Gå til innhold

Politihøgskolen 2008

MorHubro

Anbefalte innlegg

Åh! Lykke til Kptpower!! Selv skal jeg inn på onsdag! Gruer meg!! Men samtidig gleder jeg meg til det er over. Er vel egentlig intervjudelen jeg gruer meg mest til! Er så stressa for hvordan spm jeg kommer til å få!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nerverihøyspenn

Hei! Er veldig glad jeg fant denne diskusjonssiden, mye bra tips og råd! Jeg skal i ilden 17 april og kjenner at jeg er veldig nervøs. Har ikke fått gått igjennom testene, bare trent generelt, så vet ikke hvor jeg ligger i løypen! Jobber full tid utenom så sliter med å finne tid til trening! Lykke til alle som skal på opptak i nærmeste fremtid, kom gjerne med mer tips og tilbakemeldinger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment
Hei! Er veldig glad jeg fant denne diskusjonssiden, mye bra tips og råd! Jeg skal i ilden 17 april og kjenner at jeg er veldig nervøs. Har ikke fått gått igjennom testene, bare trent generelt, så vet ikke hvor jeg ligger i løypen! Jobber full tid utenom så sliter med å finne tid til trening! Lykke til alle som skal på opptak i nærmeste fremtid, kom gjerne med mer tips og tilbakemeldinger:)

Hei!

Selv om du er godt trent så vil jeg anbefale deg å i alle fall prøve løpetesten. Da får du blant annet testet hvilken teknikk som er best for deg når du skal ned på magen/ryggen osv. I tillegg bør du også teste svømmingen ved å ta tiden.

Lykke til med treningen.

Og lykke til i morgen, kptpower! Tipper du klarer deg fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville vel egentlig testet meg i alle prøvene. Har du ikke tid, så ta deg tid, så er du iafall litt forberedt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Lykke til Kptpower!! Selv skal jeg inn på onsdag! Gruer meg!! Men samtidig gleder jeg meg til det er over. Er vel egentlig intervjudelen jeg gruer meg mest til! Er så stressa for hvordan spm jeg kommer til å få!

Lykke til alle de som skal inn denne uken!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, gutter og jenter! En liten update på meg da!

Var inne i dag kl 0800, skikkelig begravelsesstemning frem til ca 5 min før kl 0800.

Vi var 21 som møtte, en som gikk med en gang(veit ikke hvorfor) og en som ikke møtte.

Vi fikk litt info før vi gikk i svømmehallen.

Persa i dag med 1.27, så blei fornøyd med en 2 der, litt surt med 2 sek unna 1, men regnet med ca 1.35 så bra.

Deretter gikk vi ganske raskt ned på Elixia, hvor jeg tok benk først. Jeg sleit litt og klarte bare 11 stk, litt skuffende, da jeg burde klart 13. Fikk en 3 der

Hangups overrasket jeg meg selv og tok forholdsvis enkelt 5 stk, så en 4 der.

Så var det lengde, hoppet på 2.37, så fikk en 4 der også. En på gruppa hoppet på 2.86! Imponerende.

Så var det dagens tyngste, løpetesten. Løp inn på en 3 er. Veldig fornøyd med 16 poeng!

Nivået generelt på gruppa var egentlig ganske bra, mange trente, motiverte og hyggelige folk. Positivt overrasket.

Beste gutt fikk 7 poeng, beste jente fikk 8.

Ellers var det mange i mitt område, fra 14-18 poeng. Sistemann kapret akkurat 20 poeng.

5 stk strøk, var vel løpinga på alle sammen som gjorde utslaget!

Legesjekken var kort og grei! Veldig flink og hyggelig lege!

Nå er det intervju i morgen kl 0900. Godt å være ferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jimmy P

Kptpower:

Grattis med god gjennomføring av testene! og LYKKE til i morgen!

* Hvor nøye var dem på hang-ups? Da tenker jeg på hvordan man bruker bena, og haka over bommen. (satt ny pers i dag med 9 rep:)

* Hvor nøye var dem på nedleggingen på løpinga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, gutter og jenter! En liten update på meg da!

Beste gutt fikk 7 poeng, beste jente fikk 8.

Ellers var det mange i mitt område, fra 14-18 poeng. Sistemann kapret akkurat 20 poeng.

Legesjekken var kort og grei! Veldig flink og hyggelig lege!

Nå er det intervju i morgen kl 0900. Godt å være ferdig!

GRATULERE!!!!!!!

Knall bra jobbet og en kjempe fin "raport" fra dagen i dag.. Veldig moro å lese detaljerte beskrivelser av dagen - setter nervene i høyspenn her :jepp:

Lykke til i morgen!!

Endret av MorHubro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kptpower:

Grattis med god gjennomføring av testene! og LYKKE til i morgen!

* Hvor nøye var dem på hang-ups? Da tenker jeg på hvordan man bruker bena, og haka over bommen. (satt ny pers i dag med 9 rep:)

* Hvor nøye var dem på nedleggingen på løpinga?

Takk.

Synes egentlig de var alt for snille. Altså, beina kunne du ha akkurat hvordan du ville, så lenge du ikke gynget deg opp, det stod en ved siden av å holdt beina hvis det ble for mye gyng. Det er viktig å ha haka over bommen, og ha strake armer før hvert opptrekk.

Synes de var for snille på løpinga også. Var mange som var nede uten å være skikkelig nede, men ingen fikk advarsler slik jeg så, så det går nok bra!

VELDIG bra folk som var med fra PHS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med vell gjennomført Kptpower!

Rart å høre at dei ikke er så strenge i år- men nå var jeg riktignok i Trondheim i fjor,- å hadde du ikke brystet skikkelig ned i på løpetesten så måtte du ned igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med bestått fysisk da Kptpower!

Når jeg var inne var de streng på haka over bommen, og streng på benken, at den stanga skulle helt ned, og at man ikke skulle sprette stanga i brystet.

Ang løpetesten var det flere som fikk advarsler under testen, så hos meg var de strenge. Det varierer vel sikkert en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm var det for at de ikke klarte minste kravet? Begynner å lure på om jeg er godt nok forberett her.. 5 stk.. Mange det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nerverihøyspenn
Hmm var det for at de ikke klarte minste kravet? Begynner å lure på om jeg er godt nok forberett her.. 5 stk.. Mange det

Da er vi muligens i samme båt:) Jeg takker for råd. Tenkte jeg skulle prøve meg på løpetesten i helgen. Hvor trener dere? Sliter med å finne et sted å trene hvor jeg kan løpe og slenge meg ned på magen og ryggen uten å bli sett litt rart på:) Når skal du inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da er vi muligens i samme båt:) Jeg takker for råd. Tenkte jeg skulle prøve meg på løpetesten i helgen. Hvor trener dere? Sliter med å finne et sted å trene hvor jeg kan løpe og slenge meg ned på magen og ryggen uten å bli sett litt rart på:) Når skal du inn?

Løpte på domus athetica i Oslo jeg. Traff på en annen som også skulle til opptak der, så var greit :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal inn 9.april jeg.

Har kjørt kondisjonstesten i sal på treningsenteret - når den er ledig.

Greit å registrere seg så kan man lettere svare på spørsmål :)

Endret av MorHubro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal inn på mandag, men sliter med å få inn teknikken på lengdehoppet! Jeg får det bare ikke til :sukk: Er det noen som har noen tips/råd, så tas det imot med stor takk!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment
Jeg skal inn på mandag, men sliter med å få inn teknikken på lengdehoppet! Jeg får det bare ikke til :sukk: Er det noen som har noen tips/råd, så tas det imot med stor takk!! :D

Se langt frem og få armene skikkelig med deg i satsen. Øv, øv, øv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...