Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ååå så morsomt :hoppe:

Det eneste rådet jeg kan gi deg er å lytte til deg selv... Mange sånne butikkdamer er flinke til å rose alt du tar på deg opp i skyene når det egentlig kansje ser helt forferdelig ut på deg.. Så lytt til deg selv og finn ut hva du føler deg vel i :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååh, det var kjempegøy!!! :strix:

Fikk kjempebra service, og vi var i grunnen enige om hva vi syntes om de forskjellige kjolene! Ho var (eller virka i det minste) veldig ærlig om hva som passa meg og hva som ikke passa!

Og det var én kjole som skilte seg ut, som jeg måtte prøve flere ganger! :rødme:

Skrevet (endret)

Åh, så morro! :strix:

Bilder?! :)

Endret av Ansjoni
Skrevet (endret)

Skal prøve å legge ut link, men tror ikke linken er direkte til kjolen.. :sjenert:

Prøver her: Kjolen :strix:

Er nr 6 på 2009-kolleksjonen, den som heter Foro. Var veldig fint snitt til meg, for jeg har litt hofter, og da ble det veldig fint med sånn skrå søm.. Vet ikke helt åssen jeg skal forklare dette! :fnise:

Bare "litt" synd at den koster 12700 kroner.. :dåne:

Endret av Mazilla
Skrevet

Jeg fant, jeg fant :strix:

Den så veldig flott ut :jepp: Stilig med det store, brusende skjørtet :)

Dyr ja, men inntrykket mitt er at man må opp i de summene nesten uansett, såfremt man ikke kjøper fra et lugubert nettsted ;) Men det var jo å finne penger til det i budsjettet da :sukk:

Skrevet (endret)

Den var jo bare helt STUNNING!!!!! :dåne: :dåne: :dåne: Skjønner godt at du falt for den... Den var bare helt fantastisk!!

..og jeg likte den særlig fordi den har ganske likt snitt som min vakre brudekjole. Min kostet jo også mye, 12 300,- men jeg hadde angret så sinnsykt om jeg ikke hadde valgt den pga prisen.. Så da måtte jeg haller spare inn på noe annet, så vi kuttet ut noen av blomstene i kirken :)

Kan jeg spørre deg hvor du var? Og et lite tips: Pronovias har mange flotte kjoler i 2009 kolleksjonen sin med det snittet :)

Endret av LilleEkorn
Skrevet

Må nok se litt grundig på budsjettet før jeg bestemmer meg ja..! :sjenert: Er ikke helt inne i det med priser og sånt, så jeg synes bare den hørtes fryktelig dyr ut! Men det er altså helt normalt at de koster såpass..? :klø:

Prøvde en som var på salg til 5990, men den var ikke like fin, bare "helt grei".. :sukk: Den jeg la ut link til fikk jeg nesten tårer i øynene av å se meg i! :rødme:

Skrevet
Den var jo bare helt STUNNING!!!!! :dåne: :dåne: :dåne: Skjønner godt at du falt for den... Den var bare helt fantastisk!!

..og jeg likte den særlig fordi den har ganske likt snitt som min vakre brudekjole. Min kostet jo også mye, 12 300,- men jeg hadde angret så sinnsykt om jeg ikke hadde valgt den pga prisen.. Så da måtte jeg haller spare inn på noe annet, så vi kuttet ut noen av blomstene i kirken :)

Kan jeg spørre deg hvor du var? Og et lite tips: Pronovias har mange flotte kjoler i 2009 kolleksjonen sin med det snittet :)

:fnise: Så bra at du likte den!! Jeg synes egentlig den var finere i virkeligheten enn på bildet jeg.. :sjenert: Må nok prøve noen til, men denne har virkelig satt standarden! :ler: Var på Tessem Brudesalong i Trondheim.

Takk for tipset, LilleEkorn! Spørs om ikke jeg må finne en salong som fører Pronovias..! :fnise: Var ihvertfall helt tydelig at det snittet kledde meg mye bedre enn de som delte mer av mellom midje og hofter! :jepp:

Skrevet

Ser nå at de fører Pronovias der jeg var! :ler: Hvem vet, kanskje jeg til og med har prøvd en derfra! :vetikke: Så ikke på merker underveis, bortsett fra at jeg la merke til at en av de jeg prøvde var Maggie Sottero.. :fnise:

Skrevet
:fnise: Så bra at du likte den!! Jeg synes egentlig den var finere i virkeligheten enn på bildet jeg.. :sjenert: Må nok prøve noen til, men denne har virkelig satt standarden! :ler: Var på Tessem Brudesalong i Trondheim.

Takk for tipset, LilleEkorn! Spørs om ikke jeg må finne en salong som fører Pronovias..! :fnise: Var ihvertfall helt tydelig at det snittet kledde meg mye bedre enn de som delte mer av mellom midje og hofter! :jepp:

Bare hyggelig!! Får tårer i øynene bare jeg ser en kjole som likner min jeg... :rødme: Det står på pronovias sin hjemmeside at Tessem fører pronovias. det er helt fantastiske kjoler... Jeg har også litt hofter, og det passet helt perfekt i kjoler med det snittet :)

Skrevet

Har du fremdeles link til din kjole, LilleEkorn? :)

Skrevet

Har du begynt å tenke på hva som kan kuttes ned på? :lur: Kan jo hende hvis du er riktig heldig at du kan finne den på ebay/finn/qxl :jepp: Kan du ikke leie? :klø:

Skrevet

Problemet er jo bare at den er 2009-modell og nettopp hadde kommet til salongen.. Spørs om ikke jeg gifter meg et år for tidlig til at jeg kan finne den på finn e.l... :sukk: Leie kosta 9900, så det er ikke såå stor forskjell i pris i grunnen.. Dessuten blir det litt upraktisk siden jeg skal gifte meg hjemme, og sånn sett bør få med meg kjolen sørover på begynnelsen av sommeren! :Nikke:

Kan alltids kutte ned på gjestelista, ofrer gjerne farmor og noen onkler/tanter for å få den kjolen der altså! :ler:

Vi har allerede fått en del ting ganske billig da.. Lokalet koster lite, kokken skal ha et par tusen for jobben, men vi kjøper råvarer selv (kjøper sikkert kjøttet i Sverige osv!), får alkoholen av foreldrene til han godeste, tanta mi skal lage blomsterdekorasjoner osv.. Så sånn sett tror jeg ikke vi ligger sånn aller verst an, budsjettmessig! :sjenert:

Skrevet

Dere har jo kjempefine innsparingsmuligheter der da :Nikke: Det var en drøy leiepris :overrasket: Men det er vel kansje sånn det er.. Kjolen jeg har sett meg ut er halv pris av kjøpesum for å leie.. Men det er jo en mye gamlere modell enn din da :)

Skrevet

Oi :hakeslepp: Nesten 10k for å leie?! Da er jo ikke det noe vits i iallefall.

Hvis du syns den er så fin så spørs det om det er best å gå for den, dumt å bruke litt mindre på en som ikke er like flott og så angre liksom..

Skrevet

Synes også den leieprisen er drøy ja! :sukk:

Skulle visst ikke være noe problem å selge den etterpå, siden det er 2009-modell osv, men for alt jeg vet er det bare et salgstriks! :sjenert: Har jo hørt at det ikke er så lett å få solgt brudekjoler!

Er litt sykt å bruke nesten tretten tusen på en kjole man bruker én gang da... :sukk: Må nok bare prøve å fortrenge akkurat det! :fnise:

Skrevet

:dåne: :dåne: for en N-Y-D-E-L-I-G kjole!!!!!!!!

åh, det var såååå nydelig!! skjønner at du falt for den, den var utrolig herlig!!

du kommer til å bli en såå nydelig brud mazzimin :klemmer:

Skrevet

Så søte og snille dere er!! :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...