Gå til innhold

10na's himmelseng


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

I min himmelseng kan alle hoppe - silkesengetøy eller ei :hoppe:

Ytterligere 2 kg er forsvunnet fra kroppen min - uten noe som helst grunn etter det jeg kan se. Jeg spiser og spiser, sunt og riktig og trimmer ivei. Men men.

Til middag idag vanker det "harry mat" av dimensjoner...... GRANDIOSA!!! Til mitt gourmetistiske forsvar, det er leeeenge siden Grandiosa har stått på middagsbordet mitt :roll:

Lurer forresten på hvor i huleste sommeren blir av? På denne tid ifjor var det rene tropevarmen her i heimbygda mi. Nå...... surt, vind og 14-15 grader *FNYS*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:P livet er herlig :P

Solen skinner fra skyfri himmel idag, jeg sitter barbent og vifter med "tedene".

Samboeren overrasket meg igår - til de grader. Jeg kom hjem fra trening (3timer spinning) og han, pusen min, hadde tappet i badekaret for meg, satt masse stearinlys inn på badet. Det var bare til å jumpe oppi :D

Etter 1/2 time i badet tørket jeg meg og smurte meg inn med body lotion. Ut fra badet gikk jeg, og så en sti av stearinlys på gulvet - i retning soverommet. Inn gikk jeg - og der, ja jeg fikk en dronnings behandling i 2 timer.

*sukk*

Middag idag............ PANNEKAKER!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud hvor herlig det er å våkne opp til sol, skyfri himmel og fuglekvitter :D Været viser seg fra sin beste side her, også idag.

Idag startet jeg mitt eget lille prosjekt - "Prosjekt sykle til jobben". Har nettopp kjøpt meg ny sykkel (en rålekker Scott sykkel). Og idag var dagen for igangsetting av prosjektet.

Turen gikk fint - langt er det - 2,3 mil en vei - men det føles herlig. Har en indre drøm om å en gang sykle Trondheim/Oslo, kanskje neste år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny

Hei 10na

Jeg er stolt av deg og jeg skulle ønske at eg kunne hive meg pårimmen din.Gikta stopper meg der men jeg går mange turer.Flott at duer til bake hos oss har savnet deg.

Jeg har bestillt en Dell dimention 8300 som kommer denne måned.Gleder meg til at svaeringen kommer.Min datter ska gjenomføre keisersnitt i neste måned da blir jeg Indiangranny

klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei IndianLady - takk for koselig hilsen! Du skal bli mormor? Så koselig. Er alt bra med deg ellers?

Kroppen kjennes uforskammet frisk og rask ut ca. 5 mil på sykkel og styrketrening igår tatt i betraktning. Jeg er vist i bedre fysisk form enn jeg trodde. I dag kjørte jeg til jobb, ser ingen vits i å starte for hardt med syklingen - i første omgang tenker jeg det blir sykkel 2 kanskje 3 ganger i uken til jobb. Det får holde.

Ellers, været er en smule grått her idag, temperaturen er sånn halvveis.

Middag idag..... hjemmelagede kjøttkaker, fløtesaus, nypoteter og asparges (har dilla på asparges for tiden). Og kanskje en is til dessert.

Til helgen skal jeg shoppe - og da mener jeg SHOPPE! Sommergarderoben min er et heller begredelig syn :cry: så her trengs det et skikkelig løft.:

Et par tre priatbukser

Noen topper - skal ihvertfall ha en sånn netting-singlet

En ny dongeribukse (Levi's)

To par med tøffe sko (har fullstendig dilla på sko som er litt utenom)

Pinsett (har mistet den jeg hadde..... så nå ser øyenbryna mine ut som rene regnskogen :ler:

Mascara

Eyeliner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OH.... hvilken herlig dag! Fredag, skattepenger på gang og feriepengene er på konto :D

Stod opp kl 6, dusjet, sminket og kledde på meg. Snappet til meg en en boks pastasalat, og kjørte til jobb. Det er herlig å være på jobb kl 7, en time før resten av gjengen kommer. Lese aviser og gumle pastasalat.

Vel, jeg er spent på hva resultatet av skatteoppgjøret for min del blir - klarer nesten ikke å vente...... nesten som julaften :ler:

Middagen idag blir hot - pølsegryte med masse fersk chili og hvitløk. Etter middagen blir det kaffe og en røyk etterfulgt av 1/2 times avslapning. Deretter bærer det rett på trening.

Kvelden forøvrig skal tilbringes med videofilm, rødvin og samboeren min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regntung dag idag - rene høststemningen her :cry: Det meldes om sommer og 20 grader fra imorgen...... mon tro om det stemmer?

Vel, sjokket etter skatteoppgjøret har lagt seg, og noen av pengene er allerede brukt. Ny TV er på plass samt ny komfyr :P I tillegg til det - garderoben er utvidet.

Idag har jeg invitert min kjære ut på middag - Italiensk blir det da, elsker Italiensk mat. Senere ikveld blir det trening; romaskin i 1 time, deretter styrketrening.

Angående min kjære samboer - vi har vært sammen i 3 år totalt, og forelskelsen er fremdeles like glødende. Det er for meg helt uvante følelser. Fremdeles sitrer det i kroppen når han ser på meg, og fremdeles så føles det som å sveve når han kysser meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AH!!!! Sommeren er kommet :D

Jeg forundrer meg over gemyttene på KG - alt er så rolig og fylt av respekt for andres meninger. Det får meg virkelig til å tenke over hvilken heks jeg var tidligere her inne......... :oops:

I øyeblikket sitter jeg og koser meg med en iskald Cola light Lemon - nydelig!!

Til middag idag vanker det Taco's - ungene elsker det - jeg er lei av det..... men pytt, skal nok komme meg gjennom det.

Planlegger en treningsøkt også ikveld - satser på spining samt styrketrening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Nyt livet, 10na!

:lol:

Nå skal jeg selv sette meg på terrassen og ta en kopp kaffe og dagens første røyk... :oops:

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg har mange vonde tanker i hodet. Min datters oppførsel bekymrer meg - ting tar liksom ingen ende. Mon tro hva jeg kan gjøre for å få henne til å forstå? Jeg vet at hun må få prøve og feile på egen hånd, men - jeg føler at ting er i ferd med å skli fullstendig ut.

Ellers så er det kommet for en dag at min samboer har vært utro. Jeg føler meg så liten, så verdiløs, så lite respektert at jeg finner ikke ord. Jeg og eldstejenta har midlertidig flyttet hjem til mine foreldre. Vi skal bo der til jeg finner meg en passende leilighet.

Han angrer veldig - og det har han all grunn til - og noen tilgivelse er det ikke snakk om fra min side. Forholdet er definitivt over - vondt er det - det er hjerteskjærende vondt - for jeg elsker ham :cry:

Middag idag? Vel, matlyst finnes overhodet ikke - spiser kun fordi jeg må.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Håper det går bra med deg i den tunge tiden du gjennomgår.

Jeg har ikke barn selv, så jeg klarer vanskelig å sette meg inn i hvor fortvilet man kan bli over sine kjære til tider. Men jeg HAR blitt utsatt for utroskap, og selv om jeg valgte å tilgi, klarte jeg ikke å glemme, og tilliten i forholdet ble ødelagt.

Husk at det er i tunge tider man lærer sin indre styrke å kjenne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for varmende ord - godt å vite at noen tenker på en i det minste :D

Jeg sliter fryktelig med min samboers utroskap - jeg har tidligere her på KG i "utroskapstråder" uttalt at nei, det ville jeg ikke klart å leve videre med i forholdet. Så nå, så står jeg her da, midt i det - og jeg aner ærlig talt ikke hva jeg skal gjøre.

Jeg har flyttet ut, inn til mine foreldre enn så lenge - men, jeg elsker ham så inderlig høyt. Skulle ønske at jeg var utstyr med en av/på bryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atter en ny dag.... Har vært hos legen og sykemeldt meg, foreløpig ut uken. Jeg makter bare ikke å gå på jobb, det blir rett og slett for mye. Det kjennes ut som om en dampveivals har kjørt over meg.

Kanskje jeg tar en tur til byen idag i det fine været, kjøper noe pent til meg selv og prøver å kose meg som best jeg kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da var shoppingen unnagjort - shopping hjelper faktisk på humøret :P

Resultatet ble 2 bukser, 4 topper, 3 gensere, 2 par sko, 1 dongeriskjørt samt en ny vibrator :sjarmor:

Ikveld skal jeg tilbake til "løvens hule" - vi skal prate. Jeg innser at et eventuelt totalt brudd ikke kan ende slik. Ting må prates igjennom, så får vi se hva som skjer. Alt hadde vært så mye enklere dersom jeg ikke elsket ham, eller hadde følelser for ham. Jeg elsker ham så inderlig - og det til tross for det som har skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du har det skrekkelig vondt nå.

Det er bare grusomt når en du elsker/stoler på/satser på svikter deg.

Du blir gående litt utenpå deg selv - og det å skulle ta avgjørelser er bare vanskelig.

Bruk tiden - tenkt - og skriv gjerne tankene dine ned - det hjelper ofte for å få litt perspektiv - og det blir litt mindre kaotisk i hodet.

Du har mange valg du må ta - og uansett hva du velger blir det tungt og tøfft...

Ønsker deg lykke til - og kan - selv om det er en gammel klisje - si at ting blir bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hei 10na.

Jeg har vel egentlig aldri vært i noen dialog med deg tidligere, men etter å ha lest igjennom dagboken din så føler jeg trang til å legge igjen noen ord.

Når det gjelder utroskapen til samboeren din, og det faktum at du sier at du elsker ham sååå høyt. Jeg er redd du kommer til å angre resten av livet dersom du lar ham gå. Hvis han er "the love of your life" som det kan høres ut på deg, så la ham ikke gå.

La ham forstå hvor såret du er, men gi ham en sjanse til. Alle kan gjøre feil. Jeg vet ikke hva han sier selv, og omstendighetene rundt det, men...

Når det gjelder datteren din så ville jeg tatt kontakt med noen som jobber med ungdom og rus. De kan fortelle deg hvordan du skal forholde deg til det, og hvilke tilbud de eventuelt kan ha til deg og henne for å få henne ut av det før hun vikler seg for langt inn.

Rusdirektoratet

Se hva du kan finne ut på denne siden. Det er veldig viktig at du ikke bare lar henne skli for å finne ut av ting selv. Rusmidlene er vanedannende, og hun er ung. De mente nok aldri å havne på Plata de som lever der nede.....

Ønsker deg lykke til med alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cry: takk for alle varmende ord.

Ja, den mannen er the love of my life - ingen tvil om det. Ingen har noensinne fått meg til å føle slik jeg gjør med ham, ingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...