Gå til innhold

Politihøgskolen 2008


MorHubro

Anbefalte innlegg

Jaja, da var det bare å smøre seg med tålmodighet. Ikke noe brev idag heller. Hjertet gjorde et hopp da det lå en A4 konvolutt i postkassen, som desverre bare viste seg å være fra forsikringsselskapet :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest santhi
Det må jo være mest hensiktmessig for phs å sende ut alle avslagene først, da det er greit å komme i gang med behandling av klager osv. så fort som mulig.

Kan jo også tenkes at det har vært ganske ganske desperat utsendig der man sendte ut alt helt tilfeldig?? Tenker det siden det ble så mye forsinkelser

tror neppe det er noen form for desperat utsending. på intervjuet sa de at vi kunne forvente svarbrev i begynnelsen av juni, så egentlig har de god tid på seg. Men eg støtter deg i antakelsen om at avslagene sendes ut først. de er jo enklere å pakke, siden det bare er et ark?går vel kjappere å pakke 568 avslag på en torsdag, enn 432 A4 konolutter med informasjon o.l? krysser fingrene på at det er de som pakkes idag:)

huff.blir mye spekulasjoner her:)blir helt gærn av å vente! har eksamen på onsdag, men klarer ikke tenke så mye på den akkurat nå. lykke til til alle dere som fortsatt venter!

har ikke fått post idag og håper dere er et godt tegn:) bor i trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeDelta

Ikke noe brev i dag heller. Vi får nok svaret i morgen da... en dag til med venting og nerver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom ikke inn... Sånn er det! Bare å prøve igjen til neste år!

Er det slik at alle som er funnet skikket kommer på venteliste??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I brevet står det om du er funnet skikket eller ikke. I mitt sto det at opptaksnemden hadde funnet meg skikket for opptak, men at jeg hadde for lite konkurransepoeng og står på sånn og sånn plass på ventelisten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeDelta
Jeg kom ikke inn... Sånn er det! Bare å prøve igjen til neste år!

Er det slik at alle som er funnet skikket kommer på venteliste??

Så trist å høre :( Hadde håpet på at du kom inn! Du fikk svaret i dag? Hvor bor du? Brevet rakk vel ikke frem på lørdag tenker jeg.

De har bare 60 på venteliste. Er ikke behov for flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Så trist å høre :( Hadde håpet på at du kom inn! Du fikk svaret i dag? Hvor bor du? Brevet rakk vel ikke frem på lørdag tenker jeg.

De har bare 60 på venteliste. Er ikke behov for flere.

Ho bor i Sandefjord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Er det slik at det enda ikke er noen som har fått positivt svar altså kommet inn? i så fall MÅ det jo være slik at man håper på at det man ikke får brev enda hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var akkurat og sjekket postkassen, jeg også. Masse reklame, men ingen brev foreløpig.

For meg tar det ca to dager å få et brev fra Oslo, hvilket betyr at brevet mitt mest sannsynlig ikke ble sendt på fredag, men i dag. Får med andre ord ikke vite før på onsdag om jeg kommer inn eller ikke!

Tør heller ikke begynne å spekulere i om avslag er sendt først, for da får jeg bare større forhåpninger og skuffelsen desto verre hvis avslag kommer.

Onsdag, ja. Er jo altfor lenge til!

Leit å høre at du fikk avslag, celinee. Huff, begynner å merke nervøsiteten for alvor, nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Sender de brevet til folkeregistrert adresse, eller den adressen du skrev på søknadsskjemaet som postadresse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I brevet står det om du er funnet skikket eller ikke. I mitt sto det at opptaksnemden hadde funnet meg skikket for opptak, men at jeg hadde for lite konkurransepoeng og står på sånn og sånn plass på ventelisten.

ahh, kanskje jeg skal lese brevet ordentlig :P Så bare at det var en liten tynn ekkel konvolutt så skumma bare igjennom brevet.. hmpf.

Uansett, da veit jeg hvordan testene og intervjuet er neste år ;-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sender de brevet til folkeregistrert adresse, eller den adressen du skrev på søknadsskjemaet som postadresse?

Den adressen du skrev på søknadsskjemaet tenker jeg. De spurte ihvertfall på interjvuet om jeg fortsatt bodde på den adressen når brevene ble sendt ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahh, kanskje jeg skal lese brevet ordentlig :P Så bare at det var en liten tynn ekkel konvolutt så skumma bare igjennom brevet.. hmpf.

Uansett, da veit jeg hvordan testene og intervjuet er neste år ;-

Huff Celinee. Det var trist at du ikke kom inn i år!!!!

Men vi stille sterkere neste år. Ikke gi opp!!!!!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den adressen du skrev på søknadsskjemaet tenker jeg. De spurte ihvertfall på interjvuet om jeg fortsatt bodde på den adressen når brevene ble sendt ut..

Brevene kommer på folkeregistrert adresse! Dette er bekreftet fra PHS I ALLEFALL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest
tror neppe det er noen form for desperat utsending. på intervjuet sa de at vi kunne forvente svarbrev i begynnelsen av juni, så egentlig har de god tid på seg. Men eg støtter deg i antakelsen om at avslagene sendes ut først. de er jo enklere å pakke, siden det bare er et ark?går vel kjappere å pakke 568 avslag på en torsdag, enn 432 A4 konolutter med informasjon o.l? krysser fingrene på at det er de som pakkes idag:)

huff.blir mye spekulasjoner her:)blir helt gærn av å vente! har eksamen på onsdag, men klarer ikke tenke så mye på den akkurat nå. lykke til til alle dere som fortsatt venter!

har ikke fått post idag og håper dere er et godt tegn:) bor i trondheim.

Det er personer som har fått positivt svar fra PHS- ergo så kan vi herved avbekrefte myten om at avslag er sendt ut først! Trodde dette skulle være lett detektivarbeid for dere som er fremtidig politispirer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Brevene kommer på folkeregistrert adresse! Dette er bekreftet fra PHS I ALLEFALL

Hvor har dere som allerede har fått svar fått tilsendt brevet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_candy_*
Det er personer som har fått positivt svar fra PHS- ergo så kan vi herved avbekrefte myten om at avslag er sendt ut først! Trodde dette skulle være lett detektivarbeid for dere som er fremtidig politispirer?

Vi har jo ikke hørt om noen som har fått positivt svar her inne eller på andre forumer, ergo myten lever fortsatt. Helt til vi får bekreftet noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er personer som har fått positivt svar fra PHS- ergo så kan vi herved avbekrefte myten om at avslag er sendt ut først! Trodde dette skulle være lett detektivarbeid for dere som er fremtidig politispirer?

Begynner å bli lei av slike kommentarer som blir slengt ut av "Gjest" brukere.. Burde sperre posting for gjester slik at det bare ble tillat for registrerte brukere, så hadde vi sluppet kommentarer som "JAAAAAAAAAAAAA" og "JEG KOM INN!!!!!!" som tydeligvis bare har blitt postet av gjeste brukere..Beklager, men jeg har liten tiltro til seriøsiteten i slike innlegg og tror nok bare det er noen som prøver å være morsomme.

Dette er et forum, som faktisk er til for å lufte meninger og spekulere litt med hverandre, har folk noe imot dette, kan de like gjerne la være å lese her.

Endret av artaniz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...