artaniz Skrevet 10. mars 2008 #801 Del Skrevet 10. mars 2008 Da var jeg ferdige med fysiske! Gikk ca. som forventet, persa i 3 øvelser og greier Slik gikk det: Svømming: 1,42 - 3 Stille lengde: 2,72 - 2 Benk: 12 - 3 (sååvidt unna karakter 2 ) Armhev: 10 - 3 Løp: 3 14 tilsammen Ganske fornøyd! Gratulerer! Får ha lykke til på intervju imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 10. mars 2008 #802 Del Skrevet 10. mars 2008 Husker jeg ikke feil, tar bussen ca 25 minutter. Tar ca 15 minutter å gå fra vakta til idrettsanlegget i rolig tempo. Det er 3 år siden jeg var stasjonert der though, så kan være noe avik i tidene Uansett, beregn god tid, bedre å komme 10 minutter for tidlig en 10 minutter for sent. Når jeg var på opptak var vel de fleste kommet 15 minutter før vi skulle møte. Ok. Ettersom det ikke går så veldig ofte buss ut dit må jeg altså ta en buss som er fremme halv åtte (i stedet for fem på åtte, som jeg hadde håpet jeg kunne ta). Men ja, det er bedre å ha litt for god tid enn å komme for seint. Når man går av bussen, er det da lett å finne frem? Jeg har som sagt aldri vært på området før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorHubro Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #803 Del Skrevet 10. mars 2008 Da var jeg ferdige med fysiske! Gikk ca. som forventet, persa i 3 øvelser og greier Slik gikk det: Svømming: 1,42 - 3 Stille lengde: 2,72 - 2 Benk: 12 - 3 (sååvidt unna karakter 2 ) Armhev: 10 - 3 Løp: 3 14 tilsammen Ganske fornøyd! GRATULERE!!! Kjempe stas!! Lykke til i morgen!! Dette er bare så moro - jo fler som går igjennom med glans!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velo Skrevet 10. mars 2008 #804 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Enig med deg morHubro. Det er kjempebra at så mange her kommer seg igjennom opptaket!! Nå har jeg vært i svømmebassenget og testet de nye svømmebrillene mine som jeg har fått i posten (gummiløse monterbare fra swimshop) og nå har jeg omsider svømmebriller som ikke fyller seg med vann når jeg stuper. Yees.. Men i morgen braker det løs med fysiske tester og jeg kjenner at jeg begynner å bli smånervøs, mest for intervjuet egentlig. Gleder meg til å bli ferdig Endret 10. mars 2008 av Velo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
artaniz Skrevet 10. mars 2008 #805 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Ok. Ettersom det ikke går så veldig ofte buss ut dit må jeg altså ta en buss som er fremme halv åtte (i stedet for fem på åtte, som jeg hadde håpet jeg kunne ta). Men ja, det er bedre å ha litt for god tid enn å komme for seint. Når man går av bussen, er det da lett å finne frem? Jeg har som sagt aldri vært på området før. Stoppet heter vel Haakonsvern eller noe om jeg ikke husker feil.(Kan jo altids spørre bussjåføren også) Når du kjører forbi et kjøpesenter og en bensinstasjon på høyre side, er det vel 2-3 minutter unna. Det er lett å finne frem ja, er vel 2 minutts gange. Når du har gått av bussen, krysser du vegen og går oppover mot Haakonsvern til du ser hovedinngangen. Endret 10. mars 2008 av artaniz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 10. mars 2008 #806 Del Skrevet 10. mars 2008 Men i morgen braker det løs med fysiske tester og jeg kjenner at jeg begynner å bli smånervøs, mest for intervjuet egentlig. Gleder meg til å bli ferdig Lykke til. Du må sende meg en melding og fortelle hvordan det har gått. Jeg skal, som du kanskje har fått med deg, inn på onsdag. artaniz: Det tar altså to minutter å gå fra busstoppet til vakten? Jeg skal møte i vakten klokken åtte, og bussen skal være fremme fem på. Det bør gå - spørsmålet er jo bare om jeg tør å risikere å komme fem minutter for seint. Blir man stående i kø når man skal gjennom navnekontrollen? I såfall satser jeg på den seine bussen, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
artaniz Skrevet 10. mars 2008 #807 Del Skrevet 10. mars 2008 Lykke til. Du må sende meg en melding og fortelle hvordan det har gått. Jeg skal, som du kanskje har fått med deg, inn på onsdag. artaniz: Det tar altså to minutter å gå fra busstoppet til vakten? Jeg skal møte i vakten klokken åtte, og bussen skal være fremme fem på. Det bør gå - spørsmålet er jo bare om jeg tør å risikere å komme fem minutter for seint. Blir man stående i kø når man skal gjennom navnekontrollen? I såfall satser jeg på den seine bussen, tror jeg. Ja om jeg ikke husker helt feil, så tar det ikke så mye lengre en 2-3 minutter å gå fra busstoppet til vakten. Er vel informert at det skal være opptaksprøver, så alle blir vel samlet ved vakta slik at dere går ned samlet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 10. mars 2008 #808 Del Skrevet 10. mars 2008 Supert. Da blir det den seine bussen, så får vi satse på det går fint. Gratulerer med bestått fysiske tester, og lykke til på intervju i morgen. Jeg gleder meg til å komme igang på onsdag, men er nok ikke like høy i hatten i morgen kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorHubro Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #809 Del Skrevet 11. mars 2008 Noen som har vært inne i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurer.. Skrevet 11. mars 2008 #810 Del Skrevet 11. mars 2008 Det virker som om "nivået" er bra i år... Er det i det hele tatt noen som ikke har klart de fysiske kravene??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 11. mars 2008 #811 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg regner med at det stort sett er dårlig forberedte mennesker som ikke klarer de fysiske testene. Disse tar seg vel ikke bryet med å søke opp informasjon på nettet/bli medlem av et diskusjonsforum. Her på KG er det altså stort sett søkere som fullt klar over de fysiske kravene, og dermed vil jeg tro at de fleste består. Hvordan det går på intervju er riktig nok en annen sak, men det virker som om det er mange oppegående folk her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anavrin Skrevet 11. mars 2008 #812 Del Skrevet 11. mars 2008 Vært inne til intervju og legesjekk i dag. Følte intervjuet gikk ganske bra. Nemda i Oslo var i ihvertfall veldige hyggelige mennesker og alle jeg snakka med i dag hadde bare positive opplevelser med nemda. Det er noen som har strøket på de fysiske ja, men det er ikke veldig mange som pleier å gjøre det. Hos oss var det to som røk på fysiske og et par-tre stykker som ikke møtte opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorHubro Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #813 Del Skrevet 11. mars 2008 Vært inne til intervju og legesjekk i dag. Følte intervjuet gikk ganske bra. Nemda i Oslo var i ihvertfall veldige hyggelige mennesker og alle jeg snakka med i dag hadde bare positive opplevelser med nemda. Det er noen som har strøket på de fysiske ja, men det er ikke veldig mange som pleier å gjøre det. Hos oss var det to som røk på fysiske og et par-tre stykker som ikke møtte opp. Hvordan gikk intervjuet? Mye "faglige" spørsmål? Er legesjekken dag 2? Trodde den var etter de fysisketestene.. ikke for at det spiller noen rolle da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
artaniz Skrevet 11. mars 2008 #814 Del Skrevet 11. mars 2008 Hvordan gikk intervjuet? Mye "faglige" spørsmål? Er legesjekken dag 2? Trodde den var etter de fysisketestene.. ikke for at det spiller noen rolle da:) Legesjekken er etter de fysiske prøvene på første dagen ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velo Skrevet 11. mars 2008 #815 Del Skrevet 11. mars 2008 Noen som har vært inne i dag? Var på fysiske tester i dag og besto 13poeng, så jeg er godt fornøyd. Bedre enn jeg turde håpe på. Vi startet med legeundersøkelse før vi fortsatte i følgende rekkefølge: -Dykk -Svømming (Felles oppvarming) -Dukkeslep -rullering i tre grupper mellom lengde, bom og benk -Løping Det var en veldig trivelig gjeng som stilte til opptak og jeg håper det er mange av de som kommer inn. Jeg fikk bare med meg at det var en som ikke klarte kravene, til gjengjeld virket det som 4-5 ikke møtte opp. Vi ble fortalt at det i de tidligere gruppene hadde vært 5-6 kandidater som røk ut på testene hver dag, altså flere i år enn normalt. Fragment skal i ilden i morgen. Ønsker deg masse lykke til. Løpingen kommer iallefall til å gå som en drøm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_månestråle_* Skrevet 11. mars 2008 #816 Del Skrevet 11. mars 2008 Det virker som om "nivået" er bra i år... Er det i det hele tatt noen som ikke har klart de fysiske kravene??? Det er mange som ikke klarer de fysiske kravene, men vi hører som oftest om de som klarer det, naturlig nok!... Jeg vil tro at det ikke er noe mer spessielt i år, det er bare vi som tror det. Vi legger merke til det som kan påvirke vår sjanse til å komme inn. Jeg kan ikke si dette forsikkert, men jeg tror ikke at i år er alle så mye bedre forberet enn tidligere år. Jeg vet at det det var mange som ikke greide de fysiske kravene i trondheim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 11. mars 2008 #817 Del Skrevet 11. mars 2008 Fragment skal i ilden i morgen. Ønsker deg masse lykke til. Løpingen kommer iallefall til å gå som en drøm! Hehe, får håpe det. Hvor mange runder løp du i dag, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorHubro Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #818 Del Skrevet 11. mars 2008 Var på fysiske tester i dag og besto 13poeng, så jeg er godt fornøyd. Bedre enn jeg turde håpe på. Vi startet med legeundersøkelse før vi fortsatte i følgende rekkefølge: -Dykk -Svømming (Felles oppvarming) -Dukkeslep -rullering i tre grupper mellom lengde, bom og benk -Løping Det var en veldig trivelig gjeng som stilte til opptak og jeg håper det er mange av de som kommer inn. Jeg fikk bare med meg at det var en som ikke klarte kravene, til gjengjeld virket det som 4-5 ikke møtte opp. Vi ble fortalt at det i de tidligere gruppene hadde vært 5-6 kandidater som røk ut på testene hver dag, altså flere i år enn normalt. Fragment skal i ilden i morgen. Ønsker deg masse lykke til. Løpingen kommer iallefall til å gå som en drøm! GRATULERE!! Det var jo knall bra!!! 13 poeng - er ikke noe jeg drømmer om ens Lykke til med intervjuet i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_månestråle_* Skrevet 11. mars 2008 #819 Del Skrevet 11. mars 2008 GRATULERE!!!!! Knall bra jobbet!!! Signerer LauraLines innlegg om å være deg selv så går det bra.. Nesten en klisjè her inne men nok veldig sant! Lykke til i morgen Bra!!! Hipp hurra for deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
artaniz Skrevet 11. mars 2008 #820 Del Skrevet 11. mars 2008 Var på fysiske tester i dag og besto 13poeng, så jeg er godt fornøyd. Bedre enn jeg turde håpe på. Vi startet med legeundersøkelse før vi fortsatte i følgende rekkefølge: -Dykk -Svømming (Felles oppvarming) -Dukkeslep -rullering i tre grupper mellom lengde, bom og benk -Løping Det var en veldig trivelig gjeng som stilte til opptak og jeg håper det er mange av de som kommer inn. Jeg fikk bare med meg at det var en som ikke klarte kravene, til gjengjeld virket det som 4-5 ikke møtte opp. Vi ble fortalt at det i de tidligere gruppene hadde vært 5-6 kandidater som røk ut på testene hver dag, altså flere i år enn normalt. Fragment skal i ilden i morgen. Ønsker deg masse lykke til. Løpingen kommer iallefall til å gå som en drøm! Gratulerer! Lykke til med intervjuet imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå