Gå til innhold

10na's himmelseng


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg tror du gjør lurt i å gi mannen i ditt liv en sjanse til. Alle kan gjøre en feil, og når det bare har skjedd en gang og han har stått på så fælt for å få deg tilbake, det betyr jo ganske mye. Men husk å ikke dra inn den episoden i alle tilfeller, men det er det jo lett å si :blunke:

Tilliten bygger seg opp etterhvert.

Lykke til :hoppe::vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei 10na!

Smugtittet litt i dagboka di i kveld, og jeg må si at det er sterkt gjort av deg å flytte tilbake til samboeren din. Det må være forferdelig å oppleve noe sånt. Midt oppi det hele syns jeg du virker reflektert og modig, og det er så absolutt noen gode egenskaper å ha midt oppi noe sånt.

Jeg selv er veldig bastant på at om min samboer er utro, så er det over og ut. Men hva jeg gjør hvis den dagen kommer, vet jeg ingenting om.

Noen ganger må man bare tilgi andre for sine feil, og jeg håper at dere kan få forholdet på rett kjøl igjen, og at du ikke minst kan klare å stole på han igjen. Ønsker deg masser av lykke til!

Også må du ha en fortsatt fin helg!

Klemmer fra Angeleyes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så forferdelig. Først så anser man seg som verdens heldigste som faktisk har funnet en person som fyller rollen som HAM. Og så roter HAN det til og kjører begge ut i en så forferdelig bølgedal.. Jeg har også alltid vært sånn: Hvis du er utro, så over og ut. Og, du skal si fra til meg først, slik at det er en bevisst avgjørelse at du vil ha noen annen enn meg. Men i det virkelige liv? Mennesker roter til livene sine. Jeg tror det hadde vært brutalt tøft hvis jeg skulle droppet samboeren min - vet ikke om jeg hadde klart det. Det hadde nok sikkert endt med å prøve igjen, og så får ting enten bli bra igjen eller dø av seg selv. Det kuttet rett av er jo helt håpløst.

Lykke til ivertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sukk*.....mandag - jeg HATER mandager :evil:

Fredagen ble tilbragt i sentrum, sandvolleyball, pils, is og grillspyd i skjønn forening.Tror aldri jeg har sett så mange folk i byen før, helt utrolig, rene sydenfølelsen :D

Lørdag - flyttet tilbake til samboeren min. Han stod klar i døren med en bukett langstilkede hvite roser (min favoritt), og bar meg over dørterskelen. Inne ventet en romantisk middag med vin og alt tilbehør. Han hadde virkelig lagt seg i selen, gode gutten min. Jeg er overhodet ikke i tvil om at jeg har gjort det rette i å gi ham en sjanse til.

Middagen nøt vi i ro og mak, nippet til vin mens italiensk opera strømmet fra høyttalerne i bakgrunnen. Og så skjedde det store......... middagen var fortært, samboeren min reiste seg opp, kom bort til meg og stod å så meg dypt inn i øynene mens han proklamerte et selvkomponert dikt som på en utrolig måte illustrerte hans kjærlighet overfor meg. Gud hvor jeg gråt. Plutselig gikk han ned på kne - og fridde!!! En nydelig alliansering i hvitt gull med 7 diamanter åpenbarte seg, jeg svarte JA - uten tvil, og ringen ble tredd på fingeren min.

Vi lo og gråt om hverandre - gud som jeg elsker den mannen. Til alt overmål så hadde han kjøpt flybilletter til Italia, vi reiser i slutten av juli - og skal gifte oss der.

Søndagen - husker ikke hva vi gjorde da......... :sjarmor:

10na - i lykkerus :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, 10na! Det var da en lykkelig utgang på en trist inngang!

God tur til Italia og bryllup!

:hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

wOW :o

sÅ GØY :D .

Gratulerer så masse, ja nå er det bare og åpne en bryllups dagbok :hoho: .

Masse gratulasjons klemmer :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusenfryd og Alex - takk for varme ord og gratulasjoner :D

Jeg kommer ikke til å lage noen bryllupsdagbok, vil heller bruke dagboken jeg allerede har her. Bryllupet blir enkelt, slik vi vil ha det - uten fjas og mas, kun oss to + forloverne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER SÅ MASSE

Det var hyggelig å lese.. Det ser ut til at alt ordner seg til det beste. Av og til må man bare satse.. og det høres ut som om du satset på det du trodde på.. - og at du vant hovedgevinsten.

Ønsker dere lykke til videre. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har den blivende frue vært på shopping........ Vi setter kursen mot Italia allerede lørdag 26. juli - og det er jammen ikke lenge til.

Kjolen er kjøpt idag :P En helt enkel silkekjole, legglang med spaghettistropper og v-utringning i ryggen. Til kjolen skal jeg ha et par enkle sandaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lmari

Gratulerer med frieriet, 10na! Flott at dere snur det negative til noe positivt - tipper det kommer til å bli et fantastisk bryllup, akkurat slik som dere vil ha det!

Gratulerer, og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag - nye gevinster :D

Min kommende ektemann røpet for meg igår hvor i Italia turen vår går...... Vi skal gifte oss på øya Sicilia, på stranden. Jeg elsker Italia, maten, kulturen, språket og folket.

Sommerfuglene i magen er på plass, heldigvis og utrolig nok så er alt klappet og klart allerede. Bryllupet blir som nevnt tidligere enkelt, kjole og sko ble kjøpt igår, hotell og fly er bestilt og prest er på plass.

Vielsen blir slik jeg har drømt om, enkel, stilfull og romantisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cruella

Gratulerer på forhånd!

Sicilia er et vakkert sted, har vært der flere ganger pga familie/venner.

Var det august? Vær obs på siroccoene da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynnelsen på august er det LB. Jeg har ikke vært på Sicilia tidligere - og denne Siroccoen, er det et fenomen som kun forekommer der??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny

Med tårer i øynene leste jeg om utroskapen som du var igjennom,gud veit hva jeg følte med deg og tenkte på deg.Jeg har følt det selv på kroppen og veit hva jeg snakker om.Hvis det hadde skjedd i dag med min elskede skal gud og hver man vite at jeg hadde sloss for kjærligheten. :hjerte: Nå har jeg tårer i øynene igjen av glede fordi du skal gifte deg og alt endte godt som i eventyrene.Jeg ønsker deg all godt med ekteskapet og fremtiden 10na.

Kjempeklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Cruella

Sirocco (tror det skrives slik) er de veldig hete vindene som kommer innover Sicilia sensommer/høst. Sicilia ligger nært Afrika og vindene kommer derfra. Det må tilføyes at jeg trives best i nordisk klima, så hvis man trives i intens varme, er sikkert Sicilia toppers!

:lol:

Gratulerer igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 10na!!!

Gratulerer så mye med det forestående bryllupet! Høres ut til å bli et romantisk og nydelig bryllup :hjerte: ! Skal følge med i dagboken din på hvordan det går videre! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg alt det beste, 10na. Det fortjener du :hjerte:

Glede rmeg til å høre alt om bryllupet ditt. Har vært på Sicilia, og det er vakkert der. Perfekt som ramme rundt et slikt bryllup dere skal ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...