Gå til innhold

Eg skal bli mamma!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

Hva er termindatoen din da Mirabella?

Eg har rekna ut termindato ut frå EL-tidspunktet, sidan eg veit når eg hadde EL. Og då får eg 9. november som termindato.

Tok med den frihet til å lage en avatar til deg, gikk inn på din FF, og regnet meg ut på babyverden til termin, så da laget jeg denne tickeren til deg..

Si i fra om du vil ha en annen..

Lim denne inn i signaturen din, bare ta vekk mellomrommene etter "img"

[img ]http://image.lafemmebonita.com/c/av770710.jpg[/img ]

Oi, så snill du er som lagar ticker til meg, Mocca! :klemmer: Skal testa den ut, og så gir eg deg beskjed om eg ønskjer ein annan! :jepp:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for hjelpa, ~Mocca~! :kose: Du er ein engel! Lurer på kor lang tid det hadde gått før eg hadde fått meg ticker, viss det ikkje var for deg. ;) Synst tickeren var fin eg - men om eg skulle få lyst på ein annan ticker seinare, så ber eg deg om hjelp! :fnise:

Og jammen var det enkelt å laga seg ticker, når eg fekk så god hjelp av deg! :jepp: Tusen takk enda ein gang!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Så slipper du "maset" til de andre vettu.. ;)

Jeg liker den tickeren, for den har en liten morsom infotekst, bildet forandrer seg etter den lille i magen, og så tar den ikke så stor plass..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Så slipper du "maset" til de andre vettu.. ;)

Jeg liker den tickeren, for den har en liten morsom infotekst, bildet forandrer seg etter den lille i magen, og så tar den ikke så stor plass..

Ja, ikkje sant! :tommelopp:

Synst absolutt den tickeren ser veldig fin ut, så sjansen er nok stor for at eg kjem til å behalda den! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med 9 uker!

Tiden flyr jo allerede.

Jeg jobber også i bhg og tunge løft har jeg hatt min del av + to unger hjemme.

Har dere trapp opp til stellebordet i bhg? Kan ungene klatre opp og ned selv? I garderoben kan man sette seg ned under påkledning, og på tur kan du jo kanskje trille de "letteste" vognene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at ~Mocca~ ordnet ticker for deg. Mye lettere å følge med da.

:danser: for 9 uker :danser:

Dette går jammen fort, snart er de 12 ukene passert :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti grisen så kvalm eg er for tida. :spy: På lørdag følte eg meg uggen heile dagen, og om kvelden vart eg kvalm. I går tidleg då eg våkna, var eg fortsatt uggen. Klarte å få i meg litt frukost. Så skulle eg og kjæresten min ut på 1 times kjøretur, for me skulle på besøk til foreldra hans. Og eg vart sjølvsagt skikkelig kvalm på turen, og kasta opp. Så kom me fram, og eg tvinga i meg litt middag, som kom rett opp igjen litt seinare. Låg mykje i senga i går, for å halda kvalmen i sjakk. Måtte ha meg litt kveldsmat om kvelden, for eg hadde jo ikkje noko mat i magen. Men det gjekk såklart ikkje lange tida, før eg også kasta opp all kveldsmaten. :( Då gjekk eg rett og la meg igjen, og klarte å unngå å spy i løpet av natta. Ringte jobben i dag tidleg, for å seia at eg ikkje kom. Då eg stod opp for å eta frukost, kasta eg opp igjen!!! No er eg så lei... Har ete eit eple og litt suppe no, og håpar berre at eg ikkje kastar opp det igjen også.

I tillegg til kvalmen, har eg også vore plaga med vondt i ryggen i helga. Har hatt kjempevond heilt nede i korsryggen, og det har blitt verre når eg bøyer meg eller vrir meg litt. Er best å stå eller liggja, kjempevondt å sitja oppreist. Er også veldig ømt, når eg tar på det vonde området nede i korsryggen. I dag er eg heldigvis bedre i ryggen, så eg håpar ryggplagene er på vei vekk.

Dette har altså vore ei skikkelig sjukehelg for meg. Får virkelig ikkje håpa at det fortset slik, for det er jammen ikkje noko kjekt å ha det slik. Kryssar fingrane for at det ikkje blir altfor mykje spying på bilturen heim i dag!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så over til ein hyggelig ting! :)

På lørdag var eg, tross den dårlige formen min, i bursdagsbesøk til den eine gutten til søstera mi. Foreldra mine var også der + den eine broren min, i tillegg til den eine søstera mi med familie, som me var hos. Hadde snakka med kjæresten min på forhånd om at det kunne vera ein fin anledning til å fortelja at eg var gravid. For mesteparten av min nærmaste familie skulle vera samla der, i tillegg til at ultralyden var overstått.

Så eg nytta sjansen til å fortelja den gode nyheten i besøket på lørdag! :) Og alle vart kjempeglade! :-D Søstara mi jubla, og var så glad at tårene rant. Og mora mi vart også utrulig glad! Mennene tok det meir med fatning, men eg trur nok dei synst det var veldig kjekt dei og. ;) Var så godt å endelig få fortelja det, og ikkje trenga å halda det hemmelig lenger. Og så var det så koselig at alle vart så glade!

Kjæresten min vil venta ei stund med å fortelja det til sin familie enda. Men både eg og han lurer veldig på kva foreldra hans egentlig tenker, no når me har vore på besøk hos foreldra hans denne helga, og eg har kasta opp og vore så dårlig. :fnise: Skulle ikkje forundra meg om dei har ein liten mistanke om kva som er på gang, men dei har iallfall ikkje sagt noko. Kan jo såklart også henda at dei berre trur at eg har omgangssjuke. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 9 uker!

Tiden flyr jo allerede.

Jeg jobber også i bhg og tunge løft har jeg hatt min del av + to unger hjemme.

Har dere trapp opp til stellebordet i bhg? Kan ungene klatre opp og ned selv? I garderoben kan man sette seg ned under påkledning, og på tur kan du jo kanskje trille de "letteste" vognene.

Tusen takk for det, pondusa! :klemmer: Heilt utrulig at eg har passert 9 veker allerede!

Me hadde ei trapp opp til stellebordet ja, men så forsvant den plutselig. Trur det var noko med at me fekk levert feil trapp, og egentlig skulle hatt ei som var større. Så me har ikkje sett noko meir til trappa etterpå - men eg håpar jo at det er bestilt ei ny. For det er tungt å løfta på så mange ungar i løpet av ein dag.

Eg set meg alltid ned under i påkledning garderoben. Når me skal på tur, har me kun med tvillingvogner. Det er fordi me berre har barn under 2 år, og fleire som må sitja i vogn. Og me er ikkje mange nok vaksne, til at me kan ta med vanlege vogner med kun plass til eitt barn i. Og tvillingvogner med 2 ungar oppi, er uansett tunge å kjøra opp bakkar - så det er ikkje så lett å unngå akkurat det.

Noko som også er tungt, er å løfta ungane opp og ned av vognene, når dei skal sova. Ungane søv i vogner ute, og dei klarar ikkje å koma seg oppi og ut av vognene åleine - så då må dei løftast. Men eg blir nok nødt til å be om at eg må få sleppa for mange slike løft kvar dag, for eg merkar at det ikkje er bra verken for magen eller ryggen min.

Så flott at alt så bra ut på UL :)

Ønsker deg en fin helg!

Ja, eg er utrulig glad for at alt såg fint ut på ultralyden! :)

Håpar du har hatt ei fin helg!

Fin ticker du har fått deg, nå er det lettere for oss å se hvor langt du er på vei :)

Eg er veldig fornøyd med tickeren Mocca har skaffa meg! :-D

Så fint at ~Mocca~ ordnet ticker for deg. Mye lettere å følge med da.

:danser: for 9 uker :danser:

Dette går jammen fort, snart er de 12 ukene passert :-D

Mocca ordnar opp, ja! ;)

9 veker passert, det er ikkje verst nei! :juhu:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

~Mocca~: Eg lurer på ein liten ting. Kva dato sette du som EL-tidspunkt når du rekna ut terminen min, for å laga ticker til meg? Eg har sett 15. februar som EL-dato, og rekna ut terminen på Babyverden ut frå EL-tidspunktet. For ut frå charten min på FF, har eg fått sett EL til den 15. februar. Og når eg set 15. februar som EL-dato, så får eg 9. november som termin - og eg er då 9+3 i dag. Ser at det står 9+2 i tickeren min i dag, så derfor lurer eg på korleis du har rekna ut terminen min på Babyverden. Kan godt henda at det er du som har gjort rett altså, men eg berre lurer. ;) Gynekologen som gjennomførte ultralyden, meinte jo at eg var 5 dagar kortare på vei enn det eg sjølv trur - så det er jammen ikkje lett å vita kva som egentlig er det rette!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Å, så kjedelig med kvalme... *blåse bort*

Lurer på hva svigerforeldrene dine tenker ;) Jeg husker det da min svigerinne skulle ha vår lille nevø, så var hun veldig rar syntes jeg og tenkte med en gang at hun var gravid :) Men sa selvsagt ingenting før de sa til oss at de skulle ha barn! :-D ...jeg ventet jo veldig på at de skulle bli gravide da ;) Kan jo være derfor!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

~Mocca~: Eg lurer på ein liten ting. Kva dato sette du som EL-tidspunkt når du rekna ut terminen min, for å laga ticker til meg? Eg har sett 15. februar som EL-dato, og rekna ut terminen på Babyverden ut frå EL-tidspunktet. For ut frå charten min på FF, har eg fått sett EL til den 15. februar. Og når eg set 15. februar som EL-dato, så får eg 9. november som termin - og eg er då 9+3 i dag. Ser at det står 9+2 i tickeren min i dag, så derfor lurer eg på korleis du har rekna ut terminen min på Babyverden. Kan godt henda at det er du som har gjort rett altså, men eg berre lurer. ;) Gynekologen som gjennomførte ultralyden, meinte jo at eg var 5 dagar kortare på vei enn det eg sjølv trur - så det er jammen ikkje lett å vita kva som egentlig er det rette!

Jeg satte samme dagen som du har på FF, men det ser ut som om tickerene har hengt seg opp, for jeg er 6+6 i dag, og min er også en dag for kort..

Om det ikke har kommet seg til imorgen, så skal jeg gi lage en ny til meg og deg. Da får du ny link.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min ticker er fra samme nettsted og henger også i dag ser jeg. Hender de hikker litt. Noen ganger ordner det seg selv, andre ganger må man lage ny ticker...

Kjedelig å være så til de grader kvalm da... Får håpe det ikke blir for langvarig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, glemte å kommentere reaksjonene fra familien din.

Hørtes ut som dette var utrolig positive reaksjoner. Kan tenke meg de gleder seg veldig.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...