Gå til innhold

Eg skal bli mamma!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hoppe: UL :hoppe:

Får håpe du får en positiv opplevelse og at alt er bra med din lille spire.

Spent på referat.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Ja, hvordan går det med deg? Er det i morgen (i dag?) det er ul? spennende! :hoppe:

Lykke til UL i dag! :klemmer:

UL i dag ja! Da må vi få oppdatering ;)

:hoppe: UL :hoppe:

Får håpe du får en positiv opplevelse og at alt er bra med din lille spire.

Spent på referat.

:klem:

:hoppe: for UL! Venter spent på rapport!

Her kjem rapport frå dagens ultralyd:

Ja, då har eg vore på min aller første ultralyd nokonsinne! Sjølv om eg har vore litt plaga med kvalme heilt i det siste, etter vekevis uten nokon symptom - så kan eg lova at eg var skikkelig nervøs då eg sat på venterommet i dag tidleg.

Eg fulgte nøye med på skjermen då gynekologen gjennomførte ultralydsundersøkelsen, for å sjå om eg såg noko inni livmora. Og plutselig dukka det opp noko på skjermen. Og jammen var det eit lite, sprell levande foster der inne! :hjerter_rundt: Eg fekk sjå hjertet som banka, og ein navlestreng som pulserte. Og så viste gynekologen meg kor plommesekken var. Alt såg heilt fint ut! :juhu:

Eg har sjølv rekna ut at eg skal vera 8+5 i dag, men gynekologen målte størrelsen på fosteret, og meinte at eg var akkurat 8 veker på vei i dag. Altså litt kortare på vei enn eg trudde.

Dette er berre heilt fantastisk, og eg er så utrulig glad og letta no! Tenk, eg har eit lite levande vesen inni magen min!!! Det følest heilt uvirkelig. Jippi! :hoppe:

__________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu: :danse::danser::hoppe: så herlig! :klem:

Leste nettopp hva du skrev på SM, så jeg visste jo at det hadde gått bra, men herlig å lese igjen uansett! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:juhu: :danse::danser::hoppe: så herlig! :klem:

Leste nettopp hva du skrev på SM, så jeg visste jo at det hadde gått bra, men herlig å lese igjen uansett! :-D

Ja, det er berre heilt fantastisk! :danser:

Så kjekt at du er på SM du og! :) Har ikkje sett deg der eg.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er berre heilt fantastisk! :danser:

Så kjekt at du er på SM du og! :) Har ikkje sett deg der eg.

Så fint at alt står bra til!!!

Og for en opplevelse å se sitt første barn for første gang!

Nå kan du slappe litt mer av, for nå vet du at det er virkelig, og at alt står bra til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Så bra at det ble en så positiv opplevelse :hoppe:

Skjønner godt du var litt nervøs når du var der jeg. Var det jeg også. Virker like rart at det skal være et lite liv inne i magen min hver gang vi skal se :rødme:

Så bra at alt sto bra til og 8 uker er passert.

Mener jeg har hørt at sannsynligheten for at alt går bra er veldig bra når man har sett et bankende hjerte etter uke 8 :-D

Kose deg med graviditeten din. Dette er fantastisk :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu:

Så flott at alt stod bra til. Som jente 79 skriver så er det nok stor sjangs for at dette går veien :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAA, Mirabella!!! :hoppe: Så bra!!! Alt er bra med din lille!!!! (Men det visste jo alle vi andre.. :fnise: )

:duskedame: Godt at det ble en positiv opplevelse for deg!!!! :) Fikk du med bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fik du bilder?! :hoppe:

Det er noe over 90% sjanse for at alt går bra når man har sett hjertet slå :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint at alt står bra til!!!

Og for en opplevelse å se sitt første barn for første gang!

Nå kan du slappe litt mer av, for nå vet du at det er virkelig, og at alt står bra til:)

Heilt uvirkelig å sjå eit levande vesen med eit bankande hjerte inni meg! :hjerter: Det er så fantastisk at det er vanskelig å skjønna.

Eg slappar litt meir av no, ja! :jepp:

:hoppe: Så bra at det ble en så positiv opplevelse :hoppe:

Skjønner godt du var litt nervøs når du var der jeg. Var det jeg også. Virker like rart at det skal være et lite liv inne i magen min hver gang vi skal se :rødme:

Så bra at alt sto bra til og 8 uker er passert.

Mener jeg har hørt at sannsynligheten for at alt går bra er veldig bra når man har sett et bankende hjerte etter uke 8 :-D

Kose deg med graviditeten din. Dette er fantastisk :klem:

Ja, det er kjemperart at eg har eit lite liv inni magen min, som veks og utviklar seg for kvar dag som går! :)

Så fint å høyra at sjansen for at det går bra er stor, når ein har sett eit bankande hjerte! Ja, no skal eg berre kosa meg med graviditeten i tida framover. :hjerter_rundt:

:juhu:

Så flott at alt stod bra til. Som jente 79 skriver så er det nok stor sjangs for at dette går veien :Nikke:

Veldig godt å høyra at sjansen er stor for at alt går bra no! :-D

Hyggelig lesning! :juhu:

Ja, ikkje sant! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAA, Mirabella!!! :hoppe: Så bra!!! Alt er bra med din lille!!!! (Men det visste jo alle vi andre.. :fnise: )

:duskedame: Godt at det ble en positiv opplevelse for deg!!!! :) Fikk du med bilder?

Ja, det er kjempebra! :hoppe:

Eg fekk dessverre ikkje med bilder. Kom ikkje på å spørja om det, og gynekologen nevnte heller ikkje noko om det. Er det vanlig å få bilder når ein er på tidleg UL?

Ja, fik du bilder?! :hoppe:

Det er noe over 90% sjanse for at alt går bra når man har sett hjertet slå :Nikke:

Nei, ingen bilder som sagt...

Oi, er det over 90% sjanse for at alt går bra no? Så supert! :juhu:

Så utrolig kjekt å lese at det gikk så fint på UL`en :-D

Veldig kjekt, ja - det beste eg har opplevd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

No sit eg her og et is. ;) Har funne ut at is er greit å eta når matlysten ikkje er på topp! Og så er frukt veldig godt.

Eg har heldigvis ikkje vore kvalm på fleire dagar no, men matlysten er ikkje akkurat på topp. Så det er ikkje lenger slik at eg kan eta og eta uten stopp, og aldri bli mett! No følest det meir som eit ork å få i meg mat, for det er lite som fristar. Men det går heilt greit, så lenge eg slepper å vera kvalm heile tida, sånn som eg var i helga.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ingen bilder som sagt...

Oi, er det over 90% sjanse for at alt går bra no? Så supert! :juhu:

Veldig kjekt, ja - det beste eg har opplevd! :)

Det er noe sånt, ja :Nikke: Vet ikke akkurat tallet, men det er veldig stor sjanse for at det går bra! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe sånt, ja :Nikke: Vet ikke akkurat tallet, men det er veldig stor sjanse for at det går bra! :hoppe:

Så bra! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 8 uker :hoppe:

Dette går unna. Blir spennende med ultralyd på onsdag, men når kvalmen har kommet sånn så er nok sikkert alt som det skal være.

Vanskelig det med når en skal fortelle. Blir sikkert artig :-D

Ha en fin søndag :klem:

Fint å ha passert 8 veker, ja!

Alt var jo som det skulle vera på ultralyden, og det var ein kjempestor lettelse!

Lurer litt på når eg skal fortelja familien min at eg er gravid. Sit og grublar ein del på det for tida.

Dumt at du har blitt så kvalm!! :( Har sliti litt noen dager jeg også, men i dag er jeg heldigvis helt fin. (Bank i bordet!)

Gleder meg til UL'en din! :)

Også må du skaffe deg en ticker snart! :fnise:

Den uutholdelige kvalmen gjekk heldigvis over etter helga, så no går det heilt fint.

Ticker, ja. :sjenert: Har tenkt veldig lenge at eg skulle skaffa meg ticker. Men eg treng litt tid på meg når eg skal gjera det, for eg er heilt grønn på slikt. Og eg har visst ikkje tatt meg tid til det enda... men forhåpentligvis får eg snart ut fingen, og skaffar meg ein ticker!

Skjønner at du ikke vil si det til jobben din før du har passert uke 12. Det ville ikke jeg heller, men jeg følte jeg måtte gjøre det fordi jeg ble tilbydt fastjobb der og da ville jeg ikke si det etterpå i tilfelle sjefen ville tro jeg hadde lurt henne... Hun hadde sikkert ikke trodd det, men vi er en så liten bedrift med så få ansatte at hvis jeg hadde blitt uvenner med sjefen kunne det blitt veldig ubehagelig :sjenert: Dessuten så var jeg jo litt dårlig noen perioder også, og da er det jo enklere at sjefen vet hvorfor.

Høres ut som en god plan å fortelle det til familien etter ultralyden. Da kan dere sikkert vise bilde også! :-D Er nok best å si det ansikt til ansikt ja :Nikke:

En fortsatt god helg til deg også! :)

På måndag avslørte eg for styraren og ein kollega at eg var gravid. :klaske: Hadde jo egentlig tenkt å venta ei stund med å fortelja det enda, men så gjekk det visst ikkje heilt slik. Grunnen til at eg fortalte det, var fordi eg var så ekstremt kvalm i helga. Då eg kom på jobb om måndagen, følte eg meg heilt sikker på at kvalmen hadde kome for å bli. Og då fann eg ut at eg måtte jo seia det, fordi eg sikkert ikkje ville klara å vera på jobb heile tida framover. Men no har det jo gått veldig fint å vera på jobb så langt denne veka, så no angrar eg litt på at eg ikkje drøya litt lenger med å seia noko. Men men, det er ikkje akkurat nokon krise at eit par personar på jobben veit om at eg er gravid. Det er jo uansett ikkje så altfor lenge til eg passerer veke 12!

Eg har ikkje møtt familien min etter ultralyden, så eg har ikkje fått fortalt dei nyheten enda. Lurer på å seia det på lørdag, for då skal eg sannsynlegvis treffa både foreldra mine og fleire av søskena mine.

:vinke:

Hei, Mirabella! Typisk at kvalmen skulle dukke opp likevel :fnise: Ikke meningen å le av at du er dårlig, altså! Men det er jo bare typisk, da, at det skulle dukke opp "with a vengeance" når du bekymret deg over mangel på symptomer. Håper det gir seg litt snart - i hvert fall sånn at du ikke får problemer med å dra på jobben :)

Fortsatt god søndagskveld! :klem:

Kvalmen dukka jammen opp heilt plutselig, ja - men den forsvant jo også igjen like plutselig, mystisk nok!

Ville bare innom og gratulere deg med graviditeten :)

Håper alt står bra til med deg, og at ikke kvalmen har tatt overhånd... ;)

Takk for det! Kvalmen plagar meg ikkje for tida, og det er godt.

Og så må eg jo få ønskja deg velkommen til dagboka mi, Fisk73! :klemmer:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...