Gå til innhold

10na's himmelseng


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Lott@/10na

Hm....... da har jeg tatt steget, laget meg en dagbok.

Fint å ha en plass å samle tanker og følelser - godt å kunne få det ut liksom.

Det plaskregner idag, etter minst 1mnd. med sommerlig vær, så kom regnet. Et deprimerende syn forøvrig - grått, grått og atter grått.

Middag idag........... *smatt smatt* ...... aha!!!! hjemmelaget Minestronesuppe med godt brød til. Passe lett middag før treningsøkten jeg skal ha i kveld - 3 timer med spinning.

Sånn - da var dagboken startet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, dagen idag er ingen god dag, på langt nær. Mitt samboerforhold ser ut til å være over.

Jeg klarer ikke mer taushet, løgner og brutte løfter, klarer det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lott@. Velkommen som dagbok-skriver. På bakgrunn av det du skriver i ditt siste innlegg, oppfordrer jeg deg til å ta en titt på min egen dagbok, for jeg har vært gjennom akkurat det samme.

Håper du tar det valget som er riktig for DEG!

Ha en riktig god dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@

Dagen idag er en GOD GOD dag!!!!

Hele gårsdagen ble brukt til samtaler mellom meg og min samboer. Forholdet er nå reddet.

Det vil si, ting skal bygges opp igjen - over tid - så her er tålmodighet et vesentlig stikkord.

Solen skinner fra skyfri himmel og atpåtil så er det fredag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@

Jeg er sliten, fryktelig sliten. Det virker som om et akutt tilfelle av vårslapphet har skyllet over meg. Ser frem til helgen = kos og avslapning!!!

De siste to månedene har vært en prøvelse, problemer i samboerforholdet jeg er i samt at min datter på 15 har begynt å eksperimentere med rusmidler.

Jeg liker det ikke, hun er bare 15, og jeg føler at hun glir fra meg på en måte. Ungdommer må for all del få gjøre sine egne erfaringer og lære av sine egne feil, men - tanken på at hun skal fortsette med rus driver meg til det gale vannvidd.

Uansett, vi tar en dag om gangen og håper på det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lott@!

Gøy at du også har opprettet en dagbok, skal være flink å stikke innom å skrive hilsener til deg! :wink:

Du var borte en liten stund fra KG, var du ikke? Er iallefall god å se at du er tilbake nå!

Ha en fin dag da.

Stor klem fra Eowyn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen Lott@

Det er godt å høre at det ikke bare er meg som er angrepet av den slappheten. Tror været i det siste må ta sin del av skylden for at jeg har vært så mye trøtt og sliten i det siste. Men nå skinner iallefall solen her i Oslo, så vi får håpe det går mot tørrere og lysere tider. Påsken var jo så nydelig.

Håper også at det går bra med datteren din, og at hun etterhvert vil skjønne hva som er riktig av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@

Takk for fine hilsner i dagboka :D

Atter en dag med regn, regn og atter regn :evil:

Jeg har fått en vond forutanelse om at mine barns far tenker på å flytte til en by langt unna (i Norge) med barna. Det er vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@

Uff, lenge siden jeg har skriblet i dagboken min........ :roll:

Tradisjonen tro, det plaskregner her i verdensmetropolen - tro hvordan været blir til 17.mai????? Bunad - eller dongeribuksevær????? Håper det blir bra vær, ikke regn ihvertfall.

Ellers - sommerferien er nå omsider i boks - hytte er leid for to uker - og vi gleder oss hele hurven.

Vårslappheten slipper fremdeles ikke taket, jeg kan sove, sove, sove og atter sove. Her om dagen presterte jeg å legge meg etter middagen i fem tiden.................. og sov til neste morgen - er det virkelig mulig å være så trøtt??? :Gjesp:

Middag idag = stekt laksefilet, mandelpoteter, broccoli og hollandaisesaus. Rabarbrasuppe til dessert :hoppe: - den suppen er forøvrig det beste jeg vet - ja, utenom sex med min kjære eksepsjonelle samboer da :hjerter:

Truddelutt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@

17.mai er overstått - heldigvis forholdt været seg tålig bra. Men fy f#### så kaldt det var.

*noterer ned at ullstrømpebukse og ulltrøye skal kjøpes inn til neste 17.mai*

Så til min store forbauselse at vekten har minsket med 5kg, og det på bare to uker. Har da ikke gjort noe bevist - mulig sinnsstemning og sånt påvirker en smule, ikke vet jeg.

Idag skal familien trakteres med Minestronesuppe - de simpelthen elsker den suppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny

Hei Lott@ :D

Jeg fikk lyst å sende deg en hilsen i boka di,den er fin og du er flink til å skrive.Håper at din datter kommer til fornuft når det gjelder rus middler.Min datter har testet ut det samme bare for å være nysgerrig og har heldigvis kuttet ut det tullet.Nå bor hun i Sverige og venter små og hun har også lagt ziggen på hylla. :) I 15-16 års alderen da må alt testes og vi føler oss totalt på sidelinjen, skyldfølelse og bebreider oss selv at vi ikke har taklet morsrollen 100%.Men det har vi Lott@ rusen og dopet finnes i alle miljøer.Håper alt er bedre med dere og du kan stikke inom min hule når du får tid.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@

Takk for fin hilsen IL - setter veldig stor pris på å få høre fra andre som har vært i lignende situasjon.

Jepp, jeg skal stikke innom hulen din i løpet av dagen. Tar med meg kake og cappuchino, så prater vi litt.

*løper for å bake kake*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@

Jepp, atter en ny dag - og snart helg!!!!

Har vært sliten i de siste månedene, det føles som om kroppen "sover" på en måte. Sambissen min er bekymret, og spesielt etter at jeg nå har vært hos legen. Blodtrykket var alt for lavt, blodprosenten var elendig og jernlageret var 9............ Jeg vet at jeg kan gjøre en masse for å snu dette, bl. a spise når jeg skal spise - det er jeg ikke flink til.

Imorges stod samboeren min opp tidlig og laget matpakke til meg som jeg skulle ha til frokost på jobben. På servelatpølsa hadde han skrevet med majones :hjerte: elsker deg :hjerte: . Han er så søt.

Middag idag = pastasalat med hvitløksbrød. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mmmmmm, får vann i munnen av å lese dagboka di jeg Lott@! Her fant jeg masse inspirasjon til middagstips, tusen takk! :D

Nå må du begynne å ta vare på deg selv og spise skikkelig! :fy: Når du har så lavt jernlager så bør du vel begynne å ta jern-tabeletter? Ta dem sammen med c-vitamin (feks. appelsinjuice), da tas jernet bedre opp i kroppen. Men jeg går ut fra du fikk masse råd fra legen også.

Håper du snart kommer deg litt ovenpå igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@

Takk for hilsen Valla :P

Joda, jeg har begynt å ta jern - i flytende form...... urk, smaker noe helt alldeles j#####, men, må man så må man. Angående spising, så er det bare for meg å ta meg sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@

YIIIIIHAAAAAAAAAAA!!!! :hoppe::hoppe::hoppe: FREDAG!!!!!!

Endelig fredag.......... og ja, ikke hvilken som helst fredag. Samboeren min er idag ferdig med en sånn "penslekur"...... han har hatt en kjønnsvorte på p##### :cry: og denne jævelskapen har medført at all knulling har vært innstilt....... Men idag..... IDAG!!!!! :sjarmor::sjarmor:

3 dager uten sex, og jeg føler meg seksuelt frustrert :ler:

Middag idag??? *smatt smatt* *tenke tenke* PLING!!!!! Kyllingfilet, broccoli. hasselbackpoteter og en eller annen saus.

Fredag :enig: Fredag :enig: Fredag :enig: Fredag :enig: Fredag :enig:

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Fredag :kgsmil: Fredag :kgsmil: Fredag :kgsmil: Fredag :kgsmil: Fredag :kgsmil:

Forresten..... nevnte jeg hvor glad jeg for at det er fredag?? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Cruella

Håper fredagen svarte til forventningene, Lott@!!!

:lol:

Ha en fortsatt fortreffelig helg!

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@

Da var helgen over - en gnistrende og magisk helg forøvrig. :oops:

Samboeren var som nevnt helt frisk på freddan......... og ja, alle forventninger ble innfridd. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny

Hei Lott@

Det var godt at du hadde en fin fin fredag og helg,håper alt er bra med dere.

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@

*sukk*

alt har sin ende heter det, desverre også KG for min del. Det er trist, ikke minst fordi alt avhenger av ingen vilje til å inngå kompromiss.

KG har for min del vært mitt Christiania; mitt "fristed". Alle mennesker har fra tid til annen behov for å blåse ut litt, komme med sine meninger og få trøst.

Uansett, gøy har det vært, og selv om Lott@ forlater forumet, vil hun fremdeles skrive tanker og følelser her i dagboken, dog, spørsmål vil ikke bli besvart.

*smatt*

middag idag blir, hjemmelaget tomatsuppe - ny oppskrift!!! Deretter, 1 time spinning etterfulgt av 1 time bodypump.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...