Gå til innhold

LilleEkorn sin bryllupsdagbok


LilleEkorn

Anbefalte innlegg

:fnise: *leite itte *Siri* si lista øve ting så e jort* :fnise:

Endret av hello kittyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise: hehe..har lister jeg også vettu :fnise: her er en :

Rød skrift=ikke klart

Grønn skrift=klart

Blå skrift= er i gang, ikke ferdig

Invitasjoner

Papir

Konvolutter

Papir til å ha inni invitasjonene

Chiffonbånd

Lim

Hjerteklistremerker

Monogram

Bordkort - skal lage dem selv

Brun kartong

Creme fargede hjerter

Papirkrepper

Brun penn

Gavebord – R og AC

Bok til å skrive opp gavene i

Klistrelapper til kortene

Kulepenner

Toastmaster

R W

Bilder

Fotograf Jan Enoksen

Engangskameraer

Bilder under festen, spørre Øystein S.

Filming i kirka og på festen

Borddekking – mamma og Ac

Servietter (lokale har til middagen, har kjøpt til kaffen)

Blomster

Perledekor

Små vaser(telle hvor mange)

Lys(lokale har)

Ting til lokalet

Gjestebok

Penn til gjesteboken

Frukt, drikke og kringle til gjestene

Ting til toalettene(AC ordner dokurver)

Blomster

Brudebukett bestilt hos Urstad

Knapphullsblomster hos Urstad

Blomster til kirken/inngangen til lokalet, lage selv

Blomster til lokalet

- bordene (salongen)

- gavebordene

Kirka - vielsen er klokka 14:00Blomster, skal brukes i lokale etterpå

Program

Prøvingspapirer

Finne prest

Samtale med presten

Solist Caroline Gullberg

Skal synge You raise me up og Det Vacraste

SåpeboblerRis

Klær, meg

BrudekjoleSlør

Underskjørt

BH

Strømpebukse

Truse

Sko

Veske

Smykke og øredobberTiara

Klær, kjære

Dress

Skjorte

Slips

Sko

Undertøy

Mansjettknapper

Slipsnål

Transport

K har bestilt bil Hummer H2 Limo

Frisør Perry Frisør

Prøvetime ikke bestilt men planlagt

Farge håret(vet ikke om jeg skal..)

Frisør kjære(jeg klipper)

Bryllupskake

Råde bakeri, bestilt 3 etg pasjonsfrukt kake

Kaketopp, Sukkersvaner

Lokaler

Balke gård

Servitører

kokk

Meny

Drikkevarer

A og K

Vin, hva slags og hvor mye(har begynt)Mineralvann, hvor mye

Likør

Cognac

Velkomstdrikke

Meny/sanger

Forside

Sanger

Bordsetting

Noe om alle gjestene

Forlovere

T

L

Kaker, hvem baker

Kringler til mottagelsenOverflødighetshorn, Tante Wenche

Verdens beste, tante Gunn

Cognackake, mamma

Konfektkake, mamma

Marsipankake m/bilde, Råde bakeri

Brudesuite

Bryllupsreise

12 dager til maldivene med paradisreiser

Takkekort

Ringer

Gaver og påskjønningerForlovere(frisør og overnatting til T, og bilde til de begge etter vielsen)

Gjestegaver,( boks eller pose med sjokolade)

Endret av *Siri*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FANtastisk :juhu: :juhu: :juhu: Du har fått jort utrolig masse må eg sei....tror tje mi lista har så masse grønt på seg :flau:

Tusen takk snille du for at du legge ut listå di te meg, nå må eg sjekka opp mot mine lister å se ka eg har glømt :fnise: for eg har garantert glømt nåke :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FANtastisk :juhu: :juhu: :juhu: Du har fått jort utrolig masse må eg sei....tror tje mi lista har så masse grønt på seg :flau:

Tusen takk snille du for at du legge ut listå di te meg, nå må eg sjekka opp mot mine lister å se ka eg har glømt :fnise: for eg har garantert glømt nåke :skratte:

Ikke sant :) Ikke minst med tanke på at kjære fridde på nyttårsaften, har tross alt bare hatt drøye 2 mnd. Men har jo bare jobbet 50% da, så det har blitt nok av tid å surre rundt på nettet :fnise: Bare hyggelig å kunne glede deg Kittyen med en liste!! Si ifra om dere ser noe jeg har glemt på lista da! hehe..har endel notater rundt omkring, og 2 esker fulle av bryllupsstæsj!

Endret av *Siri*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant :) Ikke minst med tanke på at kjære fridde på nyttårsaften, har tross alt bare hatt drøye 2 mnd. Men har jo bare jobbet 50% da, så det har blitt nok av tid å surre rundt på nettet :fnise: Bare hyggelig å kunne glede deg Kittyen med en liste!! Si ifra om dere ser noe jeg har glemt på lista da! hehe..har endel notater rundt omkring, og 2 esker fulle av bryllupsstæsj!

Will do!!!!! Redda dagen min du ska eg sei deg :klemmer: (resten av an verfal :skratte: ) Plutselig såg eg at de snart e bare 6 mnd ijenn å kjente eg fekk litt panikk for at eg har glømt nåke viktigt :redd: (sko trodd eg sko gifta meg neste helg vettu :hoho: ) Men nå ska eg finlesa listå mi opp mot di å se om de e håp for meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, eg tror eg har kontroll :juhu: :juhu: :juhu: :juhu:

Nå gjenstår de bare å få tak i litt pengår :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

penger ja..trenger vi det?? :eeeh: hehe.. tenk i morgen Kittyen så er det bare 6 mnd igjen!!! JUHUU!! herlig-herlig-HERLIG!! Må bare :danser: litt for det :)

Idag fikk vi avklart et av stedene vi skal bo på på Maldivene : 5 netter i watervilla på dette stedet : :dåne: Det andre stedet er ikke helt avklart ennå, men skal bo 7 netter på en annen øy også..

http://www.paradisreiser.no/catalog.cfm?nS...talogueNo=11043

var inne på tripadvisor og fant masse bilder derfra..sukk

Endret av *Siri*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

penger ja..trenger vi det?? :eeeh: hehe.. tenk i morgen Kittyen så er det bare 6 mnd igjen!!! JUHUU!! herlig-herlig-HERLIG!! Må bare :danser: litt for det :)

Idag fikk vi avklart et av stedene vi skal bo på på Maldivene : 5 netter i watervilla på dette stedet : :dåne: Det andre stedet er ikke helt avklart ennå, men skal bo 7 netter på en annen øy også..

http://www.paradisreiser.no/catalog.cfm?nS...talogueNo=11043

var inne på tripadvisor og fant masse bilder derfra..sukk

Vett de :overrasket: 6 mnd går ufattelig fort, spesielt på denna tiå av åre :duskedame: Gleeede meg!!!

Duh, de såg jo bare magisk ut der dåkke ska da :dåne: Såg dyrt ut og :sjenert: Lure på om eg må lokka kjeresten derte hellår :fnise: Me ska her Blir nok fint de og, ikkje typisk bryllupsreise kansje, men me ska te Venezia å Pisa og :hjerter_rundt:

Endret av hello kittyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det så superfint ut jeg!! EEEElsker å reise... Reisa vår kommer på 21 000 pr pers :overrasket: Dyrt, men men...får bare leve fattig når vi kommer hjem igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det så superfint ut jeg!! EEEElsker å reise... Reisa vår kommer på 21 000 pr pers :overrasket: Dyrt, men men...får bare leve fattig når vi kommer hjem igjen..

Ja for all del, de e kjempefint der, men kan jo tje sammenlignas me Maldivene uanz koss du snur å vrir på de :fnise: Han ønska seg nåke aent enn syden når me sko på bryllupsreise, å siden han e 1/3 italiener å aldri har vært der, så blei de Italia :jepp: Han må jo få værme å bestemma litt han og :ler: Hadde tje han hatt ongar så hadde me nok flytta utenlands i ein periode :sjenert: me e sjikkelig bitt av reisebasillen :ler:

21 tusen pr pers ja, de va en fine sum... :sjokkert: men dåkke leve lenge på goe minner, luft å kjærlighet og ittepå!! Kim trenge pengår då?? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21000 per pers ja.. men det blir nok kjempebra!! Jeg har vært på mauritius, og det er jo ikke i nærheten av hvor fint det er på maldivene, så kan si at husk og lade kameraet ditt!!

skal ikke på bryllupsreise vi... :sjenert: skal på ferie i sommer, men i og med at vi ønsker at datteren vår også skal få en tur så drar vi... :rødme: på mallorca!! blir ikke mer harry enn det vet du!! men ulrikke kommer til å elske det, og er hun lykkelig, så er vi lykkelige..

har ikke sett på listen din jeg.. har ikke vært her på noen dager så er så sinnsykt mye å oppdatere seg på... med andre ord så tar jeg det senere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jaaaa!! Tenk bare 6 mnd igjen, det kommer til å gå så fort! Gleder meg så sinnsykt! :bryllup::hjerter_rundt:

Idag har jeg og min personlige grafiske designer/venninne jobbet med innbydelsene og de blir så fine! Jeg har tatt bilder av de, men pc`n er ikke snill med meg idag, så jeg får ikke lagt de over.. Men de kommer, må bare få litt hjelp av kjære når han kommer hjem..stakkars han jobber overtid idag..vært på jobb siden kl 07.30..

:hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:banantroll: :banantroll:

Flere søkealternativer 6 MÅNEDER IGJEN!!!!!!!!!!!! :banantroll: :banantroll:

siden jeg glemte det i går.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirnor

Fy F... Den var knallstilig!!! Skulle ønske vi også hadde mulighet til å leie slike biler.. Eneste mulighet for noe spesielt er min svigerbror som har 15 froskjellige biler i all slags merker og fasonger :fnise:

Ska smiske skikkelig hardt med han om å låne Supraen med litt over 1000 hester :fnise: det hadde vært noe å kjørt fra kirka i! :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...