Gå til innhold

Politihøgskolen 2008


MorHubro

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Student_*

Hei !

Jeg er innom tråden av og til, har også skrevet noen innlegg, men har ikke profil på KG lenger så skriver som gjest. Artig å lese innleggende, hvor hardt dere arbeider, hvor motivert dere er - og selvfølgelig mimre fra tiden hvor mye energi ble lagt ned for å få en stor konvolutt fra PHS :)

Lykke til alle som skal på opptak !

Hilsen Marie81 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei !

Jeg er innom tråden av og til, har også skrevet noen innlegg, men har ikke profil på KG lenger så skriver som gjest. Artig å lese innleggende, hvor hardt dere arbeider, hvor motivert dere er - og selvfølgelig mimre fra tiden hvor mye energi ble lagt ned for å få en stor konvolutt fra PHS :)

Lykke til alle som skal på opptak !

Hilsen Marie81 :)

Hyggelig at du titter innonm Marie:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg ferdig med fysiske testen, og er veldig glad og fornøyd!! bare intervju og legesjekk igjen i morgen ;) Tror vi var 18 stk som møtte opp, 5-7 møtte ikke, og 5 røyk ut underveis. Spiste lunsj på skolen her i Oslo nå i stad, og det var en utrolig delig følelse å sitte der i kantina:D Jeg skal inn!! LYKKE TIL alle dere som ikke ahr vært inne enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg ferdig med fysiske testen, og er veldig glad og fornøyd!! bare intervju og legesjekk igjen i morgen ;) Tror vi var 18 stk som møtte opp, 5-7 møtte ikke, og 5 røyk ut underveis. Spiste lunsj på skolen her i Oslo nå i stad, og det var en utrolig delig følelse å sitte der i kantina:D Jeg skal inn!! LYKKE TIL alle dere som ikke ahr vært inne enda

He he KLART DU SKAL!!! Gratulere!!! :hoppe:

Var du på opptak i Oslo? Er ikke legesjekken rett etter de fysisketestene?

(samme dag mener jeg - ikke for at det har noe å si da.. bare sånn for nysgjerrighetens skyld :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAKK:D Jeg er i Oslo ja. Jeg skal inn til intervju kl 10 i morgen, og legesjekk rett etter det. Så sjekken er ikke samme dag som det fysiske. Noen skal inn på legesjekk først, også intervju etterpå... Deilig å få det litt tidlig på dagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg ferdig med fysiske testen, og er veldig glad og fornøyd!! bare intervju og legesjekk igjen i morgen ;) Tror vi var 18 stk som møtte opp, 5-7 møtte ikke, og 5 røyk ut underveis. Spiste lunsj på skolen her i Oslo nå i stad, og det var en utrolig delig følelse å sitte der i kantina:D Jeg skal inn!! LYKKE TIL alle dere som ikke ahr vært inne enda

Gratulerer! Hvor mange poeng fikk du?

Virker som om de varierer angående legesjekken da. Når jeg var inne i Oslo, hadde vi den etter de fysiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk 18 poeng tror jeg.. Litt skuffa der, menmen. Fikk under 20 ihvertfall, så skal ikke klage!! Vi var 4 jenter som var igjen til slutt, og alle fikk 17-18 poeng ;) Flinke jenter! Den flinkeste gutten fikk 12 tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk 18 poeng tror jeg.. Litt skuffa der, menmen. Fikk under 20 ihvertfall, så skal ikke klage!! Vi var 4 jenter som var igjen til slutt, og alle fikk 17-18 poeng ;) Flinke jenter! Den flinkeste gutten fikk 12 tror jeg..

Gratulerer!! Høyt frafall da, 30 % som strøk i tillegg! Men men, greit å luke ut de som ikke klarer dette slik at det blir litt færre igjen! :) (misforstå meg rett, men det blir jo lettere å komme inn desto flere som ryker)

Hvordan reagerer dere på nyheten om at det blir flere skoleplasser neste år eller 2010. Det skal bli politiskole på min oppvekstby nemlig Kongsvinger!

www.nrk.no/nyheter/distrikt/hedmark_og_oppland/glamdal/1.5249427

Denne skolen kommer til å ligge fantastisk bra til, i forhold til natur o.l. , og heldige de som begynner der med lave bokostnader og flotte moderne nye lokaler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!! Høyt frafall da, 30 % som strøk i tillegg! Men men, greit å luke ut de som ikke klarer dette slik at det blir litt færre igjen! :) (misforstå meg rett, men det blir jo lettere å komme inn desto flere som ryker)

Hvordan reagerer dere på nyheten om at det blir flere skoleplasser neste år eller 2010. Det skal bli politiskole på min oppvekstby nemlig Kongsvinger!

www.nrk.no/nyheter/distrikt/hedmark_og_oppland/glamdal/1.5249427

Denne skolen kommer til å ligge fantastisk bra til, i forhold til natur o.l. , og heldige de som begynner der med lave bokostnader og flotte moderne nye lokaler!

Tror det er flere enn du som sitter å regner..he he he

Kongsvinger blir sikkert bra det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!! Høyt frafall da, 30 % som strøk i tillegg! Men men, greit å luke ut de som ikke klarer dette slik at det blir litt færre igjen! :) (misforstå meg rett, men det blir jo lettere å komme inn desto flere som ryker)

Hvordan reagerer dere på nyheten om at det blir flere skoleplasser neste år eller 2010. Det skal bli politiskole på min oppvekstby nemlig Kongsvinger!

www.nrk.no/nyheter/distrikt/hedmark_og_oppland/glamdal/1.5249427

Denne skolen kommer til å ligge fantastisk bra til, i forhold til natur o.l. , og heldige de som begynner der med lave bokostnader og flotte moderne nye lokaler!

Er altid bra med flere studieplasser, det trengs for å si det sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Snuppa_*

Hei! Jeg var på opptak i Kristiansand i forrige uke, og må si det var veldig nyttig å ha lest i dette forumet i forkant. Så tusen takk til alle som delt sine erfaringer her!!! :)

I min gruppe var nivået ganske jevnt, kun 2 personer som røk ut på det fysiske. Legeundersøkelsen ble gjennomført umiddelbart etter de fysiske testene.

Lykke til til dere som ennå ikke har vært på opptak! Selv håper jeg at de neste 2 mnd. går fort!! Spennende dette! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå tror jeg jammen øynene mine snart må være tomme for tårer. Det har vært en ekstrem tragisk dag.

Jeg har knekt foten å sitter nå med gips opp til kneet. Var en idiot (for å si det j.... mild!) som syklet rett i meg, så jeg lå langflat.. skjønte med en gang at noe drastisk var skjedd og har tilbrakt hele ettermiddagen og kvelden på legevakten og Ullevål. Opptaket den 21 går rett vest. Nå er alt bare trist trist og trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå tror jeg jammen øynene mine snart må være tomme for tårer. Det har vært en ekstrem tragisk dag.

Jeg har knekt foten å sitter nå med gips opp til kneet. Var en idiot (for å si det j.... mild!) som syklet rett i meg, så jeg lå langflat.. skjønte med en gang at noe drastisk var skjedd og har tilbrakt hele ettermiddagen og kvelden på legevakten og Ullevål. Opptaket den 21 går rett vest. Nå er alt bare trist trist og trist.

Så utrolig synd å høre.. Hvor lenge skal du ha gips på? Og er det ingen måte at du da evt. kan få opptak senere? Gjør meg vondt at det skulle gå slik..etter alt som skjedde i forkant av dette også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja nå tror jeg jammen øynene mine snart må være tomme for tårer. Det har vært en ekstrem tragisk dag.

Jeg har knekt foten å sitter nå med gips opp til kneet. Var en idiot (for å si det j.... mild!) som syklet rett i meg, så jeg lå langflat.. skjønte med en gang at noe drastisk var skjedd og har tilbrakt hele ettermiddagen og kvelden på legevakten og Ullevål. Opptaket den 21 går rett vest. Nå er alt bare trist trist og trist.

Meget lei meg på dine vegne, trist å høre. Hadde virkelig lyst til å begynne med deg til høsten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment
Ja nå tror jeg jammen øynene mine snart må være tomme for tårer. Det har vært en ekstrem tragisk dag.

Jeg har knekt foten å sitter nå med gips opp til kneet. Var en idiot (for å si det j.... mild!) som syklet rett i meg, så jeg lå langflat.. skjønte med en gang at noe drastisk var skjedd og har tilbrakt hele ettermiddagen og kvelden på legevakten og Ullevål. Opptaket den 21 går rett vest. Nå er alt bare trist trist og trist.

Jeg håper for din skyld at dette er en aprilspøk. Hvis ikke så var dette veldig trist å høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig, veldig leit å høre, LauraLine. Kan bare tenke meg hvor utrolig skuffende, urettferdig og trist det må føles. Men ikke gi opp! Vet det er en fattig trøst nå, men det kommer jo flere sjanser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest MikeDelta

Veldig trist å høre LauraLine! Sender varme tanker herfra. Heldigvis kommer det nye sjanser, selv om det kanskje ikke akkurat trøster deg så mye i dette tilfellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_månestråle_*

Så trist å høre jeg ønsker deg god bedring! Vet at det kanskje ikke hjelper akkurat nå, men husk du har flere sjanser:) lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære godt folk!

Det er 1 april i dag ja.. :fnise:

Vet den var gjerne litt på kanten, men litt moro må en ha i desse tider da alt dreier seg kun om en ting, nemmelig opptaket!

Å kjære MorHubro, beklager kvalmebyene jeg påførte deg..å som du sier fredag skal vi springe viserne av klokka! UTEN GIPS!!

Jeg må nok innrømme at jeg trodde det var flere som ville stille spørsmål ved bløffen min..men det var eneste Fragment som var inne på det..

Men må jo også takke alle for sympatierklæringene! Dere er gode folk som jeg virkelig ser frem til å gå i klasse med:-)

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære godt folk!

Det er 1 april i dag ja.. :fnise:

Vet den var gjerne litt på kanten, men litt moro må en ha i desse tider da alt dreier seg kun om en ting, nemmelig opptaket!

Å kjære MorHubro, beklager kvalmebyene jeg påførte deg..å som du sier fredag skal vi springe viserne av klokka! UTEN GIPS!!

Jeg må nok innrømme at jeg trodde det var flere som ville stille spørsmål ved bløffen min..men det var eneste Fragment som var inne på det..

Men må jo også takke alle for sympatierklæringene! Dere er gode folk som jeg virkelig ser frem til å gå i klasse med:-)

:ler:

Ja, det må jeg si. Det var veldig morsomt, LauraLine :)

Hehe, var innom tanken på at det var en aprilspøk, men tenkte det var litt for alvorlig til å tulle med. Men, men, jeg trodde på det, ihvertfall :)

Uansett, godt å høre at du er frisk og rask!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...