Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Fremhevede innlegg

Gjest Neferet
Skrevet

:ler:

Twisted er litt i overkant etnosentrisk..... Mente Oslo ja....

:flau:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare er innom og :hoppe: litt i boka di!

Fins ikke alt på e-bay?! :hakeslepp:

Skrevet

Takk i like måte sunshine! :sol:

:kose:

Skrevet

Velkommen tilbake, dinedama!! :klemmer:

Skrevet

Mazzimor har det egentlig ganske fint! Vært på trening og forelesning, nå er jeg bare hjemme og slapper av.. Burde vel egentlig jobbe med litt skoleting, men drøyer det litt! :fnise:

Skrevet

:jepp: That's me!

I kveld skal vi prøve enda en potensiell bryllupsrødvin! Skal noe til å slå den forrige vi prøvde, men man vet jo aldri! Gøy å prøve, begynner faktisk å skjønne litt mer av den tidligere store og ukjente rødvinverdenen! :Nikke:

Gjest Ansjoni
Skrevet

Du må si fra hvis du finner noen riktig gode :jepp:'

Kos dere med testinga :)

Skrevet
:jepp: That's me!

I kveld skal vi prøve enda en potensiell bryllupsrødvin! Skal noe til å slå den forrige vi prøvde, men man vet jo aldri! Gøy å prøve, begynner faktisk å skjønne litt mer av den tidligere store og ukjente rødvinverdenen! :Nikke:

Rødvinsverdenen er fortsatt ganske ukjent for meg. :fnise: Så kom gjerne med noen tips etter hvert som dere finner noen gode!

God helg! :klem:

Skrevet

Takk takk! :klemmer:

Håper skoa mine kommer snart... Hvor lang tid tar det å få noe fra usa egentlig..? :sjenert:

Skrevet

aner ikke!! men det bør jo ikke ta uker, kanskje du skal sende dem en mail å høre med dem om de har sendt dem.. :klø:

:klemmer: til Mazzimin :)

Skrevet

Når jeg har bestilt sko så har det tatt 3-4 uker før... :Nikke: Hvor lang tid har det gått?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...