Velo Skrevet 27. mai 2008 #1641 Del Skrevet 27. mai 2008 Oi, jeg kom inn! Oslo. Er først de siste dagene at jeg i det hele tatt hadde begynt å se for meg at dette kunne skje. Er helt sjelven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Jimmy P_* Skrevet 27. mai 2008 #1642 Del Skrevet 27. mai 2008 JAAAADAAAAAAA! KOM INN! Så sinnsykt deilig å få det brevet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Jimmy P_* Skrevet 27. mai 2008 #1643 Del Skrevet 27. mai 2008 JAAAADAAAAAAA! KOM INN! Så sinnsykt deilig å få det brevet! i oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PHS søker 2008 Skrevet 27. mai 2008 #1644 Del Skrevet 27. mai 2008 Kom inn i Bodø. Fikk brevet i postkassa for 5 min. siden. Bor i Bergen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MikeDelta Skrevet 27. mai 2008 #1645 Del Skrevet 27. mai 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! KOM INN I OSLO!!!! JUHUUUUUUU! Diggeste følelsen noensinne. Ble faktisk så glad at jeg gråt litt! :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. mai 2008 #1646 Del Skrevet 27. mai 2008 Gratulerer dere som kom inn! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest som har fulgt med i tråden Skrevet 27. mai 2008 #1647 Del Skrevet 27. mai 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! KOM INN I OSLO!!!! JUHUUUUUUU! Diggeste følelsen noensinne. Ble faktisk så glad at jeg gråt litt! :gråte: GRATULERER! Det var velfortjent!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullfisk- Skrevet 27. mai 2008 #1648 Del Skrevet 27. mai 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! KOM INN I OSLO!!!! JUHUUUUUUU! Diggeste følelsen noensinne. Ble faktisk så glad at jeg gråt litt! :gråte: Gratulere....jeg ble sä glad pä dine vegne at jeg faktisk ga deg applaus her:) herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
artaniz Skrevet 27. mai 2008 #1649 Del Skrevet 27. mai 2008 Jaja.. Ikke noe brev idag heller :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullfisk- Skrevet 27. mai 2008 #1650 Del Skrevet 27. mai 2008 Oi, jeg kom inn! Oslo. Er først de siste dagene at jeg i det hele tatt hadde begynt å se for meg at dette kunne skje. Er helt sjelven oi;) hehe.. gratulere sä mye...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MikeDelta Skrevet 27. mai 2008 #1651 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Må bare si tusen takk for gratulasjoner og ikke minst til alle dere som har vært her og støttet hverandre. Fantastiske mennesker . Det er en ubeskrivelig god følelse å ha kommet inn og jeg kan love dere det har vært verdt alt slitet. Til dere som ikke kom inn i år; ikke mist motet! Har stor forståelse for hvordan det føles (siden jeg strøk i fjor). Og spesielt til MorHubor og Lauraline som har vært så støttende her; dere klarer det NESTE ÅR! Og jeg skal selvfølgelig delta i 09-tråden . Men da som POLITISTUDENT! Endret 27. mai 2008 av MikeDelta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icee Skrevet 27. mai 2008 #1652 Del Skrevet 27. mai 2008 Heisann folkens! Vet ikke om dere husker meg, men var innom tråden i fjor og har følgt med i hele år;-) Fikk dessverre avslag i posten i år også Andre gangen jeg søker... Ville bare ønske dere alle lykke til på skolen til høsten! Og til dere som ikke kom inn, håper jeg dere fortsetter å prøve. Jeg krysser fingre og tær for dere som ikke har fått post enda, det virker jo som om teorien "jo senere brevet kommer, jo positivere er det" stemmer:P Jeg fikk avslaget på lørdag...men gir ikke opp!!!! Og gleder meg til Politihøgskolen 09-tråden! Ha en hærlig dag folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjestelus Skrevet 27. mai 2008 #1653 Del Skrevet 27. mai 2008 gjestelus: Har du sjekket posten idag, siden du konkluderer med at du får brev imorgen?bor selv i trondheim og krysser fingrene for at brevet kommet klokken 12! vet at noen i rogaland har fått svar. positivt svar:) får håpe på det beste! Har ikke sjekket posten i dag fordi jeg er på jobb, men regner med A-post sendt fra Oslo i går kommer til meg (Trondheim Øst) først i morgen. Kjenner til postrutinene, men håper selvfølgelig jeg tar feil! Grattis alle som har kommet inn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
artaniz Skrevet 27. mai 2008 #1654 Del Skrevet 27. mai 2008 Vurderer å ringe jeg. Noen som vet om dette går ann? Klarer knapt vente mer nå :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest santhi Skrevet 27. mai 2008 #1655 Del Skrevet 27. mai 2008 eg kom inn!!blir bodø på meg til høsten! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 27. mai 2008 #1656 Del Skrevet 27. mai 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAA! Oslo neste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pacem Skrevet 27. mai 2008 #1657 Del Skrevet 27. mai 2008 STRÅLENDE FOLKENS! Godt å høre! Jeg vet fortsatt ikke hva som skjer med meg, men regner med at jeg finner ut av det ila en ukes tid. Ting skjer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Skrevet 27. mai 2008 #1658 Del Skrevet 27. mai 2008 Beste dagen i mitt liv! KOM INN I OSLO!!!!!! Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Er så utrolig glad!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bennial Skrevet 27. mai 2008 #1659 Del Skrevet 27. mai 2008 Har fulgt denne tråden i godt og vel 1 år, så tenkte det var på tide å skrive litt:) Fikk tlf fra søstern min i dag om at jeg hadde mottatt en stor brun konvolutt hjemme. Skolestart 19. august i Bodø Helt sykt deilig følelse, da jeg var bombesikker på at jeg ikke kom inn i år. Brevet kom til min folkeregistrerte adresse (Sortland/Nordland), og ikke der jeg bor i Trondheim! Jeg må si jeg beundrer samholdet og engasjementet på dette forumet. En helt fantastisk gruppe mennesker som støtter og råder hverandre gjennom tykt og tynt. Selv om jeg ikke har vært delaktig så langt, så har dere hjulpet meg masse gjennom søknadsprosessen. Så stor takk for det:) TIl slutt vil jeg ønske lykke til videre for dere som ikke kom inn! Fortsett å stå på, så blir drømmen oppfyllt til slutt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
celinee Skrevet 27. mai 2008 #1660 Del Skrevet 27. mai 2008 Gratulerer til alle dere som har kommet inn!!!! :D Må si jeg er LITT misunnelig..hmpf! Men jeg kommer tilbake sterkere neste år, og da har jeg også en fullført bachelor i barnevern! Lykke til dere som enda ikke ahr fått brev ;-) krysser fingre og tær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå