Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Fremhevede innlegg

Skrevet

vi var enige her om at vi skulle reise bort rett etter bryllupet, men hadde i utgangspunktet planer om en langhelg eller noe.. men så kom kjære på ideen om å reise lengre bort rett etter, og jeg sa jo ikke akkurat nei takk til en ferie tur :fnise: veldig glad fir at vi reiser bort rett etterpå :rødme:

så kan vi nyte hverandre og kose oss, slappe av og ikke tenke på noen andre enn oss selv :rødme:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flere som er fattige studenter .. ?

Høres kosleig ut med bryllupsreise i Kroatia :klemmer:

Skrevet

:vinke:

Fattige studenter ja! :fnise: Akkurat nå er det bra å være student da, for nå har vi ikke internett hjemme.. Kjekt å kunne stikke innom KG en tur på skolen! :lur:

Håper vi snart får nettet tilbake, da er jeg back in business! :jepp:

:klem: til alle som vil ha :)

Skrevet

Jeg vil! :klem: tilbake!

:strix: for mulig bryllupsreise! :strix:

Kroatia er absolutt å anbefale! Kan gjerne dra tilbake dit. Vi var et sted som het Tucepi, og tok en dagstur til Dubrovnik. Kjempeflott ferie. :jepp:

Skrevet

Jeg vil også dit, så det kan hende det blir en tur på oss til våren :jepp: da skal jeg legge frem forslag om Kroatia :jepp:

Skrevet

Jeg har også tenkt på Kroatia :Nikke: eller Italiakysten :)

Skrevet

Jeg heier på Italia! Mye bedre vin!! Men Kroatia er kjempefint det også altså... :fnise:

Skrevet

Jeg er veldig glad i Italia! Har til og med bodd der.. :Nikke: Men de to siste feriene har gått dit, så nå er vi klare for å prøve noe nytt! ;)

Skrevet

:strix: Bryllupsreisen er bestilt!!! :strix:

Gjest Neferet
Skrevet

:strix::danser: BRYLLUPSREISE!!! :danser::strix:

Reiser dere rett etter bryllupet eller?

Ps! God helg!

:klemmer:

Skrevet

Vi reiser tirsdag morgen fra Gardermoen, så vi må dra inn til Oslo på mandag. Så det er jo nokså rett etter! Mens vi enda svever på nygiftskyen! :rødme:

Gjest Neferet
Skrevet
Vi reiser tirsdag morgen fra Gardermoen, så vi må dra inn til Oslo på mandag. Så det er jo nokså rett etter! Mens vi enda svever på nygiftskyen! :rødme:

Høres veldig bra ut!!

Gjest Ansjoni
Skrevet

Det høres veldig bra ut :)

*glede seg til å sveve på nygiftsky* :rødme:

Gjest madam_mim
Skrevet

:strix: *svever fortsatt på nygiftskyen sin* :strix:

Så gøy med bestilt bryllupsreise :hoppe: Herlig å reise rett etter bryllupet, selv om det ble vel kjapt å reise neste morgen slik vi gjorde :fnise: Mandagen er lurt :Nikke: Åh Kroatia er vakkert :jepp: Har ikke vært der selv men sett bilder, flere jeg kjenner har vært der - og de roser det opp i skyene!! Så gled deg :strix:

God helg vennen :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...