Gå til innhold

10na's himmelseng


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med bryllupet, 10na!

Det høres ut som det skal bli helt fantastisk!

Virkelig fint at dere har kommet dere gjennom problemene og står foran en super fremtid sammen!

P.s: ikke bry deg om surmaga oppstøt fra andre. Ikke alle takler at det er andre enn dem som er i limelighten, vet du.

Gleder med til å høre rapport!

Hvor lenge skal dere være borte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, her var det mange fine hilsener :D Setter umåtelig stor pris på det - takk til alle sammen.

Vi reiser lørdag 26.juli og har retur 9.august - mulig vi blir lenger. Tenkte å ta en liten svipptur inn til fastlandet etter bryllupet, og ihvertfall få besøkt Roma og muligens også utendørsoperaen i Verona. Vi får se.

Angående spekulasjoner fra en annen bruker, ja, så hever jeg meg langt over det. Det virker som om denne brukeren ikke helt takler at h#n ikke er viet all oppmerksomhet 100%. Hvorfor i all verden skulle jeg bruke tid og krefter på å dikte opp en parodi på denne brukerens bryllup? Ærlig talt, jeg har andre ting å foreta meg enn å skape illusjoner på KG.

Uansett, bryllup blir det - et romantisk, stilfult og enkelt - akkurat slik jeg vil ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer masse 10na.

Høres ut som om du får et fantastisk fint bryllup.

Ønsker dere lykke til.

Klem Arwen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste om middagen som ble til et frieri, med tårene rennende...... :ler:

Gratulerer så mye, dette fortjener du virkelig! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med det forestående ekteskapet!!! :D

Du må være et stort og tilgivende menneske som klarte å tilgi samboeren din. Når dere overlevede utroskapen, så overlever dere alt!!!!

Lykke til med forbredelsene til din store dag!!

Klem Dixie :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle gratulasjoner og lykkeønskninger :P

Det finnes et ordtak som heter "Det er menneskelig å feile, og guddommelig å tilgi".

Som nevnt tidligere så har jeg til tider vært temmelig bastant i mitt syn på utroskap; utroskap = over og ut med forholdet. Men, når du står oppi en slik sak med hele deg, så er det ikke på noen måte gitt at en tenker slik som man trodde man ville tenke.

Utroskap er et svik, det største sviket etter min mening - det står jeg fast på. Men, jeg har, til tross for det, valgt å tilgi min tilkommende ektemann. Han er den eneste rette for meg, vi elsker hverandre dypt og inderlig, vi er hverandres beste venner og hverandres soul-mates.

Alle planer m.h.t. bryllupet er i boks. Klær er kjøpt inn, flybilletter er ordnet, hotell, leiebil og prest. Alt er på plass. Jeg mangler kun én ting, og det er morgengave til min kjære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Ville bare si gratulerer med det forestående bryllup. :hjerte:

Blir rørt til tårer jeg... :cry:

Det finnes et ordtak som heter "Det er menneskelig å feile, og guddommelig å tilgi".

Nydelig sagt da. :cry:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Oi, snakk om å gå fra det negative til det positve på bare noen dager da :D Godt at dere fant ut av dette.

Hørtes ut som et romantisk frieri, og spennende at dere skal gifte dere i utlandet. Det kunne jeg også tenke meg, men her i gården blir det jo aldri noe frieri, så..

Men jeg vil ønske dere begge lykke til jeg, og håper dere får et flott bryllup i Italia! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanessa

Gratulerer så mye! :) Jeg har virkelig respekt for måten du har taklet den vanskelige situasjonen på - det vitner om både styrke og storsinn. Ønsker deg alt godt og et fantastisk bryllup.

Klem, Vanessa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt varm om hjertet og ikke minst rørt over alle gratulasjonene og lykkeønskningene som detter inn her :P

*neier dypt og takker*

Jeg kom til å lese et sted at det vistnok foregår en "maktkamp" mellom meg og en annen bruker :ler: Nåvel, jeg har ingen slik kamp gående - livet er for kort til at det skulle benyttes til slikt, og atpåtil på internett..... Nei, jeg er meg selv - på godt og vondt - og ja, det har vist seg at det er vanskelig å svelge for en bruker, dessverre. Så denne "maktkampen" er temmelig ensidig.......

Det er trist å bli mistolket i alt en skriver, til og med gratulasjoner blir vridd og kverulert med på verst tenkelige måte. Uansett, denne brukeren for holde på så lenge h#n vil - men, bør egentlig passe på litt - folk kan få magesår av slikt over lengre tid.

At bryllupet mitt og historien min er et plagiat av en annen bruker - gidder jeg egentlig ikke kommentere ytterligere, bortsett fra at det er vondt å lese, og at jeg håper at disse spekulasjonene stopper nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.... men, bør egentlig passe på litt - folk kan få magesår av slikt over lengre tid.

Jepp, det er riktig. Vi må huske på at dette er bare et diskusjonsforum og det må være lov å være uenig uten at man skal banke hverandre i hodet av det. Lykke til med planleggingen :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dolphina

Ville bare gratulere med frieriet og det forestående bryllupet!

Du vet, det ordner seg for snille piker!:)

Utroskap er ikke lett å takle, men jammen er du flink som tilgir.

Forgive and forget!

Håper det ikke gjentar seg... for din del!

-Silje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei 10na

Tror nok det er jeg som har brukt ordet " maktkamp", mente det ikke sårende bare at dere irriterer hverandre en liten smule :D

jeg skjønner godt at du har blitt lei deg over "beskyldingen" om kopiering av bryllup. Ærlig talt må jeg si at jeg ikke ser det i det hele tatt :o . Dere har jo helt forskjellige bakgrunner og livsstiler.

Prøv og hev deg over det. Jeg har også skrevet i den andre brukerens dagbok at jeg ikke skjønner hvor spekulasjonene kommer fra.

Kos deg videre med planleggingen din du, og skriv videre.

Ønsker deg all lykke med din fremtidige mann :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Cruella

Synes du viser storsinn ved å tilgi ham sidespranget.

Vet du, det finnes faktisk værre måter han kunne sviktet deg på.

Lykke til på Sicilia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor dum, naiv og blendet av egne følelser går det virkelig an å bli?

Hvordan i helsike skal dette ende?

For å gjøre en lang historie kort - min "samboer" har nå fått kalde føtter - han sendte meg en SMS i formiddag som sa følgende: "Beklager, jeg klarer ikke å gifte meg - jeg er ikke klar for å binde meg ennå".

Så, min formiddag har bl.a gått med til å flerre i stykker en silkekjole.

Ingen grunn, intet svar på hvorfor. Uansett hvor trist og leit det enn er - jeg er glad for at hans sanne jeg kom frem nå, og er samtidig bitter på meg selv over min dumsnillhet og godtroenhet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lmari

Det var ikke noe morsomt å lese. Men synes du er usedvanlig reflektert som klarer å se at det er MYYYE bedre at han viser dette nå, enn etter at dere har giftet dere. Nå har du en mulighet til å komme deg ut av dette uten for mange sår og skrammer...

Tror livet ditt ville blitt en følelsemessig berg- og dalbane dersom du skulle fortsatt i dette forholdet. Du virker som en trygg og selvsikker kvinne som vet hva du vil - ikke la denne mannen ødelegge deg helt.....

Lykke til - jeg tenker på deg og vet at du har det vondt akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Dump ham for evig og alltid!!!

Bare måten å gi beskjed på viser hvilken umoden tulling han er.

Virker sikkert litt lettvint å si det nå, men sommeren er her og sjøen er full av fisk.

Take care!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...