Gå til innhold

spinnvils graviditetsdagbok...

spinnvil

Anbefalte innlegg

sjekket du dem for sånne ekle, hvite marker inni? :lur:

:skratte:

Ellers vil jeg bare si at det ikke er noe rart at du er litt ekstra sårbar når du er alene så lenge, i en relativt trassig situasjon. Man trenger den støtten og omsorgen man får av den som er mer glad i deg enn noen andre. Nå kommer Mannen snart hjem, Spinnvil... :jepp:

Jepp, sjekka hver og en for sånne marker... Måtte kaste noen, men ikke så mange.

Nå er det bare en uke igjen til mannen kommer hjem. Det skal bli godt å få han hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg veldig rar og trist akkurat nå. Har fått vite at en "eks"onkel av meg døde i dag. Har ikke snakka med han på sikkert 15 år, men han var jo en del av barndommen min. Og faren til søskenbarna mine. Det er rart å sørge over en person som jeg ikke lenger har noe forhold til, men jeg sørger vel mer over det som kunne vært. Og det søskenbarna mine ikke får i framtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg veldig rar og trist akkurat nå. Har fått vite at en "eks"onkel av meg døde i dag. Har ikke snakka med han på sikkert 15 år, men han var jo en del av barndommen min. Og faren til søskenbarna mine. Det er rart å sørge over en person som jeg ikke lenger har noe forhold til, men jeg sørger vel mer over det som kunne vært. Og det søskenbarna mine ikke får i framtiden.

:klem:

Det er nok helt normalt å sørge litt over dem man har eller har hatt et forhold til på et eller annet tidspunkt i livet. Som du sa; så har han jo vært en del av din oppvekst, og jeg vet at jeg kommer til å reagere ganske likt om samme skulle skje med min eks-onkel etc...

Uansett om man ikke har hatt kontakt poå mange år, så er det fortsatt en brikke i livet ditt...

Trøste- :klem: til deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Er ikke noe gøy når sånne ting skjer uansett. Så lenge det er mennesker man har hatt mer eller mindre kontakt med så vil det faktisk gå inn på en. Håper det går bedre med deg i dag. Men husk, det er lov å være trist.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for at dere har vært innom med oppmuntring til meg.

Siden dette tross alt er en prøvedagbok, får jeg vel kanskje oppdatere litt. Jeg er nå på dag 65, har aldri hatt så lang syklus før. Trodde at jeg hadde el for en måneds tid siden, men tanta glimrer med sitt fravær. Tok jo en test forrige helg, da var det tre uker etter el. Så dersom jeg hadde bolle i ovnen, skulle jeg jo funnet ut det da.

Tullekroppen, er så utrolig kjedelig når kroppene er så uforutsigbar. Jeg temper jo, men skjønner jo lite da. For noen dager siden steg temperaturen igjen, så kanskje det var el? Får se hva som skjer om et par uker. Hvis ikke mensen kommer da får jeg ringe legen og høre hva jeg bør gjøre. Trenger i alle fall ikke å bekymre meg for at blodprøvene skulle tas mens jeg er i Stockholm. Passerer nok den helga med gooood margin denne gangen.

Hvor lenge ville dere venta før dere ringte legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på du spinnvil :hug:

Nå kommer mannen snart hjem :strix: så bra for deg :jepp:

Jeg er en ganske utolmodig sjel, så jeg hadde nok ringt legen allerede jeg :flau: Har jo snakket med han om babylaging også da, selvom syklusene mine bare har variert fra 28 til 31 dager :fnise: hadde noen andre bekymringer og spørsmål jeg da. Legen min ble kjempe glad og gav meg nesten klem da jeg fortalte om baby prosjektet vårt :ler: Han er bare kjempe koselig :jepp:

Nå er det bare 5 dager til spinnvil mannen kommer hjem :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. Huff huff, bare dårlige nyheter her jo :tristbla: Håper det går bedre med deg! Ikke lenge til mannen din kommer hjem!!

Hva skal du gjøre i helgen da?

Skal si du har veldig lange sykluser. :kjefte: Jeg tenker litt jo kortere jo bedre, så tar det ikke så lang tid mellom hver EL. :fnise: Bra du temper da, kan jo ta med grafen til legen eller noe, når du har opparbeidet litt data.

Ellers noe nytt oppe hos deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer nok til å ringe legen etter hvert. Men jeg er jo ikke syk, så jeg føler det er "hypokondersk" å ringe han :sjenert:

Helga har vært fin så langt, var i byen en tur i går. Kjøpte meg en cardigan på Benetton. Begynner å bli kaldt på jobb, så ull er et must.

I morgen reiser jeg til Bergen, skal på et seminar med jobben. Gleder meg, skal treffe ei venninne fra vgs, som jeg ikke har sett på sikkert 7 år. Og vi var sammen hver dag gjennom hele vgs. Så det blir nok koselig :)

Og ikke minst, så går tiden fortere når man har masse å gjøre. Så onsdags kveld kommer nok superfort??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å møte venninne fra vgs :)

Tiden går fortere når man har noe å ta seg til ja, onsdeg kommer kjempefort. Det er ikke lenge til i det heletatt, tre dager bare :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer nok til å ringe legen etter hvert. Men jeg er jo ikke syk, så jeg føler det er "hypokondersk" å ringe han :sjenert:

Vel, jeg tror at det ikke er stort flere enn 40-50% som går til legen som faktisk ER syke.. :ler:

Det er nok HEEELT normalt å ta kontakt for å få svar på spørsmål eller sjekke ting osv..

Men men.. Min oppfatning, ikke fasit akkurat men.. :fnise:

(Ikke ment å hetse folk som går til legen her, langt derifra, (har selv opparbeidet meg frikort. :ler: ) men for å si det er normalt å dra til legen ang prøving, spørre om ting...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, jeg tror at det ikke er stort flere enn 40-50% som går til legen som faktisk ER syke.. :ler:

Det er nok HEEELT normalt å ta kontakt for å få svar på spørsmål eller sjekke ting osv..

Men men.. Min oppfatning, ikke fasit akkurat men.. :fnise:

(Ikke ment å hetse folk som går til legen her, langt derifra, (har selv opparbeidet meg frikort. :ler: ) men for å si det er normalt å dra til legen ang prøving, spørre om ting...)

Oki :) godt å høre. Det er bare det at jeg syns jeg er så ofte hos legen i utgangspunktet. Men det er mest pga oppfølging av medisiner og sånt... Få ringe når jeg kommer hjem fra Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki :) godt å høre. Det er bare det at jeg syns jeg er så ofte hos legen i utgangspunktet. Men det er mest pga oppfølging av medisiner og sånt... Få ringe når jeg kommer hjem fra Bergen.

Samme her, men da er det jo også en veldig god grunn da.. :jepp:

Og jeg synes da også å ta kontakt for andre grunner, som nevnt over, er en god grunn. De sier da over alt; "hvis... om... ta kontakt med lege!"

Synes ikke du skal bekymre deg noe særlig for det... Hvis du mener du har behov for en legetime med samtale eller mulig henvisniong videre - så har du behov for lege!

Det er jo de som skal hjelpe oss med helseproblemer, alvorlige og mindre alvorlige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Vil berre helsa på og gjera meg kjent med prøver-gjengen, nå som eg snart vil halda til her ei stund. :)

Ang. legebesøk: Eg er ein slik som skal vera ganske sjuk for å først dra til legen, men hadde eg stressa fordi eg venta på ein mens som aldri kom, hadde eg nok bestilt time på dagen. :Nikke:

Lykke til! :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke:

Vil berre helsa på og gjera meg kjent med prøver-gjengen, nå som eg snart vil halda til her ei stund. :)

Ang. legebesøk: Eg er ein slik som skal vera ganske sjuk for å først dra til legen, men hadde eg stressa fordi eg venta på ein mens som aldri kom, hadde eg nok bestilt time på dagen. :Nikke:

Lykke til! :smilorange:

Velkommen hit! Håper du ikke blir her så lenge før du bytter dagboktype da ;)

Tror jeg drøyer med legetimen, temperaturen er på tur ned så jeg regner med at mensen kommer snart... Kjipt, men vanskelig å gjøre noe med. Jeg er glad jeg måler temperatur, merker at jeg stresser mye mindre nå enn før jeg begynte med det. Nå vet jeg jo mer hva som skjer med kroppen min.

Ellers var det kjempefint i Bergen. Strålende sol, og langt fra jakkevær. Det har forresten aldri regnet når jeg har vært i Berge, har alltid hatt strålende sol!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers var det kjempefint i Bergen. Strålende sol, og langt fra jakkevær. Det har forresten aldri regnet når jeg har vært i Berge, har alltid hatt strålende sol!

Bergen er og blir Norges beste by!! :strix:

Nå kan det umulig være lenge til SpinnvilMannen kommer hjem og klemmer litt på deg? ... Jeg tror du trenger det! :jepp:

Og såvidt jeg husker er det en fordel når man vil ha kul også? :)

Også må du i tillegg sjekke Facebook litt oftere! :rolleyes:

Siste helgen min "her" nærmer seg faretruende, og jeg nekter å pakke snippen uten å ha tatt ET glass i avskjedens navn med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bergen er og blir Norges beste by!! :strix:

Nå kan det umulig være lenge til SpinnvilMannen kommer hjem og klemmer litt på deg? ... Jeg tror du trenger det! :jepp:

Og såvidt jeg husker er det en fordel når man vil ha kul også? :)

Også må du i tillegg sjekke Facebook litt oftere! :rolleyes:

Siste helgen min "her" nærmer seg faretruende, og jeg nekter å pakke snippen uten å ha tatt ET glass i avskjedens navn med deg!

Mannen kommer hjem i kveld, hvis alle fly er i rute :hoppe: Og ja, tror nok det er en stor fordel når jeg vil ha kul, kan jo få et stort forklaringsproblem dersom den dukker opp når han ikke er her. Sist jeg sjekka var jomfrufødsler rimelig sjeldne...

Skal sjekke fjeset snart, men regner med at jeg kan uansett for deg vet du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen kommer hjem i kveld, hvis alle fly er i rute :hoppe: Og ja, tror nok det er en stor fordel når jeg vil ha kul, kan jo få et stort forklaringsproblem dersom den dukker opp når han ikke er her. Sist jeg sjekka var jomfrufødsler rimelig sjeldne...

Så deilig det blir for deg å få mannen hjem :hoppe: :hoppe: Hopper litt sammen med deg jeg.. (men bare litt, for jeg vil ikke riste løs egga mine :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...