Joda, det er brudesalong hjemme. :Nikke: Men tenkte bare de ikke ville like det hvis jeg kommer drassende med en kjole jeg har kjøpt et annet sted... :fnise:

Skrevet

Som regel er det sydamer der de leier ut kjoler :Nikke: Det sa de ihvertfall på brudesalongen jeg var.. For kjolene må jo tilpasses på lengden uten at de kan klippe av de itilfelle det kommer en lengre dame neste gang å vil leie kjolen.. Så da fikser de det på salongen :jepp:

Skrevet

det skader jo ikke å spørre dem om de kan hjelpe til med sying av kjolen!! :) hvis ikke kan du sikkert høre med en systue hvis det er det i nærheten!!

Skrevet

Så gøy med kjoleprøving! :strix: Og så morsomt at du fant en du falt for! :strix: Den var kjempefin!!! :rødme: Og du kan absolutt ikke nøye deg med en du føler er "helt grei". Men det kan være lurt å prøve litt flere, da finner du fort ut om det er den du vil ha. :Nikke:

Skrevet

Ja, jeg må nok prøve noen til! :Nikke: Selv om jeg føler det blir litt som å kysse noen andre enn han godeste bare for å sjekke om det føles riktig med han... :dåne:

Skrevet
Ja, jeg må nok prøve noen til! :Nikke: Selv om jeg føler det blir litt som å kysse noen andre enn han godeste bare for å sjekke om det føles riktig med han... :dåne:

Man må kysse noen frosker før man finner prinsen vet du ;)

:ler:

Skrevet

Hjelp, det holder på å tippe for meg jo! :dåne: På grunn av en kjole..! :redd: Det gjør noe med en å være bridezilla altså! :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...