Gå til innhold

LilleEkorn sin bryllupsdagbok


LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det høres ut som om du hadde en kjempefin tur til København iallefall :hoppe:

Det er så morro med en slik tur altså!! Men det er alltid godt å komme hjem igjen også.. til oss på KG :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *englefjes*
åååå nå tror jeg fant tiaraen min!!! Noen som har bestilt fra abelone før? er de til å stole på?

http://www.abelone.no/component/page,shop....mart/Itemid,26/

:danser: Kjempefin tiara :danser:

Har desverre ikke noe kjennskap til butikken,men bestiller du nå, så må de jo klare å levere i tide uansett? Og liker du den ikke kan du jo alltids levere den tilbake?

Tiara er et "fantastisk" plagg :-D Da kan du bli med på tiaravors også :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser: Kjempefin tiara :danser:

Har desverre ikke noe kjennskap til butikken,men bestiller du nå, så må de jo klare å levere i tide uansett? Og liker du den ikke kan du jo alltids levere den tilbake?

Tiara er et "fantastisk" plagg :-D Da kan du bli med på tiaravors også :hoho:

Jaaa!!! Da har jeg bestilt tiara!!! Og jaaaa!!! Jeg vil være med på tiaravors!! :danser::danser::danser: For tiaraen min!!! Tror jeg kommer til å like den veldig godt, føler det på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som om du hadde en kjempefin tur til København iallefall :hoppe:

Det er så morro med en slik tur altså!! Men det er alltid godt å komme hjem igjen også.. til oss på KG :fnise:

ja :) alltid koselig her på KG!! Var masse å lese gjennom nå ja, borte et par dager også henger man pluselig langt etter!!

Endret av *Siri*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiara er et "fantastisk" plagg :-D Da kan du bli med på tiaravors også :hoho:

E de nåken plan på ka ti me ska ha detta tiaravors vårt ennå??? :fnise:

Veldig veldig veldig fine tiara forresten *suglepå* Kan eg ha sånn te kjolen min?! :sjenert:

Endret av hello kittyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

E de nåken plan på ka ti me ska ha detta tiaravors vårt ennå??? :fnise:

Veldig veldig veldig fine tiara forresten *suglepå* Kan eg ha sånn te kjolen min?! :sjenert:

Ja, vi må jo finne tid til denne tiara-festen!! hehe.. Klart du kan ha tiara til kjolen din!!! Og det var faktisk mange fine på abelone. Jeg vil ha den nååååå!!!! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den var kjempefin.. nå angrer jeg nesten på at jeg ikke skal ha tiara...

og turen til københavn hørtes koselig ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg mail fra abelone og jeg kunne regne med å få tiaraen om ca en uke, det skal jeg nok klare å holde ut :fnise:

også har jeg snakket med kirkekontoret, og det gikk helt fint at vi hadde ordnet oss egen prest! Og organisten kunne også spille sangene som solisten skal synge!! Så nå går det meste i orden :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg mail fra abelone og jeg kunne regne med å få tiaraen om ca en uke, det skal jeg nok klare å holde ut :fnise:

også har jeg snakket med kirkekontoret, og det gikk helt fint at vi hadde ordnet oss egen prest! Og organisten kunne også spille sangene som solisten skal synge!! Så nå går det meste i orden :danse:

Så deilig med alt som går i orden!! :hoppe:

Hva er det neste som skal ordnes nå? I mål med masse du..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så deilig at ting går i orden da... du må fortelle meg om tiaraen er like fin i virkeligheten.. for kanskje jeg ombestemmer meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med alt som går i orden!! :hoppe:

Hva er det neste som skal ordnes nå? I mål med masse du..?

hehe..har vært veldig effektiv i det siste ja :) Neste på lista er å snakke med presten. og få avklart litt forskjellig. Vi har faktisk bare sendt sms til hverandre, så det er vel på tide å a en telefon :fnise: Også har vi store planer om å begynne på ønskelistene til helgen og handle inn stæsj til bordkortene.

Og sist men ikke minst: komme igang å trene!! Må bli flink nå!! Må stramme opp litt, og helst miste noen kilo.. :trene::hoppe: er ikke så glad i ::vekt: men veldig glad i :sjokolade::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helluuuu! Fikk jeg se bildet av kjolen din, tro??

:)

Jeg skal også ha laaaaaaaaaaaaaaangt slør.

har du kjøpt ditt enda? Har et bra tips om hvor det er billig!

:)

Ja, da fikk jeg lyst til å lage min egen bryllupsdagbok. Er blitt så inspirert av alle dere andre KG-brudene her:)

Vel, min kjære fridde på nyttårsaften under alle rakettene, så feiringen av det nye året overgikk alle forventninger! Vi har nå vært sammen 9 år, og jeg kan ikke se for meg fremtiden uten min kjære.. Så nå er jeg i full gang med å planlegge bryllup! Datoen er 13.09.2008, og vielsen er i Våler kirke. Lokale er bestilt, en flott gård..ganske bonderomantisk.. :hjerter_rundt: Forlovere har sagt ja, toastmaster er i boks, gjestelisten er under utarbeidelse..ikke lett..

Så da gleder jeg meg til å dele alle forberedelser med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så deilig at ting går i orden da... du må fortelle meg om tiaraen er like fin i virkeligheten.. for kanskje jeg ombestemmer meg!!

Will do :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helluuuu! Fikk jeg se bildet av kjolen din, tro??

:)

Jeg skal også ha laaaaaaaaaaaaaaangt slør.

har du kjøpt ditt enda? Har et bra tips om hvor det er billig!

:)

Sender deg link på PM med min vakre kjole :) Har ikke kjøpt slør ennå nei, så tar gjerne imot tips!! Såå koselig med nye folk på besøk i dagboka mi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg kjøpte dette jeg:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...A:IT&ih=015

Prisen er jo fantastisk: ca 20 dollar for selve sløret og 12 dollar for forsendelse - er lik 32 dollar = ca 160 norske kroner! ER DET IKKE GENIALT??

Sløret er dødsfint, og pakket veldig bra i en fin eske så det ikke krøller.

Kan anbefales!!! Du sparer masse penger, og det er jo alltid deilig, siden et bryllup er ganske dyrt fra før av også! Jeg har ogs kjøpt underskjørt fra e-bay til 150,- og den kronen som du så på dagboken min til under hundrelappen. Det er bare genialt!

Men du... skal jeg kjøpe veske? hva synes du? har små-forelsket meg i denne, og den er jo ikke dyr... Hva er din ærlige mening? http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...A:IT&ih=012

Eller er denne bedre? http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...A:IT&ih=012

Sender deg link på PM med min vakre kjole :) Har ikke kjøpt slør ennå nei, så tar gjerne imot tips!! Såå koselig med nye folk på besøk i dagboka mi :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg rimelig stolt! Klarte å komme meg ut i det grusomme været, og til Elixia og har trent en time Total!! Jeg er helt kjørt, men det var sååå deilig! Juhuu!!! Et nytt og bedre liv!! Juhuu!!! :danse::trene::hoppe: :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri

Så flink du er!!! :hoppe:

Skulle gjort det selv, men må kjøre ca femten minutter for å komme til treningsstudio, og det blir et tiltak å komme seg dit...

Tiaran var kjempefin!!! :juhu: for den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...