Gå til innhold

10na's himmelseng


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Synd å miste deg, Lott@.

Flott at du fremdeles vil skrive i dagboka :D

Det er tydelig at forumet domineres av et fåtall personer som gjør krav på sannheten og fasit i alle sammenhenger. Det er tydelig ikke rom for flere enn dem, og jeg er trolig klar til å kubbe`n selv. Det er altfor mye pisspreik og styggedom og narsisister (forbehold om skriveleif) her som styrer det meste nå.....

Ønsker deg lykke til med alt, og spesielt forholdet og datteren din...

Kan forestille meg at det ikke er lett overhodet.

Gøy at du var med oss så lenge i allefall :D :D

Stor klem fra Diva : - )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lott@

Diva og Starfish.... :kysse: Takk for gode ord!!!!

Ettermiddagen og kvelden igår innebar som tidligere nevnt utprøving av ny tomatsuppeoppskrift............. :sur: ........ DEN oppskriften deles ikke med noen, smakte helt for j#####

Etter en time på benken, bar det avgårde til trening. En time spinning etterfulgt av en time bodypump, 200 situps, 50 pushups og så uttøying. Fornøyd med meg selv :enig:

Jeg ser at debatten foregår ennå inne på personlige meldinger, og synes vel at den har sporet av en del. Meningen var ikke å starte en for/mot Lott@ tråd, jeg ville kun ha frem hva jeg mente om forskjellsbehandlingen her og var til og med fremme med lanken og villig til å inngå kompromiss med Minnie.

Deler slettet. Reglene om persondebatter gjelder i hele forumet, også dagbøkene. Hege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny

Hei Lott@

Jeg vil bare gi deg noen trøstens ord og støtte,jeg er drittlei forskjelsbehandlingen på Kg.De kunne kalt den Milla guiden eller noe i den duren.Noen ganger forstår jeg ikke moderatorene her på Kg hun kan si mer enn det andre før de får pm og truet med utkastelse,de durer vell hit inn og leser og da får jeg pepper tenker jeg.Det driter jeg i om så er fordi en kan få lov å si og mene det en vil her på Kg.Trist at du forlater forumet fint at vi kan holde kontakt via dagboka di. :) Jeg ønsker deg alt godt og vil savne deg og dine friske fra spark i diskusjoner.

kjempe klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@

Hei IndianLady :D

Vel vel, kjekt at du skriver i dagboken min. Hvordan er det forresten med øyet ditt???? Og ellers, alt bra med deg???

Deler slettet. Hege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI DU!!!

Alt bra etter siste dagers bruduljer?

Lo godt da jeg leste om din glede over fredagen, slike dager når man har venta lengeeee på noe er herlige!!!!

:ler:

Vil bare si at jeg virkelig ikke håper du forlater oss, men fy som jeg forstår deg!

KG er ikke like morro lenger, og det er synd noen ødelegger!

Får håpe du har en fiiiin dag på vestlandet!

Klem fra meg rett inn i dagboka di!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Hei Lott@!

Jeg syns det er synd at vi ikke får se flere gnistrende innlegg fra deg i forumet - men håper du kan vurdere å komme tilbake etterhvert...

Jeg skjønner godt at du reagerer som du har gjort - syns hele denne saken har vært urimelig og urettferdig.

Du er en av de som lager liv her på KG, og det er et stort tap om du ikke fortsetter...

Ønsker deg en fin avslutning på en litt turbulent KG-uke, Lott@!

vh Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Ble ikke no'n særlig fin avslutning på denne uka, nei - med utestengning...En liten trøst er vel at det er flere her "som føler at de trenger en liten pause fra forumet..." - hva nå enn det måtte bety - who cares!

Velkommen tilbake på lørdag, Lott@!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go Lott@ - Go Lott@

Stå på !!

Fryktelig dumt at noen kan tillate seg hva som helst uten å bli straffet, mens andre igjen ikke skal gjøre mye sprell før man får så hatten passer.

Håper å se flere av dine innlegg også fremover !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på Lott@

Vi trenger litt freshe kommentarer/innlegg her.. Håper du kommer tilbake til KG etter de tre dagene å at du ikke forsvinner for oss..

Oppmuntrende klem fra Skusla. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny

Jeg måtte bare inn å sende deg en hilsen og en oppmunrings klem i disse tider. :D Er kjempe glad for at du er tilbake hos oss.Ikke la noen tråkke på deg overse dem i det lengste,det sier mer om dem enn om deg og da har du seiret Lott@.

klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@

Hei IL, takk for hyggelig hilsen.

Joda, jeg er fast bestemt og målrettet i så måte - samtidig en smule fortørnet over det jeg har lest av innlegg som er kommet i helgen. Forskjellsbehandlingen råder, og en bruker favoriseres til stadighet. Nok om det.

Helgen min har vært strålende på alle måter. Strandtur, vin, grilling og kos, kos og atter kos.

Etter jobb idag bærer det rett på stranden, dersom ikke regnet kommer da :x Om så skulle skje, ja da blir det shopping istedet. Fant til min store fortvilelse ut at sommergarderoben min er temmelig spartansk..... =0 :ler:

Middag idag blir kyllingsalat med pasta og det jeg måtte ha liggende av "digg". Perfekt mat på en varm dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lott@, og velkommen tilbake.

Kast alle sorger bak din rygg, og start på ny frisk igjen.

Ønsker deg en solfylt dag! Kos deg på stranden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen.:)

Godt å ha deg tilbake!! Håper du ikke blir utestengt flere ganger, for da altså...Da blir Eowyn sinna. :D Du har jo heldigvis ikke vært helt fraværende på KG selv om du var utestengt.

Fint å ha noen her som tør å si hva de mener, og som står for det de sier!!!!!!

Stor klem fra Eowyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny

Hei Lott@

takk for hilsen i boka mi tror du det tørnet for meg når boka mi ble lagt ut som en farlig link.Jeg toppet totalt det smalt i taket du kunnelese kill i øynene mine.Men jeg er glad for at du er tilbake og jeg har fått roet ned blodpumpa nå.Jeg er glad for å være medlem av det dårlige selskap kanksje æres medlem.

Håper at du skinner om kapp med solen ute alle gode tanker fra meg.

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Lott@!

Jeg har bare fått med meg litt av den diskusjonen som har rådet her inne... Hvorfor ble du utestengt?

Jeg lurer på hva dere mener med " dårlige selskap...?"

Hilsen nyssjerrige lille Amber

God Pinse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Hei Lott@

Glad for at du er tilbake igjen. Vil ikke miste deg her nei. Jeg har vel ikke diskutert noe særlig med deg tror jeg, men jeg har bare gode inntrykk av deg. DU er et friskt pust her du. Enda jeg titter innom hver dag, har jeg ikke klart å få med meg hva det har dreid seg om. Denne krangelen mener jeg. Håper du nå blir her :D

Du får ha en fin Pinse :briller:

Klem Mzfire

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var himmelsengen min på plass. Deilige madrasser har den og et nydelig silke sengesett i marineblått :P

Det føles godt å ha startet på nytt her på KG - har lagt alt bak meg og er ferdig med "heksejakter" og personlige feider. Utestengelsen gjorde meg tydeligvis godt....... tross alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei på deg!

Stakk innom for å hoppe litt i senga di, men den så jo så fin ut, at jeg dropper hoppinga!

Flott å se at du er tilbake, 10na!

vh Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...