Gå til innhold

LilleEkorn sin bryllupsdagbok


LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:danser::danser: for musikk og hotellrom :danser:

hvor skal dere være hen da?

Har sendt deg PM, har noen slektninger som kan være litt troende til å tukle med rommet, så tør ikke skrive det her, i tilfelle de lusker på KG..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt deg PM, har noen slektninger som kan være litt troende til å tukle med rommet, så tør ikke skrive det her, i tilfelle de lusker på KG..

:ler: Er du ikke glad i knekkebrødsmuler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kjefte: Nei, og heller ikke erter, ingen dyner, geit i senga, rommet fullt av ballonger osv.. Er ikke måte på hva de kan finne på!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var iallefall veldig vanlig før.. og jeg tror de som er litt eldre enn oss gjerne vil holde på den tradisjonen. Så vi holder det for oss selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe: Nå har jeg bestilt engangskameraer, servietter med print og såpebobler på kortbutikken :hoppe::hoppe:

Så gøy :) Tror ikke noen av våre venner har tenkt over denne tradisjonen, men kanskje vi skal holde det for oss selv hvor vi skal ha bryllupsnatten vi også, så ingen finner på noen sprell ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag kjøpte jeg meg et nytt blad, wedding flowers, og da fant jeg jammen buketten min :) Antakeligvis da..hehe..forandrer jo fort mening om dagen! Den er svakt hjerteformet, med buskroser, knupper og noen søte hvite blomster. Og alle de søte hvite blomstene var det perler i midten på. Og rundt kanten på hele buketten var den en "ramme" av sølvtråd og perler, som også hang litt ned nederst.. helt nydelig og veldig meg..

Også har vi bestilt bryllupskaken, eller booket tid da, den blir 3 eller 4 eetasjers pasjonsfruktkake med sukkersvaner på toppen..namnam.. Og marsipankake med printet bilde av oss på, og tante skal lage sånt overflødighetshorn. Ting bgynner å ta form!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *englefjes*
:hoppe::hoppe: Nå har jeg bestilt engangskameraer, servietter med print og såpebobler på kortbutikken :hoppe::hoppe:

Så gøy :danser::danser:

Er så gøy å handle til bryllup....Tenkte jeg skulle handle litt på den bryllupsmessen som er til helgen jeg.... Hvis jeg rekker da,kjæresten har bursdag på lørdag, så må jo lage fest :-D

Kaken høres jo deilig ut da og buketten kjempefin.Skal la kjæresten finne bukett jeg da, så får bare hinte så godt jeg kan :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte du bladet på narvesen eller? Er det den kaken fra pascal dere skal ha? I såfall er den namenam :)

Ja, kjøpte bladet på narvesen, Wedding Flowers feb/mars 08. Og det er samme kaken som fra Pascal, og den er jo bare sinnsykt god :) Men vi bestiller den hos en lokal konditor der vi sakl gifte oss, så det er halve prisen av hos Pascal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så gøy :danser::danser:

Er så gøy å handle til bryllup....Tenkte jeg skulle handle litt på den bryllupsmessen som er til helgen jeg.... Hvis jeg rekker da,kjæresten har bursdag på lørdag, så må jo lage fest :-D

Kaken høres jo deilig ut da og buketten kjempefin.Skal la kjæresten finne bukett jeg da, så får bare hinte så godt jeg kan :fnise:

Jeg skal på bryllupsmessen i Moss på søndag jeg sammen med forloveren min:) Gleder meg! Spennende at kjæresten din skal ordne buketten! Jeg spurte min kjære om han ville ha ansvar for den, men det turde han ikke gitt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på bryllupsmessen i Moss på søndag jeg sammen med forloveren min:) Gleder meg! Spennende at kjæresten din skal ordne buketten! Jeg spurte min kjære om han ville ha ansvar for den, men det turde han ikke gitt :fnise:

Skal du på bryllupsmessen i Oslo på lørdag da?

Det var svigerfamilien min som sa at min kjære skal ordne med bukett.. men jeg har sagt litt om ønskelig form og type blomster da.. og han skal få hjelp av søstra si, så det går nok bra :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy :danser::danser:

Er så gøy å handle til bryllup....Tenkte jeg skulle handle litt på den bryllupsmessen som er til helgen jeg.... Hvis jeg rekker da,kjæresten har bursdag på lørdag, så må jo lage fest :-D

Kaken høres jo deilig ut da og buketten kjempefin.Skal la kjæresten finne bukett jeg da, så får bare hinte så godt jeg kan :fnise:

Skal du på bryllupsmessen i Oslo på lørdag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag kjøpte jeg meg et nytt blad, wedding flowers, og da fant jeg jammen buketten min :) Antakeligvis da..hehe..forandrer jo fort mening om dagen! Den er svakt hjerteformet, med buskroser, knupper og noen søte hvite blomster. Og alle de søte hvite blomstene var det perler i midten på. Og rundt kanten på hele buketten var den en "ramme" av sølvtråd og perler, som også hang litt ned nederst.. helt nydelig og veldig meg..

Også har vi bestilt bryllupskaken, eller booket tid da, den blir 3 eller 4 eetasjers pasjonsfruktkake med sukkersvaner på toppen..namnam.. Og marsipankake med printet bilde av oss på, og tante skal lage sånt overflødighetshorn. Ting bgynner å ta form!

Buketten høres nydelig ut!

Det ble overflødighetshorn ja? Kult! Tviler dessverre på at jeg har noen snill tante som kan bake det for oss. Jeg får høre med bakeriet. :)

Satser på at noen av de lokale bakeriene og blomsterbutikkene er tilstede på søndag så vi får ordnet noen avtaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...