Gå til innhold

LilleEkorn sin bryllupsdagbok


LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Skal du på bryllupsmessen i Oslo på lørdag? :)

Lurer på det :) Har lyst, men får se om tiden strekker til! Skal dere andre dit, hadde vært moro å treffe noen av dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal på bryllupsmessen i Moss på søndag jeg sammen med forloveren min:) Gleder meg! Spennende at kjæresten din skal ordne buketten! Jeg spurte min kjære om han ville ha ansvar for den, men det turde han ikke gitt :fnise:

Jeg spurte min også og han ville faktisk det :jepp:

Men han er veeeldig redd for å plukke noe jeg ikke liker da siden jeg er ganske sikker i min smak :fnise: Så jeg fortalte han bare fargene jeg kunne tenke meg og hva jeg absolutt IKKE vil ha, så det skal nok gå greit :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅH! Skulle ønske det fantes en slik bryllupsmesse her oppe å... Men det er kanskje fordi man bor langt oppi nord og ingen gidder å gjøre noe slikt her!

Skjønner godt de karene som ikke vil gjøre buketten, det er en viktig del på dagen, og hva om den blir helt feil i forhold til kjolen og farger?! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår var jeg og forloveren min på bryllupsshow i moss! Det var veldig bra! Fikk masse blomsterinspirasjon, også viste de en liknende kjole som min! Og jeg fikk bare gåsehud over hele kroppen! Den er så fin!! Gleder meg så sinnsykt til å bruke den :) Men det var stylisten Jan Thomas som var konfransier, og han er noe av det mest irriterende jeg vet om, og jeg tror alle som var der irriterte seg grønne over han! Det er helt utrolig hvor mye dumt han klarer å lire av seg! "og der kommer bruden over BRUDEGULVET.." og "alle må ha la prarie krem til 4000-5000 kr, det er verdt det dere.." dust..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi var det messe i moss, det visste jeg ikke. Herregud han jan thomas er så rar! Mannen eier ikke gimikk og ser helt merkelig ut ;) Men men. Var det stor messe eller? så bra med blomsterinspirasjon da. akkurat det synes jeg det har vært litt lite av på de messene jeg har vært på til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var ganske stor, og bra bredde i utsitllere. Og siden vi skal ha bryllupet vårt i det området, så var det greit å se hva som finnes i lokalmiljøet :) Ja Jan thomas har virkelig ikke mer enn et ansiktsuttrykk, litt for mye botox der tror jeg..

Og helt enig, det har vært utrolig dårlig med blomsterinspirasjon på de andre messene jeg har vært på. Ble skikkelig positivt overrasket igår ja :) Og blomstene betyr jo mye! Tankene spinner godt nå ja, lurer fælt på hvordan og hvilke blomster det blir tilslutt :)

Og idag fikk jeg mail fra prosten! har ventet på den ja.. Har nemlig litt problemer med presten i kirken vi skal gifte oss, så jeg jobber hardt med å få en annen prest. Kjenner ikke så mange prester nei, så det at jeg endelig har fått svar fra prosten må jo være et godt tegn :) Nå skal jeg ringe han i morgen,så skulle vi ta en prat! Det er jo noe som heter at alt ordner seg for snille piker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg fått hentelapp på posten! Serviettene, kameraene og såpeboblene har kommet :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirnor

Så artig! Hvor har du kjøpt alt det?

Var inne på kortbutikken.no og såg på det samme, men syns de var litt dyre :) iallefall for såpebobler og invitasjoner... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte fra kortbutikken.no. Engangskameraene var billigst der, og det samme med serviettene, så da tok jeg med såpeboblene også, så slipper jeg frakt fra 2 steder :) Gleder meg til å hente det!

Skal lage innbydelsene, bordkort, bordplan og menykort selv, så har vært å handlet masse på norway design(papir companiet), gleder meg til å sette igang, men det blir litt av en jobb! Får hjelp av ei venninne som er grafisk designer, så det kommer til å bli knallbra! Fargene blir brunt og creme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra!!!! var rimelig billig der... men du skal du ha såpebobler til alle.. eller hva skal du bruke dem til??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke såpebobler til alle. Har kjøpt 25 stk, som jeg lar lillesøster levere ut utenfor kirken til de det passer til. Synes jeg ser bestemor stå og blåse bobler :fnise: Men det tar seg veldig godt ut på bilder, og er et godt alternativ til ris som dreper småfuglene.. Finnes jo snill-ris også, som er laget i hjerteform, lurer litt på det også, men redd det blir litt over-the-top..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ikke f åsåpeboble skum på kjolen da :fy_fy:

Det kan sette flekker...

Takk for tips! Da skal jeg passe på at hun gir de til de som står bakerst :fnise: Vil jo ikke ha stygge flekker på den nydelige kjolen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jippiii morsomt å få ting i posten. Såpebobler har jeg også kjøpt. Var i statene i fjor og var innom en slik dollarstore hvor alt koster 1 dollar. hadde pakker med 5 såpebobler som ser ut som bryllupskaker for 1 dollar !! helt villt hvor billig slikt er der i forhold til her. Men kortbutikken har bra priser de også. Men tror det blir bra med det til ungene. hvis du ikke vil ha ris så er det fint med roseblader også. Feks hageroser kan bare rive av roseblader fra dem så blir det ikke så dyrt.

Endret av pinkybride
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for tips! Da skal jeg passe på at hun gir de til de som står bakerst :fnise: Vil jo ikke ha stygge flekker på den nydelige kjolen min!

Nei det ville ikke vært et kupp :fnise:

Spesielt ikke før alle bildene blir tatt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm..roseblader er absolutt å vurdere! Veldig romantisk :hjerter_rundt:

Idag har vi hatt møte med fotografen vår, og det kommer til å bli så bra! Bare det ikke sprutregner... :regn: For vi har valgt oss ut locations.. svaberg og sjø, brygge, også ved en allé og steingjerder og eikeskog! Det kommer til å bli så fint! Godt å ha så god kommunikasjon med fotografen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som flotte locations:) håper værgudene er greie den dagen. Håper det for oss også for vi skal også hun ha locations ute. Ha en super helg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...