Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Fremhevede innlegg

Skrevet

:strix: Jippi!!!!!!!!!!! :strix:

Om 9 måneder og drøyt 5 timer er jeg kona til han godeste! :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har vi planlagt litt igjen! :) Har satt opp liste over foreløpige utgifter og regna litt på saker og ting! Synes det er kjempekoselig at han godeste synes det er gøy å planlegge!! :rødme:

Postkassa er fremdeles tom... :sjenert:

Skrevet

Så koselig at han liker det! :jepp:

:strix: under 9 måneder til! :strix:

Skrevet

Nå er står det 8 mnd på tickern din :strix:

:strix: :strix: :strix:

tro meg, de 8 mnd kommer til å fyke avgårde!!! vet ikke hvor de siste 8 ble av jeg :klø: det går så utrolig fort!!!!

innom med en klem til verdens beste Mazzi :klem:

Skrevet

:sjokk: Ikke si sånn da, da blir jeg jo rent stressa! :fnise:

Under 9 måneder igjen! :strix:

Skrevet

Hei, hei ;) Måtte jo snike litt i dagboka di også. Så spennende med bryllup! Dere får sikkert en superflott og minnerik dag :)

Hvordan går forberedelser da, har dere mye i boks allerede kanskje? :)

Skrevet

Hei hei! :)

Har i det minste ordna det viktigste så lenge i forveien! Kirke, lokaler, fotograf, forlovere, toastmaster og litt sånt. Meny er dessuten snart på plass.. Ellers gjenstår vel en del, men vi har jo noen måneder til å planlegge og ordne enda! :jepp: Det er kjempemoro! :Nikke:

Skrevet

Det høres så gøy ut ;) Det høres jo ut som dere har kontrollen da. Dere får nok alt på plass og i orden til den store dagen! :)

Skrevet

Bare for å berolige deg litt Mazilla :klemmer:, så planla vi hele bryllupet vårt på 8 mnd, og det ble en helt fantastisk dag!!!!

Skrevet

Takk for det, fru ekorn! :klemmer: Vet jo at vi ikke har dårlig tid, men på den annen side synes jeg ikke det er lenge siden det var over et år igjen! ;)

Fortsatt ingen sko... :sukk:

Skrevet

Ingen sko? :(

Kjære sine kom i posten i dag. :)

Skrevet

:riste:

Lurer på hvor lenge jeg må vente før jeg blir alvorlig bekymra... :sukk:

Gjest Ansjoni
Skrevet

Ting fra usa kan ta veldig lang tid, jeg bestilte en pakke en gang, og det tok nesten 2 måneder... Tålmodighet er en dyd, men dessverre er ikke jeg så dydig ;) Håper den kommer snart :jepp:

Skrevet

Såpass... :sukk: Jaja, da får jeg vel bare smøre meg med tålmodighet en stund til... :sukk:

Skrevet
:fnise: Ja, har jo det... Men er bare litt redd for at de har lurt meg, at pengene er borte men at jeg aldri får noen sko... :sukk:
Skrevet

Du kan jo sende en mail til de du har kjøpt skoene av og høre om de er sendt?

Skrevet

Hei Mazzimin :klemmer:

stikker innom med en fredagsklem :) skoene kommer nok!! den som venter på noe godt venter aldri forgjeves :jepp: plutselig dukker de opp i postkassa :jepp:

men som ekornfru skvier, du kan jo sende dem en mail å høre!! er lov det!!

Takk for alle hilsner i boka mi :kyss2:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...