Gå til innhold

Politihøgskolen 2008


MorHubro

Anbefalte innlegg

Leit å høre at du ikke kom inn Gullfisk. Prøv igjen!

Jeg måtte søke flere ganger, så ikke gi opp.

Det gjelder alle dere andre også.

Artaniz: Skal si du blir satt på en prøve her da. (ps. har du sett budbringeren? :) )

Jeg sitter enda litt i tenkeboksen siden jeg også har fått studieplass på en spesialiseringutdannelse jeg også er ganske fristet til å ta og som trolig gir både bedre lønn og arbeidsbetingelser samt at jeg slipper å flytte. Likevel frister politiyrket unektelig mye.

Dette er gjerne et luksusproblem, men et forferdelig dillemma!

akkurat derfor jeg syns det var "greit" å ikke komme inn i år. Har bare 1 år igjen så har jeg fullført den utdannelsen jeg holder på med. Egentlig veldig greit å få den ferdig og få en bachelor. Hadde jeg kommet inn på phs nå, hadde det vært syykt vanskelig å velge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_irene_*

hei, noen som kan bekrefte hvilken dato skolen starter opp i oslo og bodø, som er helt sikker, har bestillt sydentur akkurat den perioden ( vet det er dårlig planleging)

men det hadde vært greit og vite om jeg må avbestille eller ikke?

takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurat derfor jeg syns det var "greit" å ikke komme inn i år. Har bare 1 år igjen så har jeg fullført den utdannelsen jeg holder på med. Egentlig veldig greit å få den ferdig og få en bachelor. Hadde jeg kommet inn på phs nå, hadde det vært syykt vanskelig å velge...

Det kan jo være at det er grunnen til at du ikke kom inn også? Er jo greit å få inn folk som har grader fra andre steder før de går inn i politiet. Er jo mye forskjellig kompetanse som kan være nyttig.

Kanskje lettere for meg som bare jobber, og egentlig ikke har hatt planer om noen annen utdanning foreløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud.. Ingenting idag heller. Håper ikke dette er en dårlig test for å sjekke tålmodigheten min :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Susie Q_*
Herregud.. Ingenting idag heller. Håper ikke dette er en dårlig test for å sjekke tålmodigheten min :kjefte:

Enig med deg1 Heller ikke fått noe svar enda. Men har snakket med skoilen, som sa de hadde hatt helt vill pågang i dag...mange som enda ikke har mottatt svar! Men nå må det komme snart...UTÅLMODIG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med deg1 Heller ikke fått noe svar enda. Men har snakket med skoilen, som sa de hadde hatt helt vill pågang i dag...mange som enda ikke har mottatt svar! Men nå må det komme snart...UTÅLMODIG!

å, prøvde å ringe i en time uten å komme igjenom til opptakskontoret jeg.. Jaja, får vi smøre oss med enda mer tålmodighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spiff

Er lånekassen eneste måte å leve på under phs? Enn hvis man ikke har rett til lån, forsinket i utdanningen som det heter? Er det kun lånekassen i praksisåret??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeDelta
Er lånekassen eneste måte å leve på under phs? Enn hvis man ikke har rett til lån, forsinket i utdanningen som det heter? Er det kun lånekassen i praksisåret??

Ja, pluss eventuell(e) ekstrajobb(er) du klarer å ha vedsiden av praksis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeDelta
Enda en dag uten svar for min del..Nå må det da vel snart komme noe brev til meg..

Uff... må være ulidelig å vente så lenge som du har gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_månestråle_*
Herregud.. Ingenting idag heller. Håper ikke dette er en dårlig test for å sjekke tålmodigheten min :kjefte:

Herre gud! stakkars deg!... Du må ringe politihøgskolen og høre!...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_månestråle_*

Herre gud! Stakkars deg!... Du må ringe politihøgskolen og høre!...

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff... må være ulidelig å vente så lenge som du har gjort!

Ja det kan du si..Prøver å ringe phs igjen på mandag. Se om de kan gi meg noe svar da. Er ikke noe særlig å vente så lenge på svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja det kan du si..Prøver å ringe phs igjen på mandag. Se om de kan gi meg noe svar da. Er ikke noe særlig å vente så lenge på svar.

Får håpe det er din dag i dag da :)

Selv om posten ikke kommer før litt sent, er det sikkert lurt å ringe tidlig!

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett hvem som fikk telefon fra Gry Cawallin på phs nettop? De hadde klart å sende brevet mitt til feil adresse, men hva faen gjør vel det? JEG KOM INN! OSLO HERE I COME!! Dette skal feires med en iskald carlings!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment

Gratulerer! Dette unner jeg deg virkelig, etter så lang tid med unødvendig ventetid! Vi ses i Oslo til høsten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk! Spurte når brevet var sendt, joda for en uke siden. Ganske utrolig at de klarer sende de feil når jeg både sendte mail og sa ifra på intervjuet om den nye adressen min. Men jaja, alt er glemt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...