Gå til innhold

Politihøgskolen 2008


MorHubro

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*sukk* Ikke noe post idag heller.. Er det noen andre som ikke har fått svar enda? Virker som jeg er den eneste nå :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

hei.

jeg har heller ikke fått svar i,bor i bergen. Ringte inn til phs idag, og hun sa at det bare var å vente. Skulle komme i løpet av uken. Ringte videre til posten, som sa brevet ikke var å finne på terminalen heller. Veldig rart at det skal være så stor forskjell på når man får svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Ja, skulle tro hvertfall du skulle fått det. Er skikkelig sliten av å være så nervøs. Hjelper ikke at vi må vente ekstra lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bennial!

Kom også inn i Bodø og driver å ser etter hybel/leilighet. Har søkt på Hammarlia via SSIB. I leilighetene der har man lov til å ha hund. Kunne godt tenke meg å dele, har også hund næmlig..:)

Hei Kenneth!

Meld deg inn i "Politihøyskolen bodø kull 08" på facebook, så kan vi snakke nærmere der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hei

Gratulerer til alle som kom inn i år,

kom ikke inn i år, men kanskje neste år.

Vi andre får bare satse enda mer.

PS: Morhubro, jeg regner med at du starter opp neste tråd for 09??

Veldig synd at du ikke kom inn, er litt lei meg, du hadde så veldig fortjent det, etter alt jeg har lest. Så du har med å gjøre deg klar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Gratulerer til alle som kom inn i år,

kom ikke inn i år, men kanskje neste år.

Vi andre får bare satse enda mer.

PS: Morhubro, jeg regner med at du starter opp neste tråd for 09??

Veldig synd at du ikke kom inn, er litt lei meg, du hadde så veldig fortjent det, etter alt jeg har lest. Så du har med å gjøre deg klar.

He he takk.. 09 tråd blir det helt klart!!!! Her er det ingen som gir seg ;)

Vi får bare holde igang treningen å være godt forberett til neste år.. Kanskje det er vi som roper JA i postkassa da :jepp:

Endret av MorHubro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens!

Jeg er også med til neste år, og da skal jeg inn. Det har jeg bare bestemt meg for. Hadde for få poeng i år, noe jeg var forbredt på. Men ble heldigvis skikket og de synes jeg hadde gjort en god figur på intervjuet. Dermed lever håpet om å bli politi.

Så nå blir det bare å jobbe å øke poengene mine opp i mot 50, og helst litt mer.

Er utrolig motivert for opptak 09=)

Virker som andre også er=) Gleder meg nov/des slik at hardtreningen kan starte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*sukk* Ikke noe post idag heller.. Er det noen andre som ikke har fått svar enda? Virker som jeg er den eneste nå :tristbla:

Post i dag eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Post i dag eller??

Da var posten nettop kommet og INGENTING idag heller. Herregud, hvor lang tid skal det ta :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var posten nettop kommet og INGENTING idag heller. Herregud, hvor lang tid skal det ta :tristbla:

Så utrolig rart. Synes jeg leste at alle brevene var blitt sendt ut, og siden du bor i Oslo så burde du jo fått det senest i dag.

Jeg føler med deg. Tror jeg hadde vært helt ødelagt av å måtte vente så lenge.

Trøsten får vel være at du med STOR sannsynlighet kommer til å få en stor konvolutt i posten. En liten konvolutt hadde vel kommet for lengst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så utrolig rart. Synes jeg leste at alle brevene var blitt sendt ut, og siden du bor i Oslo så burde du jo fått det senest i dag.

Jeg føler med deg. Tror jeg hadde vært helt ødelagt av å måtte vente så lenge.

Trøsten får vel være at du med STOR sannsynlighet kommer til å få en stor konvolutt i posten. En liten konvolutt hadde vel kommet for lengst :)

Får vel håpe det kommer noe snart ja og at de ikke har glemt meg ut på phs..

Satser på jeg får det før helgen iafall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var posten nettop kommet og INGENTING idag heller. Herregud, hvor lang tid skal det ta :tristbla:

Ta å ring inn du. Nå har det tatt unormalt lang tid.

Selv venter jeg på at de skal behandle klagen min. SÅ jeg lever i spenning fortsatt jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta å ring inn du. Nå har det tatt unormalt lang tid.

Selv venter jeg på at de skal behandle klagen min. SÅ jeg lever i spenning fortsatt jeg.

Prøvde å ringe nå, de gikk vist 3. Så prøver igjen imorgen om jeg ikke har fått noe da. Skal ikke ta så lang tid å få et brev i Oslo med apost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit å høre at du ikke kom inn Gullfisk. Prøv igjen!

Jeg måtte søke flere ganger, så ikke gi opp.

Det gjelder alle dere andre også.

Artaniz: Skal si du blir satt på en prøve her da. (ps. har du sett budbringeren? :) )

Jeg sitter enda litt i tenkeboksen siden jeg også har fått studieplass på en spesialiseringutdannelse jeg også er ganske fristet til å ta og som trolig gir både bedre lønn og arbeidsbetingelser samt at jeg slipper å flytte. Likevel frister politiyrket unektelig mye.

Dette er gjerne et luksusproblem, men et forferdelig dillemma!

Endret av Velo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...