Gå til innhold

LilleEkorn sin bryllupsdagbok


LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Den er helt rå :) Tror aldri et slikt kjøretøy har rullet på veiene der vi skal gifte oss..hehe. Men det koster jo, så som Sirnor sier, så hadde det vært kjempepraktisk med en bror med 15 biler å velge mellom.. Men jeg har bare en søster, uten bil.. Så da så :)

Idag skal jeg ut å titte på selskapskjoler sammen med mamma, hun har bunad, men har litt lyst på noe annet den dagen. Bare moro synes jeg som elsker å se på kjoler!!

(fortsatt ikke fått lagt inn bilder av innbydelsene...men det kommer, jeg lover..)

Endret av *Siri*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja endelig har jeg fått ordnet meg dagbok:) Og *englefjes* du har jo fått sniktittet på kjolen min. Jeg synes selvfølgelig at den er helt nydelig!! Om noen andre lyst til å se den, så send meg en PM. Har ikke lyst til å legge ut bilde her.. Det var faktisk den første kjolen jeg prøvde, og det var ingen andre som kunne måle seg med den..*sukk*

Jeg har faktisk en historie bak kjolen min, som betyr veldig mye for meg. Min bestefar som stod meg veldig nær døde for 5 år siden så jeg arvet litt penger etter han. Fra den dagen bestemte jeg meg for at de pengene skulle gå til mine bryllupsklær, slik at min bestefar på en måte ville være en del av den store dagen. Så; mine klær den dagen vil være en måte å hedre min bestefar på.

Sukk - så utrolig herlig tanke! Snufs... det er virkelig flott! :trist:

Få se bilde av kjolen da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk - så utrolig herlig tanke! Snufs... det er virkelig flott! :trist:

Få se bilde av kjolen da! :)

Sender deg bilde på PM Snuppelure :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var en veldig fin tanke ja!!! har jeg forresten sett kjolen din? kan godt være, til og med flere ganger, men klarer aldri å huske.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe: Nå har jeg bestilt engangskameraer, servietter med print og såpebobler på kortbutikken :hoppe::hoppe:

Var tinga fine?? Har lyst til å bestille ting derfra selv, men har hørt om folk som fikk skjevt trykk på serviettene og sånn! Haster ikke for min del enda, men er jo greit å høre om folks erfaringer! :)

Ble forresten veldig nysgjerrig på kjolen din... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var tinga fine?? Har lyst til å bestille ting derfra selv, men har hørt om folk som fikk skjevt trykk på serviettene og sånn! Haster ikke for min del enda, men er jo greit å høre om folks erfaringer! :)

Ble forresten veldig nysgjerrig på kjolen din... :sjenert:

Jeg er fornøyd med tingene derfra, men om dere har lange navn så bestill store servietter. Vi har dobbeltnavn begge to og det ble litt trangt på de små serviettene. Ellers var de veldig fine. Og såpeboblene fungerte bra, ble fine bobler :) Måtte jo teste de ut! Og kameraene var kjempefine, og ikke minst billige. Så jeg ville ikke nølt med å bestille derfra igjen. Eller ser jeg at kreativtbryllup også har begynt med servietter med trykk.

Også skal jeg sende deg link til kjolen min på PM :) Viser gjerne frem vet du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag hadde vi planlagt å ta en tur til Kristins Brudesalong og se på dress til kjære. Han prøvde masse fint, og endte faktisk opp med å bestille dress, vest, skjorte og kalvekryss. Og han ble såååå fin!!!

Dressen

http://www.wilvorst.de/en/collections/afte...g/modell-8.html

Også var det en helt ny vest i sølvgrå brokade med litt sølvtråd, og kalvekryss i samme stoff fra le Renouard.

Sukk...han ble så fin! Og vi fikk kjempegod hjelp på Kristins!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han kommer til å bli kjempekjekk!! Fikk jo nesten tårer i øynene når han prøvde den...med en altfor stor skjorte og vest..

Nå har jeg laget hjemmside til bryllupet! Sjekk:

http://www.123hjemmeside.no/siriogkenneth

Vil gjerne har tilbakemeldinger på hva dere synes, feil og mangler og sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu: :juhu: :juhu: for flotte dress te kjeresten!!! Han blir nok knallfine i an :jepp:

Nå va eg inne på hjemmesidå dåkkas, den va KJEMPEKOSLIGE :klemmer: Savna ingenting, bortsett fra litt info om dåkke kansje?? Kjerkå dåkkas va knallfine å lokale såg superkosligt ut!! Sånn bonde-stil e så romantisk :hjerter_rundt:

Syns fortsatt de dikte på framsidå e verdens finaste ja, å du hadde jort nåken utbedringar så de blei nesten ennå finare :rødme:

(.....Tror forresten eg droppe vår bryllupsreise å blir me dåkke istede :skratte::skratte::skratte: Jeeeeeez så fantastisk fint de e der!!!!!

Me kan bestilla nabo-watervillaen på Filitheyo :hoho: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips og skryt Kittyen! Skal legge inn litt info om oss jeg :) Det var lurt! Og det sitatet er så utrolig fint... :hjerter_rundt:

Bare å slenge dere med til Maldivene vet du :jepp: Men jeg tror dere får en fantastisk bryllupsreise også :) Både :hjerter_rundt: og :sengekos::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes siden var kjempefin jeg!! var det en tegning på 1 side?! i såfall er noen fryktelig flink til å tegne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et maleri vi fikk laget da vi var på ferie i Bulgaria. Alltid vært skeptisk til sånne gatekunstnere, men han var utrolig dyktig! Fornøyd med det bildet ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bildet malt? Jeg tenkte dere bare hadde redigert det litt i photoshop for å få det til å se malt ut... Dyktig maler ja!

Måtte jo inn og titte på bryllupssiden deres. Veldig bra!!

Eneste jeg tenkte på, og som jeg vet at vi må ha, er veibeskrivelse, både til kirken og fra kirken til lokalet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Knallfin dress!! :)

Og koselig med hjemmeside for bryllupet! Skal adressen dit stå på invitasjonene, eller er den kun for oss på KG? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et maleri vi fikk laget da vi var på ferie i Bulgaria. Alltid vært skeptisk til sånne gatekunstnere, men han var utrolig dyktig! Fornøyd med det bildet ja :)

det må jeg si var en god gatekunstner ja!! er desverre ikke mange nok a dem... (de flinke altså.. :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallfin dress!! :)

Og koselig med hjemmeside for bryllupet! Skal adressen dit stå på invitasjonene, eller er den kun for oss på KG? :fnise:

Vi har spredt adressen til siden på facebook, og på mld til familie, så jeg regner med at det er mange som titter innom. Kjempeenkelt å lage på 123hjemmeside.no Moro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne: Fyttikatta for en kul bil!!!

Og bryllupsreisen... Åh! Så misunnelig jeg er! Har siklet på det hotellet leeeenge, men vi kan bare drømme, tror jeg...

Er så koselig å titte rundt inne i boka di. Er så flink å legge ut bilder og linker! :kose:

Håper du har en finhin påske!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...