Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bedre sent enn aldri! :lur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mazzilla-Bazzilla!! :skratte:

Jeg syns det er veldig morsomt nå på morgenen når jeg ikke er helt våken :ler:

Skrevet

Men klokka er jo halv elleve??!!? Er det lov å kalle det morgen?? :vetikke: Jeg har vært oppe i mange timer allerede??

Men enig i at det er gøy å si Mazzzzi med Ari-s... :sjenert:

Skrevet

Jeg har vært oppe siden 06.45... :Gjesp:

Skrevet

Jeg liker å dra meg så jeg gidder ikke å stå opp :jolie:

Skrevet

Alltid koselig med nye lesere! Ikke så fryktelig spennende alt som står her, men ganske masse fjas og bryllupstull! :fnise:

Skrevet

Jommen, det skal være masse fjas og bryllupstull nå :) Det kommer tidsnok de dagene det blir bare bryllupsstress! Vi er vel ca i samme fasen!

Skrevet

Ja, det er vel sommeren som er "deadline" for oss begge! ;)

Gleder meg til dager med bryllupsstress!! :strix:

Skrevet
Gleder meg til dager med bryllupsstress!! :strix:

:hakeslepp: Gjør du??? Gruer meg litt til de siste stressende dagene jeg... :sjenert: Heldigvis lenge til enda.. Min mann var forøvrig oppriktig sjokkert her om dagen da jeg sa jeg trodde det ville bli nødvendig med en dag eller to fri like før bryllupet. Det kunne han IKKE se for seg at ville bli nødvendig...! Er ikke det vanlig å ha litt fri da?? :klø: Jeg vil i alle fall ha det!! :jepp:

Skrevet

Planlegger å ha fri hele sommeren jeg! :ler: Ikke bare pga bryllupet da, men rett og slett fordi jeg har lyst til å ha fri en sommer igjen! :sjenert:

Gjest madam_mim
Skrevet
:hakeslepp: Gjør du??? Gruer meg litt til de siste stressende dagene jeg... :sjenert: Heldigvis lenge til enda.. Min mann var forøvrig oppriktig sjokkert her om dagen da jeg sa jeg trodde det ville bli nødvendig med en dag eller to fri like før bryllupet. Det kunne han IKKE se for seg at ville bli nødvendig...! Er ikke det vanlig å ha litt fri da?? :klø: Jeg vil i alle fall ha det!! :jepp:

:opplyser: en har ihvertfall rett på 1 dag fri med lønn i forbindelse med eget bryllup :) Og det anbefales!!!!

Skrevet

Har man? :overrasket: Det visste jeg ikke!

Skrevet
:opplyser: en har ihvertfall rett på 1 dag fri med lønn i forbindelse med eget bryllup :) Og det anbefales!!!!

Jøsses. Det visste jeg ikke, så bra :strix:

Blir nok nødvendig med både en og to dager fri før, og sikkert godt med fri mandagen etter også. Godt å slappe av litt :fnise:

Skrevet

Jøss... Dette er noe jeg må ta opp med arbeidsgiver :lur: Men har uansett tenkt til å ta 2 dager fri i forkant ;)

Skrevet

I dag fikk jeg pakke i posten!! :strix:

Skrevet

:jepp:

De passa og var kjempefine! :hoppe: Litt stive, men jeg har jo god tid til å gå de inn... :ler:

Skrevet

:hoppe: :hoppe:

:ler: Ja, du burde klare å rekke å gå dem inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...