Gå til innhold

10na's himmelseng

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest indiangranny

Dette var kjempetrist 10na;den fyren er ikke værd deg du er værd en mye bedre mann.Meget feigt å sende sms og lite voksent spør du meg,40 år og ikke klar for ekteskapet da blir han aldri voksen og klar for det.

Vær glad du er kvitt han du er stærk og vil klare deg uten en slik fyr som ikke er værd deg.Kjempe trøsteklem fra meg

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fy faen, 10na, blir sinna på dine vegne jeg!

Ringen og kjolen har havnet akkurat der de hører hjemme.

Tror jeg hadde gjort nettopp som deg i samme situasjon!

Lykke til fremover, håper du føler deg bedre snart.

Ikke vær sinna på deg selv, som du sa; kjærlighet OG diamanter gjør en kvinne blind. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dette er vel noeav det værste man kan gjøre mot noen man er glad i :( .

Må si jeg føler med deg og håper at du kommer sterkere ut av denne situasjonen. Synes da i hver fall du fortjener en forklaring fra ham.

Sender en stor trøste klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, nok en ny dag - hva vil denne bringe mon tro?

Vel, jeg fikk pratet litt med ham igår - og det kom frem en del ting som sjokkerte meg. Det viste seg at utroskapen ikke hadde vært noe engangstilfelle, de har hatt et forhold i nærmere 1 år, og til alt overmål - hun er nå gravid. Han har bestemt seg for å flytte inn til henne. Denne kvinnen er på toppen av alt en venninde av meg, det ble jeg fortalt igår mens han smilte!!!

Det gjør vondt, ufattelig vondt ettersom jeg elsker den mannen. Men, jeg innser smertelig at jeg fortjener bedre enn den drittsekken. Jeg fortalte hva jeg hadde gjort med ringen - da ble han sint :evil: - og det frydet meg!! Flybillettene har jeg tatt, og gitt ham klar beskjed om at han kan bare prøve seg på å avbestille disse. Jeg tar med meg en venninde og reiser som planlagt til Italia - ettersom jeg sårt trenger å komme meg bort litt. Jeg booker nok om billettene, og drar ikke til Sicilia - satser på Roma ihvertfall og leiebil videre rundt i landet.

Livet går videre, det vet jeg. Motgang gjør en sterk, det vet jeg også. Jeg har styrke til å komme meg videre, det vet jeg også.

Takk for all støtte, det varmer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10na. sender deg varme oppmuntrende klemmer.

TØft av deg at du beholder billettene, ta deg en ferie med veninnen din du, dra av gårde og kos deg som best du kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur!!

Håper du og venninna di får en flott tur!

Det fortjener du virkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny

Rasshøl er for pent navn til en slik mann. :evil:

Kos deg du 10na i Italia,det unner jeg deg virkelig fra hjertet mitt.

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takk og lov at du fant ut hvilken mann han var før du giftet deg. Og reis til Italia du og kos deg.

Det fortjener du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 10na..

Herregud, jeg leste gjennom dagboken din å sitter her bare å gaper. Er det MULIG å oppføre seg slik som "mannen din"?????

Har ikke lest makan.. :evil:

Jeg syntes du virker som en utrolig sterk kvinne som takler dette bedre enn mange andre. Lo godt da jeg leste du hadde spylt ringen ned i do. Det fortjener han..

Håper du koser deg i Italia og klarer å legge de fleste følelsene for denne Egoistiske, selvsentrerte, manipulerende DRITTEN bak deg.

Å gjøre så mye på så kort tid, skal godt gjøres må jeg si.

Tror jeg hadde banka han om min mann hadde sittet å SMILT når han fortalte meg om forholdet til en annen kvinne, og attpåtil en venninne.

Jeg er GLAD du ikke rakk å gifte deg med han, og at du kommer deg bort fra han.

Etter alt jeg har lest av det du har skrevet, både her og andre plasser ser jeg for meg at du er en jente med bein i nesen, som har klare meninger og som er meget sterk. Dette kommer godt med nå tror jeg.

Å du fortjener så utrolig mye bedre enn han der.

Du frotjener noen som behandler deg med den respekten og kjærligheten du fortjener, og jeg ønsker deg LYKKE LYKKE til videre, både i Italia og med kjærligheten.

Sender deg en stooor klem, og avslutter med å si at jeg beunder styrken din 10na. :Nikke:

Klem fra Skusla! :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skusla, hva kan jeg si? Innlegget ditt varmer stort - TAKK!!

Takk også til alle andre som har kommet med oppmuntrende ord og støtte.

Ja, jeg er sterk, har bein i nesen og meningers mot - men, når man er i en slik situasjon som jeg nå befinner meg i, føler man seg liten, ynkelig og svak.

Jeg vet at jeg vil komme styrket ut av dette, og med en stor erfaring rikere - men ser også at faren er stor for at jeg i eventuelle fremtidige forhold kan komme til å være en god del mer reservert og tilbakeholden.

Jeg kan heller ikke la være å tenke på hva jeg har gjort galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jamila

Hei 10na- ville bare poppe innom for å gi deg en stor klem! Hør på det alle de flotte damene her inne sier--du fortjener så uendelig mye bedre. En som vil ha deg, og bare deg. En som respekterer deg for den du er, og liker deg slik du er. Og ikke tenk på at det er noe du har gjort galt, tenk heller hva du ønsker deg neste gang du går inn i et forhold. Ønsker deg alt godt, 10na, stå på

Jamilaklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10na, 10na, hva skal jeg si? Jeg gikk også inn her for å sende deg lykkeønskninger og så ser jeg at situasjonen igjen er totalt endra! Fy :evil: :evil: :evil: for en drittsekk! At det er mulig??? :o

Jeg kan heller ikke la være å tenke på hva jeg har gjort galt?

Sannsynligvis har du ikke gjort noe som helst galt. Du har gjort rett. Du har tørt å satse i det store livsspillet, du har gitt av deg sjøl, du har gitt hjertet ditt. Uten en slik "inn-sats" kan man ikke vinne kjærlighet. Men med en slik stor innsats kan sjølsagt også tapet bli stort -- gedigent! Du hadde ingen anelse om hvem han virkelig var. Du trodde dere sto likt, ga likt, satsa likt. At han har bedratt deg har kanskje ikke noe som helst med deg å gjøre. Sannsynligvis hadde han bedratt deg uansett hva du hadde gjort eller ikke gjort. Han er tydeligvis ikke den voksne, ansvarlige og ærlige mannen du trodde han var. Det er hos ham feilen ligger!

At din såkalte venninne har vært med på å skaffe deg så stor sorg synes jeg er utrolig. Hvordan kan hun finne på å få barn med en mann som bedrar den han sier han elsker? Dama kan jo hverken ha hjerne eller hjerte... :x

Hold deg lang unna begge to og omgi deg med mennesker som bygger deg opp! Dra til Italia og kos deg! Si fra til reisebyrået at om han ringer og vil avbestille så skal de bare avvise ham!

Lykke til 10na!

Ingy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå snakket med reisebyrået og booket om billettene. Det gikk helt problemfritt. Situasjonen ble forklart, og som plaster på såret fikk vi fri leiebil i to uker. Jeg gav også beskjed om at han skulle avvises om han prøvde å ringe å endre billettene, samt at jeg har gitt reisebyrået streng beskjed om ikke å oppgi når eller hvor jeg skal reise.

Jeg vet jo med meg selv at jeg ikke har gjort noe galt - dvs. noe galt har jeg gjort, jeg falt for feil mann (nåvel, man kan vel ikke kalle den dusten mann da).

Igjen, takk for fine ord og innlegg - setter veldig veldig stor pris på dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Minnie Emmerdale

Ha det fint i Italia- jeg drar til Roma sammen med min ektemann den 3. august og gleder meg masse.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koz deg i Italia og pris deg lykkelig over å være kvitt den utrolig ynkelige og patetiske barnslige drittsekken!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beundrer deg 10na - for ditt mot, din styrke og dine sterke meninger.

For et par dager siden leste jeg i dagboka di om frieriet og bryllupsturen til Italia, og nå dette......jeg har ikke ord for det!! At det går an!!!

Jeg håper du får en fin tur til Italia sammen med venninden din - det vil helt sikkert gjøre deg godt. Og du kommer helt sikkert styrket ut av dette til slutt. Den mannen er iallefall ikke verdt å sørge over!! :evil:

~Elin~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...