Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det blir nok sikkert ikke noe problem å få solgt den, bare du er tålmodig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, for en KJEMPEFIN kjole!!! :hoppe: :hoppe: Ligner på en jeg nesten kjøpte også (fra Pronovias) - suuuperfint med sånn skrått snitt!! :hjerte: :hjerte:

Her tror jeg du bare må sette i gang og spare altså... :fnise: Tårer i øynene når du prøver = kjolen du skal ha!!! :jepp:

Skrevet

Dere klarer nesten å overbevise meg om at den er selveste Kjolen, men bør jeg ikke prøve noen flere..? :vetikke: Ikke godt å si altså! :ler:

Forloveren min syntes forresten også den var nydelig, og ho kjenner meg jo i tillegg, så det var fint å høre! :jepp: Mamma hadde sett for seg at jeg ville ha noe litt enklere, men de enkle jeg prøvde var kjedelige i forhold til denne.. Ble bittelitt usikker av det mamma sa, men skal følge hjertet! Og foreløpig banker hjertet litt ekstra for akkurat den kjolen..! :rødme:

Skrevet

Jeg var også innstilt på en enkel kjole, men fant fort ut at de var litt kjedelige og passet ikke til meg.. man vil jo ha drømmekjolen, å da skal man følge hjertet :rødme:

var veldig usikker på kjolen min også, var ikke sånn jeg hadde forstilt meg i hodet.. men du verden jeg er glad for at jeg valgte den!!

hvis du er usikker, prøv andre kjoler.. du merke fort om du tenker på den ene!! :rødme:

Skrevet

Forresten så var det mulig å ta bilder der jeg prøvde kjolen! Har lest at det ikke er alle salonger som tillater det... Lurer på om jeg skal ta med meg ei venninne og et kamera innom og prøve den på nytt, og så la dere kritikere slippe til igjen! :fnise:

Skrevet

Takk for fine og kloke ord, miso! :klemmer:

Skrevet

det syns jeg høres ut som en knallgod ide :jepp:

venter tålmodig på bilder :popcorn:

Det er ikke alle som tillater det, men bare en jeg var hos som sa nei!! ellers fikk vi lov å filme samt å ta bilder :jepp:

Skrevet

Pass deg så du ikke forspiser deg på popcorn og ikke kommer inn i kjolen nå da miso! :ler: Litt tidlig å begynne popcornspisinga nå, for jeg får jo dessverre ikke prøvd kjolen igjen i dag.. :sjenert: Men skulle gjerne gjort det..! :sjenert: Det må da være et godt tegn!! :strix:

Skrevet

har byttet ut popcorn med salat :fnise: kanskje best å holde den linjen der til etter bryllupet :fnise:

ja, det er ett suuuper godt tegn :strix: åh, Mazzi du kommer til å bli såå nydelig uansett hvilken kjole du velger :strix: Mazzimannen kommer til å få :hakeslepp: når han ser den nydelige bruden sin :rødme:

Skrevet

Det stemmer! :strix:

Går det an å bli forelska i en kjole..? :klø:

Skrevet

Enig med Miso!! Nydelig blir du helt sikkert!!!!!!! :klemmer:

Skrevet

Svigermor hadde forresten også sikkert fått :hakeslepp: hvis jeg hadde brukt tretten tusen på en kjole. "Ikke bruk så mye penger på kjolen, alle bruder er fine uansett hva slags kjole de har.." Bla bla bla..! :ler:

Skrevet

Ikke hør på svigermor!!! :nei:

Min kostet i utgangspunktet også 13.500,-, men jeg var så heldig å få den på salg da, så slapp unna med 8500,-. Men jeg hadde gitt 13.500 hvis jeg hadde måttet!

Skrevet

bla bla bla... vi skal være prinsesser den dagen så de kan bare gi blanke i hva kjolen koster!! så det så!! Mazzi skal få den kjolen hun vil ha syns jeg!!

dermed basta!!

Skrevet

Det er fullt mulig å bli forelska i en kjole :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...