Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:skratte:

det er nok litt med å være en bridezilla :hoho: hodet blir litt sprø av bryllup tror jeg!!

syns fortsatt kommentaren om å måtte kysse andre for å sjekke at det føles riktig med han godeste, var knallgod!!!!! :skratte:

Skrevet

:ler:

Godt det "bare" er 8 måneder og 3 uker og litt til jeg ikke trenger å tenke på denslags mer..! :sjenert:

Skrevet

Ja pytt sann! :fnise: Håper bare jeg ikke tipper helt, sånn at jeg aldri får oppleve den dagen! :sjenert:

Skrevet

Vi sier fra om du er i ferd med å tippe over. :fnise:

Skrevet
Har du fremdeles link til din kjole, LilleEkorn? :)

:fnise: :fnise: her går det virkelig unna!! Jeg har ikke bilde av min kjole på denne pc`n. Men om du går inn på pronovias sine sider, og 2008 kolleksjonen til pronovias og søker på davis så finner du den :)

Skrevet

Jeg måtte søke den opp på nytt, selv om jeg har sett den mange ganger før... Den er så FIIIN Ekornfru!!!! :klemmer:

Skrevet

Hei Mazzimor :klemmer:

hvordan står det til i Mazziverden idag? :klem:

nå er det en dag mindre til bryllupet ditt :jepp:

Skrevet

Nydelig kjole :hakeslepp:

:dåne: Kan tenke meg at du ser stunning ut i den :jepp:

Sånn forresten så har jeg allerede fortrengt hva min kjole kostet :lur: tror det er det beste :fnise: Og du betaler som regel ikke hele summen på en gang, om du ikke velger det selv :) Selv ble jeg bare forvirra av å prøve flere kjoler, så jeg er vel kanskje en av de som råder deg ikke til å gjøre det... :sjenert:

Uansett: Din kjole, ditt valg :klem:

Skrevet

:vinke: til misomor som snart skal gifte seg! :) Står bra til her!

Dama i brudesalongen snakka om ei som hadde 20 kjoler ho syntes var fine, og som ikke klarte å bestemme seg.. Stakkars jente sier jeg bare! :fnise: Så jeg kan sikkert prøve noen til, men ikke så mange at jeg blir helt rådvill! ..Men hvis jeg finner en som sitter like bra og er like fin til 6-7000, så er jo saken grei! :Nikke: Kanskje.. :sjenert:

Skrevet (endret)

Såpass ja :sjokk: 20 kjoler var vel kanskje i drøyeste laget å velge immellom :fnise:

Endret av MaiL
Skrevet
:vinke: til misomor som snart skal gifte seg! :) Står bra til her!

Dama i brudesalongen snakka om ei som hadde 20 kjoler ho syntes var fine, og som ikke klarte å bestemme seg.. Stakkars jente sier jeg bare! :fnise: Så jeg kan sikkert prøve noen til, men ikke så mange at jeg blir helt rådvill! ..Men hvis jeg finner en som sitter like bra og er like fin til 6-7000, så er jo saken grei! :Nikke: Kanskje.. :sjenert:

Det blir spennende å høre! Jeg er sånn at jeg ikke er så lett å få på et annet spor hvis jeg først har sett noe jeg liker veldig godt. Da blir hodet totalt innstilt på det, og alternativene fungerer ikke... :sjenert:

Skrevet

Sånn kan fort jeg også være... Så det blir spennende å se om jeg finner noen andre kjoler som kan måle seg med Kjolen! :fnise:

Skrevet

Når skal du på kjolejakt neste gang da Mazilla?? :klemmer:

Skrevet

Vet ikke helt... Har jo egentlig ikke tid til å jakte så veldig midt i semesterinnspurten, men kan vel ta meg litt fri innimellom! :lur:

Også skal jeg jakte litt i brudesalongen hjemme i jula, bare sånn for å ha gjort det! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...