Gå til innhold

LilleEkorn sin bryllupsdagbok


LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Idag måtte jeg bare innom brudesalongen igjen for å se på kjolen..blir bare mer og mer forelsket i den. Også snakket jeg med en ansatt der om slør og vi ble "enige" om at jeg må ha ca 2 m langt slør..sukk..

I morgen er det bryllupsmesse i Spektrum!! Gleder meg, skal dit sammen med kjære. Flere som skal dit? Håper på masse god inspirasjon..særlig blomster og pynting av bord..bordkort ol.. litt i vilrede der gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei :vinke:

Henger litt etter her inne om dagen, og jeg har visst ikke fått skrevet noe i boka di enda. Jeg får benytte anledningen til å gratulere nå da: Gratulerer så mye med bryllupsplaner! :)

Det er gøy å planlegge bryllup, ikke sant? Bryllupsreisen deres så helt fantastisk ut! Litt misunnelig der ja :hjerter: Vi skal bare en rask tur til København etter bryllupet. Men jeg har verdens beste selskap da, så det blir sikkert supert det også :Hehe:

Ser det er mye snakk om bilder av en fantastisk kjole her inne forresten. Hint, hint... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for titten! Den kjolen var utrolig nydelig! Så helt perfekt ut, og jeg kan tenke meg at den er enda flottere i vikeligheten. Synes det som regel er sånn. Dessuten har jo ikke modellene "bryllupsdagsgløden," så på dagen vil både du og kjolen stråle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt oppgitt nå.. Hotellet der vi ønsket å ha bryllupsnatten var fullt.. Og det er så utrolig dårlige alternativer i nærheten. Noen som vet om noen romantiske hoteller/overnattingsmuligheter i østfold??

vel; eller så har jeg fått sendt noen forespørsler til DJ og band. Er så usikker på hva vi skal gå for.. Hva gjør dere andre? Live eller DJ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt oppgitt nå.. Hotellet der vi ønsket å ha bryllupsnatten var fullt.. Og det er så utrolig dårlige alternativer i nærheten. Noen som vet om noen romantiske hoteller/overnattingsmuligheter i østfold??

vel; eller så har jeg fått sendt noen forespørsler til DJ og band. Er så usikker på hva vi skal gå for.. Hva gjør dere andre? Live eller DJ?

hvor i østfold er det snakk om? jeg vet desverre ikke om mange steder... eneste er i fredrikstad.. der har de bygger nytt sas hotell som sikkert har veldig fin bryllupssuite!!!

vi har ikke det ene eller det andre.. rett og slett fordi jeg ikke orker styret.. så her tar vi med musikk og lar folk ordne selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *englefjes*

Uff... så kjipt. Hvor hadde dere tenkt til å være da?

Har vært veldig mye frem og tilbake angående musikk vi også,har faktisk ikke bestilt ennå.Tror live band kan skape utrolig god stemning,men det er jo også større mulighet for at det blir feil hvis bandet ikke stemmer?

Så vi har vel egentlig landet på dj,kjenner ikke til noen da, så venter på anbefalinger på cateringkaren....hvem har dere sendt forespørsel til forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fredrikstad er ikke så langt unna der vi skal ha festen, så det går nok:) Skal sjekke det ut! Takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har sendt forespørsel til dj booking http://www.djb.no/ og til perfectday duo. Så får vi se:) Tror nok det kan bli best stemning med band, men da skal jeg være 100% sikker på at de er flinke.. Synes musikken er utrolig viktig for den rette stemingen..

Vi hadde lyst til å ha bryllupsnatten på refsnes gods, men det var fullt. har du noen alternativer englefjes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha levende musikk til litt utpå natta, og så tar en DJ over. Det er en kollega av sambo, og han var også DJ i 30-årslaget til sambo, så vi vet at han kan sitt fag. Tror det kommer til å bli bra :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *englefjes*
Vi hadde lyst til å ha bryllupsnatten på refsnes gods, men det var fullt. har du noen alternativer englefjes?

Nei,har ikke noen andre forslag desverre...har ikke vært på så mange hoteller i Moss egentlig,kanskje ikke så rart :fnise: Men hva med Jeløy Radio da? Vi vurderte å ha bryllupet der og de har i alle fall overnattingsmuligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Juhuu!! Brudesuiten er i boks :danse: , håper det er fint der, og brudesuiten skulle pusses opp i april og bli enda finere! Får heller reise et lite stykke, for alt var opptatt i nærmeste omkrets. Og vi har ordnet med live-musikk, http://www.perfectday.no/. Fikk tilsendt 4 sanger fra de, og det hørtes veldig bra ut. Og de kunne spille taffelmusikk under middagen også, synes det er litt stas jeg da :)

Endret av *Siri*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere har fått tak i bryllupssuite! Minner meg om at vi også må få ut fingern og ringt litt rundt.

Har de brudesuite forresten på Støtvig? Trodde de bare hadde helt vanlige rom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg ikke, det var iallefall fullt der, og på Jeløy radio og Refsnes gods. tror det er lurt å være tidlig ute gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...