Gå til innhold

10na's himmelseng


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har skrevet i dagboken din før og da syntes jeg synd på deg fordi du hadde en slik kjærest, men er din historie noe mer troverdig enn Minnie sin? Jeg sier ikke at Minnie sin historie ikke er sann for jeg tror nemlig ikke at folk får seg til å lyve om så alvorlige ting., men en historie som din og måten du svarer på gjør at jeg trekker i tvil om du har opplevd det du har skrevet, men det kan en jo aldri vite her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tuva77 - hva du mener om min troverdighet er din sak - det er ikke min plikt eller mitt ønske å kjempe med nebb og klør for at alle KG'ere skal tro hva jeg skriver. Det får den enkelte brukere selv ta stilling til. Dessuten, jeg har bedre og mer kvalitative ting å ta meg til enn å lage illusjoner og fantasiverdener på nettet - sikkert mange som gjør det - men for meg blir det rett og slett for dumt.

Med andre ord - I could'ent care less!! Ha en fortsatt god dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å ha deg tilbake fra ferie.

Ikke la deg fyre opp 10na.

Hyggelig at det gikk slik med eksen, ja, ja som reder så ligger man (eller noe i den duren).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag - nye gevinster!!

Jeg har store problemer med å få sove for tiden - av en eller annen merkelig grunn. Sovner i 3-4 tiden, og står opp kl 6 - ikke nok søvn på langt nær.

Mulig jeg legger inn en tur til legen idag for å høre hva jeg skal gjøre, for slik som denne kan jeg ikke gå i lengden.

Imorgen skal jeg i begravelse til min søster som døde av overdose - en befrielse for å si det rett ut. Den jenta har ikke voldt annet enn tenners gnissel og sorg i sitt liv.

Dagen idag skal brukes til - ingenting samt trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd f.eks Valerina Natt? Jeg vet at den hjelper noen. Ellers kan du sikkert få noe på resept av legen, men min erfaring med sovetabletter og innsovningstabletter er at man blir gående i tåka hele dagen etter, og det blir man jo uten søvn også, så da kan det liksom være det samme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset mysan - sovetabletter er i utgangspunktet ikke interessant, jeg er livredd slikt - man må vel på en måte avvennes med slike etter bruk ettersom man ikke kan eller bør bruke det resten av livet liksom.

Årsaken er nok at det er en reaksjon på en nokså turbulent tid i livet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...