Gå til innhold

10na's himmelseng


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Det er normalt å tenke slik som du gjør 10na... Man føler seg liten og har vanligvis masse tanker om hva om, hvis, og hvorfor. Men det må man bare prøve å legge fra seg. Det er sånn med oss jenter, vi skal analysere ting til minste detalj. Jeg tror du vil ha det mye bedre om du overbeviser deg selv om at det er HAN som har gjort noe galt her, det er HAN som har ødelagt forholdet og det er HAN som har vist seg fra en side de fleste ikke finner tiltrekkende i det lange løp.

Som jeg sa i forrige innlegg, du skal være glad han viste sitt sanne jeg FØR dere giftet dere..

Ønsker deg hvertfall lykke til og GOOOOD TUR TIL ITALIA. :D

Smart av deg å si fra til reiseselskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:o Er det mulig??? Jeg er helt sjokkert, og fullstendig :evil: rasende på dine vegne, 10na! Håper du får en fortreffelig tur til Italia, og at din "venninne" viser seg å være et hespetre slik at din eks får en gruuusom fremtid!

Fra "spøk" til alvor: har jeg forstått det riktig når jeg tror dere har barn sammen? Håper dere klarer å være voksne når barna er tilstede, og at alt det der fungerer normalt. Ellers så kan du gjøre akkurat det du vil med han :x

Mange klemmer til deg, beundrer styrken din! :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra "spøk" til alvor: har jeg forstått det riktig når jeg tror dere har barn sammen? Håper dere klarer å være voksne når barna er tilstede, og at alt det der fungerer normalt. Ellers så kan du gjøre akkurat det du vil med han

Nei, vi har ikke felles barn. Jeg har 3 barn fra et tidligere forhold - og som jeg har nevnt i tidligere innlegg, så bor de to minste hos sin far.

Min ex var og hentet det meste av tingene sine ut av leiligheten nå i helgen. Det var en ydmyk, liten og puslete mann ja. Han beklaget måten tingene ble gjort på - men fikk klar beskjed fra meg om hva jeg syntes om det. Ingen tilgivelse fra min side noen sinne, jeg gav klar beskjed om at han og den f### han skal flytte inn til fra og med nå for mitt vedkommende er ikke-eksisterende.

Utover det så har jeg faktisk hatt en strålende helg - jeg er kommet frem til at livet går videre, jeg er glad for at det gikk som det gikk og at jeg fant ut nå hvilken drittsekk jeg var i ferd med å kaste bort livet mitt på. På lørdagen tok jeg meg en by-tur på kvelden - gikk fra pub til pub traff mange gamle bekjente, og stiftet også en del nye bekjentskaper. For oss kvinner er det en befrielse og uhyggelig deilig å føle at man fortsatt har draget til tross for at man har passert de 30 :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helenius

Huff, jeg må virkelig si jeg føler med deg... Men jeg må si meg enig med Minnie - jeg synes det virker rart å forlove seg så kort tid etter at han har innrømmet utroskap og du kastet ham ut. Et sånt frieri ville gjort meg også skeptisk.

Men for all del: Det er han som er en barnslig, egoistisk drittunge her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest the imp

Stikker bare en liten tur innom dagboka di for å ønske deg god tur til Italia og lykke til videre. Vær glad du er kvitt fyren, fy f### for en drittsekk! *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Alt ordner seg allikevel for snille piker, 10na. Vær du trygg på at noe bedre dukker opp, og det ville ikke skjedd om du ikke hadde fått denne her på trynet. Garantert!!

Ta nå i mellomtiden tiden til hjelp, slikk sårene dine, tillat deg og være både sint og lei deg. En sorgreaksjon vil du nok få når sinnet har lagt seg. Ikke nekt deg selv den reaksjonen, for den skal også gjennomleves.

Etterpå vil du være glad til, og med tiden finner du en menn som er deg verdig, og som vil behandle deg med respekt og gi deg ekte kjærlighet. Dette som du har fått det siste året fra en fyr som bare var for feig til å gjøre det slutt, var ikke kjærlighet, det var feig egoisme. Nei, som alle de andre her inne også har sagt; vær glad du ble kvitt'n før du gifta deg me'n.

Kjemmpeklemmmm fra mysepusen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helenius, jeg ser nå at frieriet var en gedigen bløff fra hans side - og kun ment for å formilde omstendighetene omkring utroskapen hans. Men, som jeg tidligere har sagt, kjærlighet gjør blind - det samme gjør en ring med 7 diamanter. Jeg trodde ærlig og oppriktig talt at jævelen elsket meg - jeg tok altså feil, grundig feil. Men, jeg er glad for at dette kom fram nå, istedet for etterpå.

Jeg fikk telefon fra reisebyrået igår ettermiddag - Italia turen er kansellert - av min ex. Reisen var i utgangspunktet bestilt og betalt av ham, så han var iflg. damen fra reisebyrået i sin fulle rett til å kansellere turen :evil:

Vel vel, nok om det. Ting begynner å falle på plass hjemme, alle tingene til min ex er nå ute, dvs. det han ikke har hentet står ute i hagen :ler: *krysser fingrene og håper på stor-invasjon av brune snegler*

Har snakket med en kompis av meg som skal pusse opp badet for meg. Gammelt gulvbelegg skal bort, varmekabler og fliser skal på plass. Nye baderomsmøbler skal kjøpes og badekaret skal ut. Gleder meg til å få det i orden.

Angående ferien, så tar jeg den dag for dag - ser an været og legger eventuelt ut på noen små turer. Muligens også en hopp på tur til London eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt med litt i dagboken din ,ikke noe særlig det du har opplevd.

Jeg vil vel tro at han var glad i deg - problemet er vel bare at han er glad i hun andre også ....... noen mennesker klarer dette fint - ikke kan jeg fatte hvordan de får det til men. Det er vel snakk om å få både i pose og smekk. Så er det veldig mange som vil ha noe nytt i boks før de forlater noe de kanskje ikke lenger er så fornøyd med. Det er også ganske feigt.

Men heldigvis er ikke alle så ille som han eksen din, så det finnes andre fisker i havet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en strålende dag - FOR en varme!

Sekken står klar, kaffe skal kokes, vannmelon er kuttet opp, isvann og kjeks. Strandtur blir det på meg idag - rett etter jobb.

Imorgen setter jeg nesen mot Oslo, skal besøke en kamerat av meg som bor på Grünerløkka. Jeg elsker det stedet, elsker å vandre rundt der. Uansett så skal det bli godt med et lite avbrekk i hverdagen.

Ellers så fikk jeg melding igår om at min søster hadde tatt en overdose heroin. Hun ble funnet i sentrum igår ettermiddag, de klarte å redde henne - dessverre! Den jenta har ikke voldt annet enn sorg og problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Må få sende en trøste klem jeg også.

Synes du er kjempe tøff som kommer deg gjennom alt dette, kan love deg at det er ikke alle som ville klart det.

Bra at du ble kvitt den drittsekken. Kipt at han avbestilte flybilletene, men han er jo en drittsekk.

Håper du får en kjempe fin tur til oslo og kose deg masse - det er deg vel unt.

Klem Moniica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff huff 10na.

Sender deg varme tanker og støtte.

Jeg kan forresten godt skjønne hvorfor du er sterke meninger inne på hasjlegaliserings debatten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny

Hei 10na

Kjempe trøsteklem fra meg du har det tøfft nå. :D Fy flate for en drittsekk som avbestilte fly biletten din,han skal vel ha med seg "hora " si nedover et sted.

Jeg ønsker deg god tur til Oslo og at du må kose deg en masse her i stor byen.Jeg unnser deg alt godt !0na og jeg veit av det jeg har lest at du er sterk og sammen blir vi sterkere.

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler::ler: fryder meg :ler::ler:

Min ex ringte idag morges og kunne fortelle at kvinnen han nå venter barn med har gjort det slutt.......... :sjarmor::sjarmor: I samme slengen spurte han om han kunne få komme tilbake til meg...... Svaret jeg gav ham egner seg ikke på trykk. Jeg kan ikke la være å fryde meg over hans ulykke.

Nok om det.

Idag er siste arbeidsdag før ferien starter. Kofferten er pakket og står klar. Jeg reiser til Oslo ikveld og blir der ihvertfall en uke. Har også pakket pass i tilfelle det skulle dukke opp en fristende tur til de sydlige breddegrader.

Det er så klamt i luften idag at det er helt fryktelig, kan liksom ikke gjøre noe uten at svetteperlene pipler frem på nesen.

Ser frem til en velfortjent 3-uker lang ferie hvor jeg kun skal tenke på meg selv og slikke mine sår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann 10na

Så nå når han ikke hadde hun andre kom han krypende ja, og svaret ditt var sikkert helt på sin plass.

Ha en kjempefin ferie 10na :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1

Herregud, den derre x-en din er ikke sann!! Er det virkelig mulig??

Sånt hjelper vel på så du kommer veldig fort over ham kanskje... Jeg tror mine siste rester av følelser ville dødd der og da.... det er bare ikke mulig...

:rister og rister på hodet med sånne øyne: :o

Synd å høre om søsteren din..... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

10na is back!!

3 ukers velfortjent ferie er over :cry:

Første halvannen uke ble tilbragt i Oslo - hadde noen fortreffelige dager der. Resten av ferien ble jeg hjemme. Min kamerat har nå vært å fikset badet for meg. Det fremstår nå i ny prakt - helt nydelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 10na!

Glad for at du er tilbake igjen :D Jeg er lei meg for å lese det du har gått gjennom i det siste, men det virker virkelig som om du har kommet deg ovenpå igjen. Makan til patetisk mann!

Klem starie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...