Gå til innhold

Politihøgskolen 2008


MorHubro

Anbefalte innlegg

Kjøpte nye joggesko i dag, og vips så hoppet jeg 10 cm(2.46) lengere :skratte: så nå er faktisk 3eren innenfor rekkevidde! rart at sko skal utgjøre så mye

Overrasker meg stadig hvor mye folk undervurderer utstyr. Greit at man ikke har råd til å kjøpe seg det nyeste og beste hele tiden, men er man f.eks. på grensen da det gjelder svømmingen skjønner jeg bare ikke at så mange gutter stiller opp i en tung surfeshorts slik mange gjorde da jeg skulle inn.

Og har du 250 kr til overs sørg i allefall for å kjøpe en treningsbokser og et par løpesokker til løpstesten. (og trening ellers)

Jeg lover at det kan være forskjellen på himmel og helvete!

Holdte på å si det til en av gutta som fikk dårligere enn forventet på svømmetesten, at man nesten fortjener det da man stiller i bermuda shorts og uten svømmebriller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jimmy P
Overrasker meg stadig hvor mye folk undervurderer utstyr. Greit at man ikke har råd til å kjøpe seg det nyeste og beste hele tiden, men er man f.eks. på grensen da det gjelder svømmingen skjønner jeg bare ikke at så mange gutter stiller opp i en tung surfeshorts slik mange gjorde da jeg skulle inn.

Og har du 250 kr til overs sørg i allefall for å kjøpe en treningsbokser og et par løpesokker til løpstesten. (og trening ellers)

Jeg lover at det kan være forskjellen på himmel og helvete!

Holdte på å si det til en av gutta som fikk dårligere enn forventet på svømmetesten, at man nesten fortjener det da man stiller i bermuda shorts og uten svømmebriller!

Har store fordommer mot speedoen, så den står jeg fint over. Kom med et kompromiss med meg selv at en liten klassisk 80-talls fotballshorts var tingen. Bare så synd jeg kjøpte den i en str. for liten.... så den ble litt trang, og faren for at en tennisball faller ut er absolutt tilstede. Men det ble helt klart lettere å svømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg MorHubro!

Ønsker deg lykke lykke til i morgen! Skal krysse det jeg har å krysse!

Husk på at vi skal råne rundt i lag etterhvert så gi bånn gass!

Så klart, lykke lykke til til Jimmy og:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har store fordommer mot speedoen, så den står jeg fint over. Kom med et kompromiss med meg selv at en liten klassisk 80-talls fotballshorts var tingen. Bare så synd jeg kjøpte den i en str. for liten.... så den ble litt trang, og faren for at en tennisball faller ut er absolutt tilstede. Men det ble helt klart lettere å svømme.

hehehe... skjønner den, det jeg har en en bokser i speedo-stoff. Den er hverken en truse, men den er nesten like stram da, men KJEMPEGOD å svømme i! :)

og signerer deg LauraLine!

Ønsker MorHobro så hjertens lykke til! BRUK VILJEN DIN FOR ALT DEN ER VERDT! Dette SKAL du klare!!!!! Krysser både fingre og tær for deg, det veit du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Månestråle_*
Overrasker meg stadig hvor mye folk undervurderer utstyr. Greit at man ikke har råd til å kjøpe seg det nyeste og beste hele tiden, men er man f.eks. på grensen da det gjelder svømmingen skjønner jeg bare ikke at så mange gutter stiller opp i en tung surfeshorts slik mange gjorde da jeg skulle inn.

Og har du 250 kr til overs sørg i allefall for å kjøpe en treningsbokser og et par løpesokker til løpstesten. (og trening ellers)

Jeg lover at det kan være forskjellen på himmel og helvete!

Holdte på å si det til en av gutta som fikk dårligere enn forventet på svømmetesten, at man nesten fortjener det da man stiller i bermuda shorts og uten svømmebriller!

Jævlig bra sagt!!!:))))))

MorHubro:Lykke til alle sammen, dette går bra! Sykdom kan faktisk være positivt fordi kroppen slapper bedre av:)))))( ferber altså;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdte på å si det til en av gutta som fikk dårligere enn forventet på svømmetesten, at man nesten fortjener det da man stiller i bermuda shorts og uten svømmebriller!

Hehe, det var kanskje derfor jeg gjorde det dårligere enn forventet på svømmingen? Jeg stilte nemlig opp i min superkule surfeshorts, med blomstermotiv. Jaja, det fikk bare være med et poeng mindre på svømmingen, så lenge stilen var inne :gjeiper:

Lykke til i morgen, MorHubro! Tror nok det går veldig greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt vanvittig.. MEN JEG KLARTE DET!!!! 20 poeng akkurat!

Fikk en syk nedtur etter svømmingen da jeg bare klarte 4 - og ikke hadde tatt meg helt ut..men persa i benkpress og stillelengde. Fra 150cm hjemme til å ha hatt 180cm 2 ganger til å hoppe 2,03!!!!!!

Ska komme med mer men akkurat nå er jeg helt tom i hode :)

1000 1000 1000 takk for alle oppmuntrende ord!! Det hjelper MASSE skal jeg si dere!!

TJOHOOOOO :danser:

Endret av MorHubro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jimmy P
Helt vanvittig.. MEN JEG KLARTE DET!!!! 20 poeng akkurat!

Fikk en syk nedtur etter svømmingen da jeg bare klarte 4 - og ikke hadde tatt meg helt ut..men persa i benkpress og stillelengde. Fra 150cm hjemme til å ha hatt 180cm 2 ganger til å hoppe 2,03!!!!!!

Ska komme med mer men akkurat nå er jeg helt tom i hode :)

1000 1000 1000 takk for alle oppmuntrende ord!! Det hjelper MASSE skal jeg si dere!!

TJOHOOOOO :danser:

Grattis, utrolig bra, og lykke til med intervjuet i morgen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GRATULERER morhubro!!!!!!!!!! Så utrolig bra at du klarte det! Det fortjente du virkelig! LYKKE TIL på intervjuet i morgen!!!!!!!!!!!!!! :)

:):):);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis, utrolig bra, og lykke til med intervjuet i morgen :jepp:

1000 takk for det LYKKE TIL i morgen da Jimmy P!!!!! :)

Soleil86:1000 takk!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..jeg tror ikke hun har landet enda...!

Kommer nok snart en rapport:-)

LauraLine : For ei vanvittig støtte du har vært!!

Du er ei stjerne!!!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

LauraLine : For ei vanvittig støtte du har vært!!

Du er ei stjerne!!!!

:klemmer:

Å sammen er vi dynamitt! Ikke mange som skal kødde med oss nei!

Takk takk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vanvittig.. MEN JEG KLARTE DET!!!! 20 poeng akkurat!

Fikk en syk nedtur etter svømmingen da jeg bare klarte 4 - og ikke hadde tatt meg helt ut..men persa i benkpress og stillelengde. Fra 150cm hjemme til å ha hatt 180cm 2 ganger til å hoppe 2,03!!!!!!

Ska komme med mer men akkurat nå er jeg helt tom i hode :)

1000 1000 1000 takk for alle oppmuntrende ord!! Det hjelper MASSE skal jeg si dere!!

TJOHOOOOO :danser:

UTROLIG BRA! Gratulerer så mye! Nå har du bare intervjuet igjen, så er du inne! Satser på at vi alle kommer i samme klasse til høsten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...