Gå til innhold

Politihøgskolen 2008


MorHubro

Anbefalte innlegg

Gjest fragment

Det KAN jo tenkes at de ikke rakk å pakke alt på PHS i tide, og dermed prioriterte avslagene pluss det de rakk av store konvolutter? Jeg synes det er for mange som har fått avslag til at det kan være tilfeldig... Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har heller ikke fått noe post enda. Jeg bor på Bislett i Oslo. Enten så er det ikke noe post i dag, eller så har postmannen gått seg vill.

Tror postmannen har gått seg vill i Groruddalen også jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det KAN jo tenkes at de ikke rakk å pakke alt på PHS i tide, og dermed prioriterte avslagene pluss det de rakk av store konvolutter? Jeg synes det er for mange som har fått avslag til at det kan være tilfeldig... Eller?

Er det jeg går å håper på og... At alle avslag er sendt ut, og bare de store konvoluttene går på mandag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jimmy P_*
Er det jeg går å håper på og... At alle avslag er sendt ut, og bare de store konvoluttene går på mandag...

Føler det er en for tung overvekt av avslag her ja. Er vel ca 40% av oss som skal få plass. dette har vært den mest nervepirrende dagen i mitt liv, og så må jeg vente enda mange dager!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nå hører det vel med til historien at det er (for øyeblikket) 18 brukere av dette forumet, og ca 2000 søkere til PHS. Dette sier vel i grunn temmelig lite om hvilke konvolutter som er sendt ut først eller sist, om alle her inne får avslag i dag, kan skolen likevel ha sendt ut overvekt av "store konvolutter"... 18 stk er lite representativt for denne store søkermassen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Tror PHS følger med på dette forumet og har bestemt seg for å stryke alle som er her :/

Merkelig at et par av de mest aktive brukerne her har blitt funnet skikket da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peder
Er helt satt ut... Vet ikke hva jeg skal si. Var overbevist om at dere hvertfall kom inn!

Havnet dere på venteliste eller ikke skikket?

Okey, jeg har bare et kort spørsmål:

Når dere sier at karakterkravet var på 49,2,

Er det da snittet du gikk ut av vgs med eller er det med alderspoeng-bonuspoeng o.l?

Vet det er litt urutt spørsmål, men svar please:P

Grattis for de som har kommet inn, jeg regner med å søke om 3 år:)

Takk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjestelus

Så forferdelig synd! Jeg føler så innmari med dere som ikke kom inn...Har følt dere gjennom denne tiden nå, og de fleste her har gjort d sånn noen lunde likt som meg på opptaket. Har selv IKKE fått brev i posten, selv om at jeg leste en fra samme by som meg (Trondheim) hadde fått brev i dag.

Jeg må bare få med at vi må stå på videre uansett hvordan d går. Gruer meg til svar. En forferdelig kontrast vi står over. Noen er super-happy, mens andre feller en tåre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, jeg har bare et kort spørsmål:

Når dere sier at karakterkravet var på 49,2,

Er det da snittet du gikk ut av vgs med eller er det med alderspoeng-bonuspoeng o.l?

Vet det er litt urutt spørsmål, men svar please:P

Grattis for de som har kommet inn, jeg regner med å søke om 3 år:)

Takk!!!

49,5 var poenggrensen i år. Dvs snittet fra vgs x10 + alderspoeng, militærpoeng, realfagspoeng og fordypningspoeng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei..

Idag fikk jeg også et lite brev, men det var egentlig veldig forventa.. Er jo bare 21 år, og første gangen jeg søker så det er nok mange som har stilt sterkere enn meg.. Likevel sitter jeg igjen med en kjedelig følelse, for det er jo dette jeg vil mest av alt. Men de skal bare passe seg neste år, for da skal jeg stille sterkere enn noen gang:-)

LauraLine: Så utrolig lei meg jeg ble på dine vegne, har jo lest alt du har skrevet gjennom hele forumet.. Du har all rett til å være forbanna, og skuffa!! Håper bare du ikke gir deg meg dette, og søker igjen.. Håper det går bra med deg, og at alt ordner seg..

MorHubro: Må nesten si det samme til deg.. Herregud, som du har stått på:-) Jeg trente meg også opp på bare to måneder (med et ganske så dårlig utgangspunkt). Så vi får vel trøste oss med at vi hvertfall klarte opptaket, er jo et mål i seg selv det. Det er kanskje en fattig trøst, men litt trøst er det vel..

Håper også at du ikke kommer til å gi deg, vi skal nok alle komme oss inn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeDelta

Trist å høre Koko... men du klarer det sikkert neste år!

Virker veldig som om det er de negative svarene som har blitt prioritert. Kanskje jeg egentlig burde håpe på tom postkasse i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fragment
Er jo bare 21 år, og første gangen jeg søker så det er nok mange som har stilt sterkere enn meg..

Usj, ikke si sånt :) Som førstegangssøker på 21 år er ikke dette musikk i mine ører. Lykke til neste år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Trist å høre Koko... men du klarer det sikkert neste år!

Virker veldig som om det er de negative svarene som har blitt prioritert. Kanskje jeg egentlig burde håpe på tom postkasse i dag?

Mike, dette kan godt hende. Fikk brev idag om at jeg var på venteliste, og jeg bor i Bodø. Rart at de ikke har kommet ut på Østlandet.

Jeg ønsker iallefall deg og alle som ikke har fått svar, kjempelykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jimmy P_*
Mike, dette kan godt hende. Fikk brev idag om at jeg var på venteliste, og jeg bor i Bodø. Rart at de ikke har kommet ut på Østlandet.

Jeg ønsker iallefall deg og alle som ikke har fått svar, kjempelykke til!

Mange på østlandet som har fått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heihei..

Idag fikk jeg også et lite brev, men det var egentlig veldig forventa.. Er jo bare 21 år, og første gangen jeg søker så det er nok mange som har stilt sterkere enn meg.. Likevel sitter jeg igjen med en kjedelig følelse, for det er jo dette jeg vil mest av alt. Men de skal bare passe seg neste år, for da skal jeg stille sterkere enn noen gang:-)

LauraLine: Så utrolig lei meg jeg ble på dine vegne, har jo lest alt du har skrevet gjennom hele forumet.. Du har all rett til å være forbanna, og skuffa!! Håper bare du ikke gir deg meg dette, og søker igjen.. Håper det går bra med deg, og at alt ordner seg..

MorHubro: Må nesten si det samme til deg.. Herregud, som du har stått på:-) Jeg trente meg også opp på bare to måneder (med et ganske så dårlig utgangspunkt). Så vi får vel trøste oss med at vi hvertfall klarte opptaket, er jo et mål i seg selv det. Det er kanskje en fattig trøst, men litt trøst er det vel..

Håper også at du ikke kommer til å gi deg, vi skal nok alle komme oss inn..

Tusen takk Koko, for fine ord! Det setter jeg pris på.

Nå har det fått synket inn litt, ikke sint lenger men vondt gjør det. Har desverre hatt en følelse av at alle gode ting er tre..å da er det ikke min tur før neste år.

Nå tenker jeg på dere andre som ikke har fått brev enda, jeg håper så inderlig at det venter en stor konvolutt til dere, kanskje spesielt Pacem, men så klart også dere andre.

Det positive med dette er at kommer jeg inn neste år, får jeg gå sammen med alle som kom inn på 07 tråden, da er dei 3 klassinger, så det er ikke så galt at det ikke er godt for noe..

Noen never at kanskje forumet er grunnen for alle avslagene her..hehe ja kanskje det. Nemden vet nok hvem de fleste av oss er. Men jeg hadde gjort alt dette opp igjen, alle innleggene, støtten, suporten. Det har gitt meg fantastiske vennskap som jeg ikke hadde hatt uten kvinneguiden, og ser vi enda litt lenger frem kommer det til å bli en ny tråd her etterhver- 09 tråden. Nye innlegg, nye søkere og nye venner.

Jeg håper av hele mitt hjerte at dere som ikke har fått svar enda får den store konvolutten, og da må dere love oss og stikke innom 09- tråden og holde oss orientert- det er nok mange ting vi lurer på.

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Mange på østlandet som har fått.

Jo, men poenget er at de kanskje sender ut "de store konvoluttene" litt etter. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, ikke si sånt :) Som førstegangssøker på 21 år er ikke dette musikk i mine ører. Lykke til neste år!

Hehe, men du har jo ikke fått svar enda.. :-) Jeg bare mener at jeg egentlig ikke kan bli skuffa når det er så mange med mer erfaring og utdanning enn meg. Å mange må jo søke flere ganger før de kommer inn! Men det skal nok bli min tur også, og forhåpentligvis blir det din tur i år:-) Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hallo...

At flertallet her inne har fått negative svar eller ikke svar i det hele tatt betyr vel ikke at de har sendt ut negative svar først...

Tipper alle svar er sendt ut, noen har fått svar, andre får på mandag eller tirsdag...

Litt lite grunnlag å trekke slutninger ut fra at noen få i "kvinneguiden" har fått negativt svar... De fleste er ikke aktive her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...