Gå til innhold

Politihøgskolen 2008


MorHubro

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Yes - grattis! Bor du i Oslo(området) eller?

Jepp, har jobba her de 3 siste årene. Så har leilighet og samboer her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer artaniz. Jeg har sneket rundt og fulgt med på den endeløse piningen du har vært gjennom. Dette var deg vel unt! :-D

gratulerer til alle som har kommet inn i år. Med det brennende engasjementet dere har for politiyrket, er jeg sikker på at vi som bor i dette landet får noen flotte politimenn og kvinner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Takktakk! Spurte når brevet var sendt, joda for en uke siden. Ganske utrolig at de klarer sende de feil når jeg både sendte mail og sa ifra på intervjuet om den nye adressen min. Men jaja, alt er glemt :D

Åååå, gratulerer så masse!!! Kjempeglad på dine vegne..

Min teori hele veien har vært at du var nr 1 eller 2 på ventelista, og at de ville vente med å sende for å se om noen av de første takker nei, slik at de da kan sende deg en stor konvolutt med en gang :jepp: Hehe, man tenker mye rart når man venter i spenning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, gratulerer så masse!!! Kjempeglad på dine vegne..

Min teori hele veien har vært at du var nr 1 eller 2 på ventelista, og at de ville vente med å sende for å se om noen av de første takker nei, slik at de da kan sende deg en stor konvolutt med en gang :jepp: Hehe, man tenker mye rart når man venter i spenning...

Hehe, ja det er sant. Har altid vist at det ikke ble noe venteliste på meg. Har 52 poeng så var godt over venteliste. Spenningen har vært om jeg faktisk skulle komme inn eller ikke, eller om de bare glemte meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ja det er sant. Har altid vist at det ikke ble noe venteliste på meg. Har 52 poeng så var godt over venteliste. Spenningen har vært om jeg faktisk skulle komme inn eller ikke, eller om de bare glemte meg :P

Gratz man! :)

blir hyggelig å gå på skola med deg ! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Artaniz!

OG så kan jeg føye meg inn i rekken selv. Fikk bekreftet i dag pr telefon at jeg er kommet inn i oslo! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg gleder meg skikkelig til å komme igang nå. Starta å se på fagplanen, blir et hardt første år iafall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes. Er så digg å ha fått den beskjeden. Selv om jeg er nervøs siden jeg kun har det pr telefon. Liker å ha det in writing... hehe

Ellers så synes jeg det er merkelig at VG ikke har saken på forsiden...

At jeg er kommet inn på PHS altså...

Hehe

Akkurat nå føles det som den viktigste saken i verden. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GRATULERE SÅ MYE ARTANIZ og PACEM!!!!

Synd dere er i praksis når vi andre kommer stavrende etter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14.30 er kravet for bestått mener jeg.

hei , har ikke skrevet noe her før, men har fulgt litt med den siste tiden, kom også inn i oslo, jippi!! er det sånn at det er fysiske tester i løpet av 1. år? hva går disse ut på isåfall? hmmm, jeg har ikke akkurat trent masse etter at testen var bestått i begynnelsen av mars..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...