Gå til innhold

LilleEkorn sin bryllupsdagbok


LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Så koselig Shabana :goodbye: Er helt forelsket i den tiaraen min jeg.. :sjenert: Nesten lyst til å gå med den hele tiden :fnise: har sendt deg PM med link til kjolen, vil gjerne vise den frem vet du!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kommer til å bli en vakker brud, Siri! HEEELT nydelig altså!

:) sukk.. og så fint vær vi har i dag! :)

Så koselig Shabana :goodbye: Er helt forelsket i den tiaraen min jeg.. :sjenert: Nesten lyst til å gå med den hele tiden :fnise: har sendt deg PM med link til kjolen, vil gjerne vise den frem vet du!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig sagt Snuppelure :rødme: Men det kommer du helt garantert til å bli også, tenk med den vakre kjolen din og nydelig prinssessekrone!! tenk så fornøyde mennene våre blir :)

Og alt blir så herlig med det flotte vårværet vi har!! For en herlig tid vi går i møte

Endret av *Siri*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja guri det er så deilig. Vi får håpe at de spår rett i år, at været denne sommeren kommer til å bli fantastisk...!

Ønsker deg en strålende tirsdag! jeg skal ut og spise på Ekebergrestauranten med kolleger i kveld, det blir herlig!

Så koselig sagt Snuppelure :rødme: Men det kommer du helt garantert til å bli også, tenk med den vakre kjolen din og nydelig prinssessekrone!! tenk så fornøyde mennene våre blir :)

Og alt blir så herlig med det flotte vårværet vi har!! For en herlig tid vi går i møte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I aftenposeten sto det at denne sommeren skulle bli den fineste på 150 år :juhu: :juhu:

La oss håpe det :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig Shabana :goodbye: Er helt forelsket i den tiaraen min jeg.. :sjenert: Nesten lyst til å gå med den hele tiden :fnise: har sendt deg PM med link til kjolen, vil gjerne vise den frem vet du!!

Wow, utrolig flott kjole! Skjønner du blir mer og mer forelsket i den :jepp:

:ler: Lurer på hva de i butikken ville trodd hvis du troppet opp med tiara, he he

Men jeg skjønner veldig godt at du vil gå med den hele tiden, for den var virkelig vakker. Nesten så jeg angrer på det jeg selv har kjøpt... :sjenert:

Gleder meg veldig til tiaraen og smykkene mine kommer da :hoppe: Også gleder jeg med sinnsykt til å hente brudekjolen, men desverre så må den oppholdes i en annen by som er 2 timer unna :grine: Vi har en så altfor liten leilighet til å kunne ha den her... nesten vanskelig å skjule undertøy og tilbehør til bryllupet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig blir det tidenes beste sommer!!! Det må det jo bare bli! masse sol så vi blir brune og fine! Også blir det uansett den beste sommeren ever, fordi: Vi skal jo gifte oss!!! :rødme: Kjenner så utrolig gled jeg blir når det er fint vær!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kribler!! ååhh, og jeg er så forelsket at det er helt fantastisk. :rødme: Min elskede er bare "the one and only" - gud bedre som jeg gleder meg til å bli hans.

Reiser til London torsdag kveld, vi skal kjøpe antrekk til han! Åh, jeg gleder meg til å se han i kjole og hvitt....! åå han blir så kjekk! Han er så høy også (191 cm) - det er dødssexy :eeeh::hjerte::hakeslepp::klappe: med høye menn i kjole og hvitt..(synes nå jeg i allefall..!)

Tuddelu - falleri og fallera ..... :digge:

Selvfølgelig blir det tidenes beste sommer!!! Det må det jo bare bli! masse sol så vi blir brune og fine! Også blir det uansett den beste sommeren ever, fordi: Vi skal jo gifte oss!!! :rødme: Kjenner så utrolig gled jeg blir når det er fint vær!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal bli brune ja :jepp:

Vsr det ikke en diskusjon i en dagbok her for en stund siden der vi alle fant ut at vi skulle få supermodell-bein, flate mager, bli brune og ha langt flott hår eller noe sånt? :fnise:

Jeg er fortsatt med på den ihvertfall :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp! Jeg er on the case og godt i gang, så jeg er veldig fornøyd altså..

Noen som blir med på pre-bryllups-jogg i Frognerparken noen morgener, etterfulgt av litt styrke?? :) Da blir vi brune samtidig! :):briller:

Vi skal bli brune ja :jepp:

Vsr det ikke en diskusjon i en dagbok her for en stund siden der vi alle fant ut at vi skulle få supermodell-bein, flate mager, bli brune og ha langt flott hår eller noe sånt? :fnise:

Jeg er fortsatt med på den ihvertfall :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja guri det er så deilig. Vi får håpe at de spår rett i år, at været denne sommeren kommer til å bli fantastisk...!

Ønsker deg en strålende tirsdag! jeg skal ut og spise på Ekebergrestauranten med kolleger i kveld, det blir herlig!

Ha en super kveld du også!! Kos deg masse på ekebergrestauranten :) Ble litt overtid på jobb idag, så da blir ettermiddagen min så utrolig kort :( Så her blir det bare rydding og klesvask idag.. :husarbeid: men men..det må til det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, utrolig flott kjole! Skjønner du blir mer og mer forelsket i den :jepp:

:ler: Lurer på hva de i butikken ville trodd hvis du troppet opp med tiara, he he

Men jeg skjønner veldig godt at du vil gå med den hele tiden, for den var virkelig vakker. Nesten så jeg angrer på det jeg selv har kjøpt... :sjenert:

Gleder meg veldig til tiaraen og smykkene mine kommer da :hoppe: Også gleder jeg med sinnsykt til å hente brudekjolen, men desverre så må den oppholdes i en annen by som er 2 timer unna :grine: Vi har en så altfor liten leilighet til å kunne ha den her... nesten vanskelig å skjule undertøy og tilbehør til bryllupet :fnise:

Så koselig at du likte kjolen min :) Jeg er også nødt til å ha kjolen min et godt stykke unna ..Vi har også liten leilighet og dels fordi jeg ikke hadde klart å holde meg unna den i ventetiden.. :sjenert: Eller klare å la være å vise den til kjære..

Synes det du har bestilt var superfint jeg!! Og det er så spennende å få pakke i posten :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal bli brune ja :jepp:

Vsr det ikke en diskusjon i en dagbok her for en stund siden der vi alle fant ut at vi skulle få supermodell-bein, flate mager, bli brune og ha langt flott hår eller noe sånt? :fnise:

Jeg er fortsatt med på den ihvertfall :Nikke:

Skal love deg jeg er med på den planen ja :):briller::kul::trene: :juhu: :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiara og joggedress, hehe. Det hadde jo vært stilig på butikken det ;)

Så koselig med et nytt fjes i dagboka mi :) Tiara og joggedress ja...Synes du ser meg ja.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med et nytt fjes i dagboka mi :) Tiara og joggedress ja...Synes du ser meg ja.. :fnise:

Planlegger jo bryllup selv, så jeg syns det er veldig, veldig moro å lese i andres dagbøker :)

Ja, hadde vært stilig. Lurer på hva Jan Thomas (han på TV vet dere) hadde sagt til den kombinasjonen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

fint vær a gitt!!! så brune det blir vi.. faktisk fått skille i dag jeg etter at jeg raket ute i 2 timer.. og blemmer da men.. :fnise:

åssen går det med treninga di?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fint vær a gitt!!! så brune det blir vi.. faktisk fått skille i dag jeg etter at jeg raket ute i 2 timer.. og blemmer da men.. :fnise:

åssen går det med treninga di?!?!

Det er så sinnsykt deilig med ordentlig vår :jepp: Igår hadde jeg egentlig tenkt meg på Elixia, men det ble 1,5 timer lang rask gåtur sammen med forloveren min :) Så fikk vi skravlet litt også! :skravle: Men vi gikk fort altså, så vi ble varme og sliten ja :) I morgen er jeg klar for ny økt på elixia, uansett vær!! Du da Sandra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planlegger jo bryllup selv, så jeg syns det er veldig, veldig moro å lese i andres dagbøker :)

Ja, hadde vært stilig. Lurer på hva Jan Thomas (han på TV vet dere) hadde sagt til den kombinasjonen :fnise:

Synes jeg hører Jan Thomas :fnise: Han hadde vel vært helt : :opplyser: og :nei: og siden han er som han er så ville han vel: :dåne:

:klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg hører Jan Thomas :fnise: Han hadde vel vært helt : :opplyser: og :nei: og siden han er som han er så ville han vel: :dåne:

:klaske:

Haha: Jeg syns jeg ser/hører han :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...