Gå til innhold

Eg skal bli mamma!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

Alle tegn er vel gode tegn.

kose deg i sola :klem:

Eg er kvalm! :spy: Dette er andre kvelden på rad at eg er kvalm, så det tyder vel på at eg har fått eit ordentlig graviditetssymptom? Akkurat no tenker eg at eg skulle ønskja at eg ikkje var kvalm - sjølv om eg har gått rundt og venta så lenge på å få nokon symptom. Er det ikkje typisk! Først går eg rundt og er stressa og bekymra for at eg ikkje har nokon symptom - og når eg endelig får nokon graviditetssymptom, så vil eg ikkje ha dei. :fnise: Eg må vel berre vera glad for alle tegn eg har, som tyder på at alt er bra med den lille spiren i magen min. Sjølv om eg heller ville hatt eit anna symptom enn kvalme, så skal eg ikkje klaga. Eg kan takla ein god del kvalme, så lenge den lille i magen min har det bra. :jepp:

Det var vel først i går kveld at eg begynte å føla at noko var annleis. Eg var litt småuggen tidleg på kvelden, og seinare på kvelden vart eg kvalm. Gjekk og la meg, og då gjekk kvalmen over etter ei lita stund. I heile dag har eg følt meg litt rar. Vil ikkje kalla det uggen eller småkvalm, men nesten. For når eg pussa tennene i dag tidleg, og pussa litt på tunga, så brekte eg meg. Det pleier eg aldri å gjera. Og når nokon snakkar om noko ekkelt, eller eg tenker på eller ser noko litt ekkelt - så blir eg småkvalm. Som når kjæresten min fekk eit lite sår på handa i dag, og eg såg bittelitt blod. Då vart eg skikkelig uggen! Og når eg og kjæresten min sette oss i bilen for å reisa heim tidlegare i kveld, så vart eg småkvalm med ein gang me begynte å kjøra. Då me var framme hadde eg blitt skikkelig kvalm, og eg er fortsatt småkvalm no, over 1 time etter at me kom heim.

No skal eg iallfall finna senga. Må opp tidleg i morgon, for å gå på jobb. Blir hardt å stå opp tidleg i morgon, etter ein lang og avslappande påskeferie, der eg har sove lenge om morgonane! Rart kor fort slike feriar alltid går. Eg fekk iallfall nyta sola og snøen i dag - skikkelig påskestemning! :) Så får eg satsa på at det ikkje blir altfor slitsomt å koma tilbake på jobb igjen.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med kvalmen :ler:

Sånn hadde jeg det også, lengta eter mer symptomer, og når jeg fikk det, ville jeg ikke ha ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er kvalm! :spy: Dette er andre kvelden på rad at eg er kvalm, så det tyder vel på at eg har fått eit ordentlig graviditetssymptom? Akkurat no tenker eg at eg skulle ønskja at eg ikkje var kvalm - sjølv om eg har gått rundt og venta så lenge på å få nokon symptom. Er det ikkje typisk! Først går eg rundt og er stressa og bekymra for at eg ikkje har nokon symptom - og når eg endelig får nokon graviditetssymptom, så vil eg ikkje ha dei. :fnise:

:fnise: Bra å høre at du har det bra og er ordentlig gravid :)

No skal eg iallfall finna senga. Må opp tidleg i morgon, for å gå på jobb. Blir hardt å stå opp tidleg i morgon, etter ein lang og avslappande påskeferie, der eg har sove lenge om morgonane! Rart kor fort slike feriar alltid går. Eg fekk iallfall nyta sola og snøen i dag - skikkelig påskestemning! :) Så får eg satsa på at det ikkje blir altfor slitsomt å koma tilbake på jobb igjen.

Det trodde jeg også at det skal være vanskelig å stå opp, men nei våknet kl.5.50 og var lys våken :) Håper du også har fått en "lett" morgen :)

Ha en fin tirsdag :)

Endret av GlamCat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Det var jo bra at det kom et symptom! :) Selv om kvalmen sikkert ikke er noe kjekk, så er det nå et tegn på graviditet! Håper det gikk fint å komme seg på jobb i dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel sånn det er... Man vil ikke være kvalm, men man savner symptomene når de ikke er der :fnise:

Var det samme jeg trøstet meg med når jeg savnet symptomene. Egentlig var jeg på en måte glad jeg ikke var kvalm, jeg ville bare gjerne ha en bekreftelse ;)

Dette går nok fint skal du se :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kvalmen :ler:

Sånn hadde jeg det også, lengta eter mer symptomer, og når jeg fikk det, ville jeg ikke ha ;)

:ler:

Ja, takk! ;) Rart det der, at ein lengtar etter symptom når ein ikkje har dei, men skulle ønskja symptoma var vekke når dei endelig dukkar opp!

:fnise: Bra å høre at du har det bra og er ordentlig gravid :)

Det trodde jeg også at det skal være vanskelig å stå opp, men nei våknet kl.5.50 og var lys våken :) Håper du også har fått en "lett" morgen :)

Ha en fin tirsdag :)

Veldig greit å vera "ordentlig" gravid, ja! ;)

Det var nok ikkje like lett for meg å stå opp i dag, som det var for deg. Var kjempetrøtt då mobilen ringte, og eg var skikkelig trøtt og sliten etter jobb.

Det var jo bra at det kom et symptom! :) Selv om kvalmen sikkert ikke er noe kjekk, så er det nå et tegn på graviditet! Håper det gikk fint å komme seg på jobb i dag! :klemmer:

Kvalmen er ikkje noko kjekk, nei - men det følest greit å ha fått eit symptom iallfall! Det gjekk greit på jobb i dag, men eg var glad då dagen var over.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel sånn det er... Man vil ikke være kvalm, men man savner symptomene når de ikke er der :fnise:

Var det samme jeg trøstet meg med når jeg savnet symptomene. Egentlig var jeg på en måte glad jeg ikke var kvalm, jeg ville bare gjerne ha en bekreftelse ;)

Dette går nok fint skal du se :klem:

Ja, det har du heilt rett i! Det er ikkje fordi eg synst det er gøy med symptom og plager, at eg vil ha dei - det er for å få ein bekreftelse på at eg er gravid og at alt er i orden! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har eg kjent noko eg ikkje har merka før. Kvar gang eg har anstrengt meg litt ekstra fysisk, så har eg blitt kvalm. Er det vanleg når ein er gravid? Det skjedde fleire gangar i løpet av dagen, så eg tvilar på at det var tilfeldig.

Og så har eg kjent ein sånn rar følelse i magen eit par gangar i løpet av dagen. Det er ikkje stikkingar, slik eg har kjent før. Meir ein slags øm følelse, som er vanskelig å beskriva - som varer alt frå nokre sekund, og opptil 1/2 minutt om gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Kvalmen din høres lovende ut, om man kan si det slik :fnise: Det er iallfall et graviditetstegn, og det at du blir kvalmere når du anstrenger deg høres helt vanlig ut. Slik var det iallfall for meg da jeg var på mitt kvalmeste, om man kan si det slik ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var aldri spesielt kvalm, så kan ikke akkurat sammenligne...

Men sånt er jo forskjellig for alle...

Jeg hadde en del ømme stikk/strekk i magen som var ganske ubehalgelige en stund. Det var ligamentsmerter... Var livmora som utvidet seg, men kanskje litt tidlig for det :klø:

Jammen ikke lett å vite... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Kvalmen din høres lovende ut, om man kan si det slik :fnise: Det er iallfall et graviditetstegn, og det at du blir kvalmere når du anstrenger deg høres helt vanlig ut. Slik var det iallfall for meg da jeg var på mitt kvalmeste, om man kan si det slik ;)

Lovande kvalme, ja - det må jo vera bra. :fnise:

Godt med alt som er normalt!

Jeg var aldri spesielt kvalm, så kan ikke akkurat sammenligne...

Men sånt er jo forskjellig for alle...

Jeg hadde en del ømme stikk/strekk i magen som var ganske ubehalgelige en stund. Det var ligamentsmerter... Var livmora som utvidet seg, men kanskje litt tidlig for det :klø:

Jammen ikke lett å vite... ;)

Er ikkje spesielt kvalm eg heller. I dag har eg egentlig følt meg heilt fin, har berre hatt litt dårlig matlyst. Har merka at viss eg et noko eg har lyst på, så kan eg eta ganske mykje. Mens annan mat gjer meg uggen berre eg tenker på det, og eg får det knapt i meg. Rare greier.

Har kjent veldig lite til den "ømme" følelsen i magen. Ingenting i dag. Men kanskje det er slike ligamentsmerter eg har hatt litt av?

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bestilt time til UL ennå?

Lurer jeg også på :sjenert:

Ja, det har eg! :)

Ringte til Volvat og bestilte time til tidleg UL i dag. Så neste onsdag, altså 2. april, skal eg på min aller første ultralydsundersøkelse! Blir kjempespennande, men også litt skummelt. Det kostar over 1000 kr, men det får heller vera. Eg føler behov for å få vita om alt står bra til med den lille spiren min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har eg! :)

Ringte til Volvat og bestilte time til tidleg UL i dag. Så neste onsdag, altså 2. april, skal eg på min aller første ultralydsundersøkelse! Blir kjempespennande, men også litt skummelt. Det kostar over 1000 kr, men det får heller vera. Eg føler behov for å få vita om alt står bra til med den lille spiren min!

Det er nok verdt pengene!

Så klarer du å slappe av og nyte svangerskapet, og slipper å engste deg unødvendig.

Lykke til da, og fint at du har fått noen symptomer også, forresten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ballerina

Så bra at du får ultralyd så fort da! :-D Hadde nok også betalt så mye penger om jeg var skikkelig engstelig! Rart egentlig, for der jeg kommer fra pleier de få ultralyd tidlig om de er usikre, men sikkert ikke så stor pågang der...

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det ordnet seg med ultralydundersøkelse så fort.

dyrt var det, vi betalte faktisk mindre for 3D ultralyd. Men tror de er ganske billige der vi var da...

Uansett er det verdt det for å vite at alt står bra til. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...