Gå til innhold

LilleEkorn sin bryllupsdagbok


LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Ja, da fikk jeg lyst til å lage min egen bryllupsdagbok. Er blitt så inspirert av alle dere andre KG-brudene her:)

Vel, min kjære fridde på nyttårsaften under alle rakettene, så feiringen av det nye året overgikk alle forventninger! Vi har nå vært sammen 9 år, og jeg kan ikke se for meg fremtiden uten min kjære.. Så nå er jeg i full gang med å planlegge bryllup! Datoen er 13.09.2008, og vielsen er i Våler kirke. Lokale er bestilt, en flott gård..ganske bonderomantisk.. :hjerter_rundt: Forlovere har sagt ja, toastmaster er i boks, gjestelisten er under utarbeidelse..ikke lett..

Så da gleder jeg meg til å dele alle forberedelser med dere!

Endret av Veslejenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ballerina

Gratulerer så mye med bryllupsdagbok!! :) Og selvfølgelig det kommende bryllupet! :-D Håper du får det gøy her på KG blant oss små-gale brudene ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk:) Tror ikke det skal bli noe problem å trives.. Kan nok fort bli litt små-gal selv! Elsker å planlegge!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Tusen takk:) Tror ikke det skal bli noe problem å trives.. Kan nok fort bli litt små-gal selv! Elsker å planlegge!!

Kjempegøy å planlegge og kjempegøy å lage lister :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Gratulera me forlovelse, bryllupsplanlegging å dagbok!! Her finne du linkar å lister for de mesta ang bryllup :fnise: å forresten :dåne: for en bra dato dåkke har valgt, den samme så oss :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei og velkommen til både bryllups dagbok og forlovelse og gifteplaner! Det er altså utrolig moro og man har sommerfugler i magen hver han man setter seg ned og tenker og planlegger!

Blir gøy å følge med på dine planer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen:) Og særlig til deg hello Kittyen, siden vi har samme dato! Fantastisk dag ikke sant!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *englefjes*

Hei *Siri* :vinke:

Så gøy at du har fått deg dagbok.

Husker ikke helt om jeg har gratulert jeg,men GRATULERER uansett, med forestående bryllup og dagbok her på kg :-D

Blir spennende å følge med deg fremover :-D

Og igjen.... nydelig kjole :-D

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer med forestående bryllup og ny dagbok!!

Det skal bli spennende å følge deg gjennom planleggingen! Du har en fin tid foran deg!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja endelig har jeg fått ordnet meg dagbok:) Og *englefjes* du har jo fått sniktittet på kjolen min. Jeg synes selvfølgelig at den er helt nydelig!! Om noen andre lyst til å se den, så send meg en PM. Har ikke lyst til å legge ut bilde her.. Det var faktisk den første kjolen jeg prøvde, og det var ingen andre som kunne måle seg med den..*sukk*

Jeg har faktisk en historie bak kjolen min, som betyr veldig mye for meg. Min bestefar som stod meg veldig nær døde for 5 år siden så jeg arvet litt penger etter han. Fra den dagen bestemte jeg meg for at de pengene skulle gå til mine bryllupsklær, slik at min bestefar på en måte ville være en del av den store dagen. Så; mine klær den dagen vil være en måte å hedre min bestefar på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ballerina

Å, så fint at bestefaren din får være med på dagen på den måten :) Kjempefint :) Ble litt rørt når jeg leste det :trist:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest *englefjes*
Jeg har faktisk en historie bak kjolen min, som betyr veldig mye for meg. Min bestefar som stod meg veldig nær døde for 5 år siden så jeg arvet litt penger etter han. Fra den dagen bestemte jeg meg for at de pengene skulle gå til mine bryllupsklær, slik at min bestefar på en måte ville være en del av den store dagen. Så; mine klær den dagen vil være en måte å hedre min bestefar på.

Så utrolig koselig da, synes det er en kjempeflott måte å inkludere bestefaren din på.

Ha en fin dag :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm..idag har vi fått tilbud på bryllupsreise til Maldivene. Tenker på å bruke Paradisreiser, vi snakket med de på reiselivsmessa og de virket veldig proffe. Er det noen som kjenner til de?

Vi lurer på å være borte 12 eller 14 dager, flytte mellom 2 øyer, bo halvparten av nettene i water villa på dette hotellet:http://www.paradisreiser.no/catalog.cfm?nSupplierId=316&nOnlineCatalogueNo=11043

Og resten på dette hotellet:http://www.paradisreiser.no/catalog.cfm?nSupplierId=316&nOnlineCatalogueNo=11042

Hva tror dere? Vil vi bli lei etter 14 dager i paradis? Drømmer meg bort jeg... :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Det så helt FANTASTISK ut! :-D Hadde ikke nølt med å bestille meg 14 dager altså! :) Tror vi trenger det hvis vi har anledning til det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine måte å minnas bestefaren din på!! :) De hadde han nok satt pris på...Å et veldig fint minne for deg da!!

Eg har veldig lyst å se kjolen din :popcorn: (så kan du få se min :fnise: benytte enhver mulighet te å visa an fram :lur: )

Bryllupsreisen dåkkas hørtes magiske ut, tror tje de går an å bli lei av paradis på jord :fnise: eg e verfal sånn sjøl, lagt for sol å varme å total avslapping - långt vekke fra pc, mobiltelefon å alt ansvar :ler: Har tje sjekka ut linkane du la ut her, men ska jørr de seinare :jepp: Nå må eg laga middag te mann å barn så komme him kvart øyeblikk :hoppe:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...