Gå til innhold

10na's himmelseng

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Vanessa

Sender klem til deg...

Forøvrig - ikke vær sint på deg selv. Selv om du skriver at du føler deg dumsnill og godtroende, så er det ikke du som har gjort noe galt! Det er han som burde skamme seg, ikke du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

Med fare for å tråkke litt i salaten så hadde jeg faktisk tenkt å spørre deg om noe i går 10na og det var følgende:

Synes du ikke at dere går litt fort fram med dette giftermålet?

Jeg synes nemlig det er merkelig oppførsel av en mann (din mann) og innrømme utroskap for så i fri til deg bare dager etterpå. Jeg vet hvertfall med meg selv at jeg hadde blitt alt annet enn overlykkelig. Jeg hadde blitt mistenksom og lurt på om grunnen til at han fridde var fordi han ønsket å få fokuset vekk fra det faktum at han hadde vært utro.

Uansett så synes jeg at du har gitt han nok sjanser nå. Det beste ville nok være å få ham litt på avstand, hvertfall for en stund.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann! Hadde tenkt å gå inn her med lykkeønskninger, har fulgt med i dagboken din.

Sender i stedet en klem! Stol på at du er reflektert nok til å ta de rette valgene, noen ganger må en bare ta en sjanse. De fleste gangene går det tross alt bra, men de gangene valgene våre smeller rett i trynet er det forferdelig vondt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnie, jeg innser nå at det gikk vél fort - dessverre. Og det at han fridde så fort, var nok som du sier for å fokus vekk fra utroskapen.

Men, er man blendet av kjærlighet og forelskelse - så ser man ikke slike ting før det er for sent, og ihvertfall ikke når man får en ring med 7 diamanter tredd over fingeren. (Denne ligger nå forøvrig i Stavangers kloakksystem).

Forholdet er definitivt over - PUNKTUM!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å 10na - det var trist :cry:

Tenk at sms-generasjonen er gifteklare alt...

Spøk tilside - å gjøre det slutt med kjærsten pr sms når du er 14 er tragisk og umodent. Hva det kalles når en voksen mann bryter en forlovelse på sms - det vet jeg ikke.

10na - kjærligheten er vond og vanskelig. Det går nok aldri helt over dette her, men etterhvert lar det seg gjøre å leve med det.

Stor trøsteklem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Hvorfor gikk du bare ikke til forretningen og fikk pengene tilbake? Rev du i stykker brudekjolen din også?

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gikk du bare ikke til forretningen og fikk pengene tilbake? Rev du i stykker brudekjolen din også?

Minnie

Ringen ble spylt ned som 1.refleks - dessuten, pengene vil jeg ikke ha - vil ikke ha noe som helst som er "hans".

Kjolen er revet i fillebiter ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Tør jeg spørre om det er normalt at man sender en SMS for å si at man ikke vil gifte seg? Synes det var en lite voksen måte å gjøre det på.

Uansett lykke til videre 10na- håper du ikke angrer på at du kvittet deg med ringen og kjolen.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør jeg spørre om det er normalt at man sender en SMS for å si at man ikke vil gifte seg? Synes det var en lite voksen måte å gjøre det på.

Det betviler jeg sterkt at det er - men, nå har det jo vist seg at han jeg nesten giftet meg med knappt kan kalles normal! Det skremmende er at mannen er passert 40....

Uansett lykke til videre 10na- håper du ikke angrer på at du kvittet deg med ringen og kjolen.

Takk for det - og nei, jeg angrer ikke - ring og kjole er betalt av ham, så det er hans tap økonomisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære 10na, jeg har fulgt med i dagboken de siste dagene fra du fant ut om utroskapen til det overraskende frieriet - og nå dette. Det er jo bare fryktelig trist.

Jeg synes at du viste et utrolig storsinn da du tok ham tilbake men nå håper jeg du setter en strek over denne mannen for godt og ikke lar ham såre deg mer. Jeg har jo forstått at han er din "store" kjærlighet så dette må være utrolig vanskelig.

En stor klem til deg 10na, det virker som om du har ben i nesen til å komme deg gjennom dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy f***

Hadde parkert alle tingene hans på utsida, bytta lås og bedt ham om og brenne i h**vetet!

Hadde prøvd og få igjen pengene fr kjolen og ringen, og deretter gitt dem til et veldedig formål!

(eller kanskje jeg hadde gjort akkurat som 10na?)

Først utro, så avlyse bryllupet via SMS?

Vær veldig glad for at du er kvitt ham, 10na!

Sender forresten en laaang trøsteklem!

Det er for jævlig at slikt skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Makan :o Bra du kvitter deg med ham! Denne karen greier du deg FINT uten! Lykke til videre :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det mulig for en voksen mann og oppføre seg slik??!! :o

En slik ektemann fortjener du ikke, 10na, selv om han er ditt livs kjærlighet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...