Gå til innhold

Politihøgskolen 2008


MorHubro

Anbefalte innlegg

En venninne av meg svømte i bikini... Hun mista toppen når hun stupte utti... dreit i det, men synes det ble litt flaut når hun skulle svømme rygg... hehe, men hun kom inn! :D

:fnise: Syns hun var tøff da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_månestråle_*
En venninne av meg svømte i bikini... Hun mista toppen når hun stupte utti... dreit i det, men synes det ble litt flaut når hun skulle svømme rygg... hehe, men hun kom inn! :D

Nettopp:) Derfor sier jeg badedrakt... Jeg skulle ta en test her for noen dager siden og toppen sklei av, merka ikke at puppen var på utsiden:((( Men tøft gjort av hu venninna di! Man greier vel det meste uansett, men anbefaler badedrakt:)))))) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe.. hadde selv en badebukse i fjor som ikke satt så godt på etter jeg stupte utti :P fikk den fort på og fortsatte da.. Heldigvis fått meg en badeshorts som sitter litt bedre nå. Det var litt småflaut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det med dere som har vært inne? Noe for oss ventende å tenke på? Som feks mat o drikke? Noen som har vært inne i oslo? Gikk det greit å forflytte seg fra phs til elixia? Var det mye folk der som ikke var på opptak? Var det lettere å svømme i et 12.5m basseng enn større? Hvor mange er det inne samtidig? Blir man delt inn i grupper eller gjør alle samme øvelser etter tur? Under kondisjonstesten : så har jeg hørt at man starter 4 stk i hvert sitt hjørne.. Blir det trangt på matta om det er en som løper fortere/saktere (saktere=undertegnede ;) )

Rart hvor mye man lurer på for tiden.. Helt sykt hvor fiksert jeg har vært disse månedene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment
Rart hvor mye man lurer på for tiden.. Helt sykt hvor fiksert jeg har vært disse månedene...

Jeg vil tro det er mange som lurer på det samme. Jeg begynner å glede meg litt til opptaket nå som jeg føler jeg ligger greit an fysisk. Dessuten begynner jo særorganene og alt det andre å sitte i hukommelsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! jeg er ny her i forumet, men har lest alle innleggene og jeg må si det er mye interesant å lese =) Å MORHUBRO, vi skal inn på samme dag i Oslo, 26 mars! Det blir spennede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen skal du være, soleil86! Alltid hyggelig med nye personer å dele erfaringer med :)

Angående de særorganene, er det noen som vet om det fremdeles er syv av dem? Eller er de blitt kuttet ned til seks? Grensekommisseriatet har vel muligens utgått. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal du være, soleil86! Alltid hyggelig med nye personer å dele erfaringer med :)

Angående de særorganene, er det noen som vet om det fremdeles er syv av dem? Eller er de blitt kuttet ned til seks? Grensekommisseriatet har vel muligens utgått. Noen som vet?

Tror det er disse:

Kripos

Økokrim

Utrykningspolitiet (UP)

Politiets utlendingsenhet (PU)

Politiets data- og materielltjeneste (PDMT)

Politihøgskolen (PHS)

Politiets sikkerhetstjeneste (PST)

men er ikke HELT sikker.. står iallefall inne på politiets nettsted

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! jeg er ny her i forumet, men har lest alle innleggene og jeg må si det er mye interesant å lese =) Å MORHUBRO, vi skal inn på samme dag i Oslo, 26 mars! Det blir spennede!

Åhh.. så moro!!!! Og velkommen hit!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_xyx_*
Tror det er disse:

Kripos

Økokrim

Utrykningspolitiet (UP)

Politiets utlendingsenhet (PU)

Politiets data- og materielltjeneste (PDMT)

Politihøgskolen (PHS)

Politiets sikkerhetstjeneste (PST)

men er ikke HELT sikker.. står iallefall inne på politiets nettsted

PST er intet særorgan, det er dermen grensekommisæren! Ellers stemmer det:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det med dere som har vært inne? Noe for oss ventende å tenke på? Som feks mat o drikke? Noen som har vært inne i oslo? Gikk det greit å forflytte seg fra phs til elixia? Var det mye folk der som ikke var på opptak? Var det lettere å svømme i et 12.5m basseng enn større? Hvor mange er det inne samtidig? Blir man delt inn i grupper eller gjør alle samme øvelser etter tur? Under kondisjonstesten : så har jeg hørt at man starter 4 stk i hvert sitt hjørne.. Blir det trangt på matta om det er en som løper fortere/saktere (saktere=undertegnede ;) )

Rart hvor mye man lurer på for tiden.. Helt sykt hvor fiksert jeg har vært disse månedene...

Som jeg har hørt av folk som går der nå er det mye lettere å svømme i 12.5m basseng en 25m basseng pga flere vendinger. Ellers pleier det vel være en 15-20 stk inne samtidig, hvor man blir delt i grupper slik at f.eks. en gruppe tar stille lengde, mens den andre tar benk osv. Slik det er gjort før, starter man i hvert sitt hjørne på løpetesten ja, så er bare å ha skarpe albuer :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om 45 minutter begynner årets opptak for meg... Sekken er pakket ( den har jeg sjekket sikkert 15 ganger allerede...), frokost spist, urinprøve er tatt... Formen virker å være på topp, men gud vet... Er så nervøs at jeg nesten rister, selv om jeg har tatt alle testene før, og vet at dette EGENTLIG ikke burde være noe problem...

Ellers så skal jeg skrive om oppladningen min i går... Gikk å la meg klokken 2230 i går kveld. Tenkte det var viktig med en god natts søvn før jeg skulle prestere mitt beste. OG hva skjer? joda, 2345 vekkes jeg og samboer av en kvinne som hyler av full hals, gråter og tydeligvis har det veldig vondt. Høres ut som noen i under etasjen.

Dunking, banking i vegger og tak og mere skriking. 2355 Ringer jeg 112, og fem minutter senere er politiet her. Tre stk med skjold ankommer og går inn i den aktuelle leiligheten.

Det hele viste seg å være en dame som hadde en noget uvanelig sorgreaksjon på et brudd med kjæresten... Jeg trodde hun holdt på å bli drept, men det var bare hun som ravet rundt i leiligheten å hylte å slo i vegger...

MEN, morsommt møte med politiet, dagen før jeg skal på opptak til PHS.

Jeg kommer med fyldig rapport etter opptaket.

Wish me luck.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om 45 minutter begynner årets opptak for meg...

Wish me luck.

Du ligger sikkert å padler rundt i bassenget nå.. Men sender deg noen lykke tanker på veien!

Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om 45 minutter begynner årets opptak for meg... Sekken er pakket ( den har jeg sjekket sikkert 15 ganger allerede...), frokost spist, urinprøve er tatt... Formen virker å være på topp, men gud vet... Er så nervøs at jeg nesten rister, selv om jeg har tatt alle testene før, og vet at dette EGENTLIG ikke burde være noe problem...

Ellers så skal jeg skrive om oppladningen min i går... Gikk å la meg klokken 2230 i går kveld. Tenkte det var viktig med en god natts søvn før jeg skulle prestere mitt beste. OG hva skjer? joda, 2345 vekkes jeg og samboer av en kvinne som hyler av full hals, gråter og tydeligvis har det veldig vondt. Høres ut som noen i under etasjen.

Dunking, banking i vegger og tak og mere skriking. 2355 Ringer jeg 112, og fem minutter senere er politiet her. Tre stk med skjold ankommer og går inn i den aktuelle leiligheten.

Det hele viste seg å være en dame som hadde en noget uvanelig sorgreaksjon på et brudd med kjæresten... Jeg trodde hun holdt på å bli drept, men det var bare hun som ravet rundt i leiligheten å hylte å slo i vegger...

MEN, morsommt møte med politiet, dagen før jeg skal på opptak til PHS.

Jeg kommer med fyldig rapport etter opptaket.

Wish me luck.

Lykke til! Får oppdatere oss når du er ferdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om 45 minutter begynner årets opptak for meg... Sekken er pakket ( den har jeg sjekket sikkert 15 ganger allerede...), frokost spist, urinprøve er tatt... Formen virker å være på topp, men gud vet... Er så nervøs at jeg nesten rister, selv om jeg har tatt alle testene før, og vet at dette EGENTLIG ikke burde være noe problem...

Ellers så skal jeg skrive om oppladningen min i går... Gikk å la meg klokken 2230 i går kveld. Tenkte det var viktig med en god natts søvn før jeg skulle prestere mitt beste. OG hva skjer? joda, 2345 vekkes jeg og samboer av en kvinne som hyler av full hals, gråter og tydeligvis har det veldig vondt. Høres ut som noen i under etasjen.

Dunking, banking i vegger og tak og mere skriking. 2355 Ringer jeg 112, og fem minutter senere er politiet her. Tre stk med skjold ankommer og går inn i den aktuelle leiligheten.

Det hele viste seg å være en dame som hadde en noget uvanelig sorgreaksjon på et brudd med kjæresten... Jeg trodde hun holdt på å bli drept, men det var bare hun som ravet rundt i leiligheten å hylte å slo i vegger...

MEN, morsommt møte med politiet, dagen før jeg skal på opptak til PHS.

Jeg kommer med fyldig rapport etter opptaket.

Wish me luck.

Ja det var litt av en oppladning du :fnise: ..Om ikke så alt for lenge er det du som ordner opp i slike ting!

Føler meg rimelig trygg på at vi snart får tilbakemelding på at du har gjort det veldig bra i dag!

Tenker på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment
Om 45 minutter begynner årets opptak for meg...

Lykke til, selv om du sikkert allerede er godt igang med opptaksprøvene. For min del er det kun litt over en uke igjen, og jeg går fremdeles rundt og kjenner at det sannsynligvis blir en uke med snørr og tett hals. Jaja, det får gå. Det er jo egentlig kun løpingen det i såfall påvirker.

Ellers så er jeg usikker på hva jeg skal pakke med meg den aktuelle dagen. Hvor mye mat/drikke tar man egentlig med? Det er jo viktig med litt påfyll underveis, og jeg regner med at det blir endel venting før man skal inn til legeundersøkelsen osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jah! Da var det unnagjort! JEG BESTO! 17 poeng etter alle øvelsene.

4 i svømming

3 i lengde

4 i bommen

1 i benken

5 på løpinga.

Strålende fornøyd! Skal inn til nemda klokken 0900 i morgen.

Ellers så kan jeg bekrefte at de er meget streng på hvordan man legger seg ned under løpetesten! Lokalene vi tar testene i er meget bra. De bruker en svær gymmsal på Elexia Majorstuen, og der gjøres alt. God plass.

Vi var 22 stk som stillte i dag, 8 gutter og 14 jenter. Jentene var SYKT godt forberedt, mens fire av gutta fikk akkurat 20 poeng, lå de fleste jentene rundt 10 poeng.

Hr Gunnar Klem himself som ledet testene, veldig morsom kar, han var veldig imponert over nivået jentene holdt.

Ellers når det kommer til mat, så hadde jeg med med energidrikk, og en powerbar, sånn med masse nøtter og greier, som gir deg mer energi. Og hadde med et eple jeg heiv i meg etter svømminga.

Såh, hvis noen lurer på noe, bare spør! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah! Da var det unnagjort! JEG BESTO! 17 poeng etter alle øvelsene.

4 i svømming

3 i lengde

4 i bommen

1 i benken

5 på løpinga.

Strålende fornøyd! Skal inn til nemda klokken 0900 i morgen.

Ellers så kan jeg bekrefte at de er meget streng på hvordan man legger seg ned under løpetesten! Lokalene vi tar testene i er meget bra. De bruker en svær gymmsal på Elexia Majorstuen, og der gjøres alt. God plass.

Vi var 22 stk som stillte i dag, 8 gutter og 14 jenter. Jentene var SYKT godt forberedt, mens fire av gutta fikk akkurat 20 poeng, lå de fleste jentene rundt 10 poeng.

Hr Gunnar Klem himself som ledet testene, veldig morsom kar, han var veldig imponert over nivået jentene holdt.

Ellers når det kommer til mat, så hadde jeg med med energidrikk, og en powerbar, sånn med masse nøtter og greier, som gir deg mer energi. Og hadde med et eple jeg heiv i meg etter svømminga.

Såh, hvis noen lurer på noe, bare spør! :D

GRATULERE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Supert Pacem!!! Dette var moro å lese!!! :tommelsmil:

Kan man legge seg ned med bena i løperettningen og rullebak skuldrene til bakken og så opp? Eller må man ligge rett ut?

Hvordan var svømmingen? Mange som svømte samtidig?

Hvordan var stemningen?

Var det mange som ikke var på opptak som sto rundt å så? (siden det er på elixia) Ble dere delt opp?

Helt vanvittig.. I morgen gjør du et knall bra intervju og så er det gjort!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah! Da var det unnagjort! JEG BESTO! 17 poeng etter alle øvelsene.

4 i svømming

3 i lengde

4 i bommen

1 i benken

5 på løpinga.

Strålende fornøyd! Skal inn til nemda klokken 0900 i morgen.

Ellers så kan jeg bekrefte at de er meget streng på hvordan man legger seg ned under løpetesten! Lokalene vi tar testene i er meget bra. De bruker en svær gymmsal på Elexia Majorstuen, og der gjøres alt. God plass.

Vi var 22 stk som stillte i dag, 8 gutter og 14 jenter. Jentene var SYKT godt forberedt, mens fire av gutta fikk akkurat 20 poeng, lå de fleste jentene rundt 10 poeng.

Hr Gunnar Klem himself som ledet testene, veldig morsom kar, han var veldig imponert over nivået jentene holdt.

Ellers når det kommer til mat, så hadde jeg med med energidrikk, og en powerbar, sånn med masse nøtter og greier, som gir deg mer energi. Og hadde med et eple jeg heiv i meg etter svømminga.

Såh, hvis noen lurer på noe, bare spør! :D

Supert! Synes jeg kjenner den deilige følelsen av å være ferdig! Intervjuet i morgen surfer du fint gjennom! KNALLBRA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...